![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk naar deze kerel zijn capriolen.
Hij is intussen al een ware internet-hype. http://www.youtube.com/watch?v=Z2XeV...eature=related Ik heb me verschillende keren danig kapotgelachen met deze gast zijn toestand. Ga zo winkelen! Let op - 00.48 hoe hij z'n voetje zet, als ankerpunt, voor een laatste beetje steun - ... 00.55 hij aan de deur blijft zwieren - 03.50 als de bediende merkt dat er aan de andere kant van de rayon éne ligt te spartellen om recht te geraken - hoe hij rond 05.17 van z'n pak bier of cola schrikt... - hoe hij op 08.57 piano lijkt te spelen... Nog een geluk dat we niet kunnen horen wat 'm allemaal tegen die bediende en omstaanders heeft gebrald...!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 februari 2011 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Komaan! Na 1 minuutje kan je onmogelijk de volledige 10 min bekeken hebben!
Het is echt de moeite!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft die winkel uitbater, vanachter in zijn broek steken. Een browning GP?
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een boekje denk ik. Ok ik versta het, dat je wil zeggen dat je alles bekeken hebt. Je kon er niet mee lachen?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 februari 2011 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind het een enorm triestig filmpje.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste dat ik ooit van ne zatterik gezien heb, was eigenlijk de day after, ...
en dan echt wel de volledige dag, ... man ik heb nog nooit iemand zo ziek gezien, ... die gast zag er echt niet uit, ... Te veel Heineken ,... ik had het hem nog gezegd, ... en toen wij goed bien doorgingen zag m er nog goed uit, ... maar wat er daarna gebeurd, is, ... Kom ik werd wakker en zag m in die slaapzaal liggen, en ik dacht echt dat m op zijn bakkes gekregen had , ... zijne maat dacht dat m dood was, ... maar uiteindelijk bewoog hij wel,... dus we waren gerust, ... We hebben m dan nog wat zijn roes laten uitslapen maar hadden daarna nog een paar uur trein voor de boeg, ... Wat hebben wij met die jongen gelachen,... (smeerlappen dat we zijn...) Kom een 6 tal uur later was m iets of wat toonbaar, maar nog altijd fucking belabberd . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Die kerel is dronken ofwel hangt ie aan meth ofzo. Stoned heeft er imo niets mee te maken. Dan sta je niet even op om naar de winkel te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd zorgen dat je genoeg in je frigo hebt liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Check
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bwa, voor een kilootje gehakt of zo wel.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dat gevoel.
Volledig van de kaart zijn door een serieuze overmaat aan drank. Niet erg fijn eerlijk gezegd. Beperkt dronken zijn is wel fijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of verloren geld als ge dan al naar huis gaat ![]()
![]() |
![]() |