Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Kathleen Van Brempt (sp.a) - 31 mei tot 6 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Kathleen Van Brempt (sp.a) - 31 mei tot 6 juni "Antwerpse politica. Naast gemeenteraadslid is zij momenteel staatssecretaris voor Arbeidsorganisatie en Welzijn op het werk. Politieke babe en stemmenkanon op de lijsten van sp.a-spirit. Voorheen ook Europarlementslid. Neemt zij haar functie op na

Discussietools
Oud 1 juni 2004, 21:16   #1
SeaSquid
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar SeaSquid
Standaard

Beste Mevr Van Brempt,

Stel: de Sp-a zou de verkiezingen winnen en voor de keuze staan: CD&V of VLD. Puur op basis van hun programma's ( dus ongeacht wat er de afgelopen 5 jaren is gebeurd) - met welke partij zou U in zee gaan of voelt u zich het meest verwant?

Dank u
SeaSquid is offline  
Oud 1 juni 2004, 21:19   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Allez kom kom, er is 1 partij die zeker is dat ze in de volgende Vlaamse regering zit, en dat is de SP.A.

Waarom denk je dat hun propaganda zo soft is, in vergelijking met het wild trappelen van Verhofstadt en de VLD? Een winner moet niet agressief worden.
Oud 1 juni 2004, 21:21   #3
SeaSquid
Vreemdeling

Standaard

Ik ben blij dat je mijn vraag daarom zo relevant vindt, Tantist.
SeaSquid is offline  
Oud 2 juni 2004, 09:10   #4
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid
Beste Mevr Van Brempt,

Stel: de Sp-a zou de verkiezingen winnen en voor de keuze staan: CD&V of VLD. Puur op basis van hun programma's ( dus ongeacht wat er de afgelopen 5 jaren is gebeurd) - met welke partij zou U in zee gaan of voelt u zich het meest verwant?

Dank u
Wat er de afgelopen 5 jaar misgelopen is zullen we dus maar met afdekken met de mantel der liefde?
Als je op deze vraag een correct antwoord wilt, moet er juist WEL rekening gehouden worden met hetgeen gebeurd is!!!

Het Vlaams Blok wordt bijna dagdagelijks geconfronteerd met ongelukkige uitspraken uit een ver verleden, iedereen gelijk voor de wet.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 2 juni 2004, 18:16   #5
SeaSquid
Vreemdeling

Standaard

Pope,

Ik vroeg me af of -- indien Mevr Van Brempt abstractie maakt van de samenstelling van de huidige meederheid of regering (en de geuite intenties van deze coalitie), en zich in haar antwoord puur laat leiden door het huidige programma van respectievelijk de CD&V en de VLD -- zij dan ook vindt dat paars moet verder regeren indien het kan.

Vandaar "ongeacht wat er de voorbije 5 jaar gebeurd is".
SeaSquid is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be