![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk merk wel pakken, welk niet. Ervaringen, meningen, opinies, onthullingen, mededelingen, raadgevingen, besprekingen, ....
Hier gaan waarschijnlijk (met een of andere batibouw-actie als het de moeite loont) de inbouwtoestellen vervangen worden. -Over zonder microgolf gedeelte -Microgolf zonder oven gedeelte -Gasvuur -Koelkast -Vaatwasser -Inbouw dampkap Help! De oven en de micro staan boven mekaar gemonteerd dus hebben qua uitzicht best een beetje dezelfde lijn. Ik heb een merk in gedachten maar dat hou ik nog effe voor mezelf.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 februari 2011 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad is volgens mij overigens de meest uncoole draad die ik ooit postte...
Maar hey, als-ie iets oplevert waarschijnlijk ook de draad die mij het meeste geld deed besparen! Spannend!!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom aparte oven + microgolf? Neem ineens combi met grill + micro + warme lucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn keuken is ingebouwd in de living, en doet dienst als stortplaats
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar eigenlijk is het het slechtste wat er is, ... uw warmte (zeker van uw frigo) kan niet weg, ... en dat is slecht voor uw toestellen dus als ge het doet, ... zorgt voor een hele goeie verluchting, ... (roosters onderaan, en bovenaan... ) (die ge niet afdekt en af en toe schoon maakt. ) Wat is goed, ... Wij zijn ook aan het uitkijken, ... Siematic en Miele als ge geld teveel hebt, Whilpool Zanusi , AEG , Liebherr goed en degelijk, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Miele = duur en degelijk.
Met één Mielefinanciering, koop ik om de tien jaar drie keer een nieuwe Whirlpool, die ieder telkens de nieuwste snufjes en energiebesparende gadgets hebben.... het is een keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() In onze keuken is alles van SMEG. (vaatwas, kookplaat, dampkap, frigo, oven)
Zeer tevreden over, maar als je de mogelijkheid hebt, neem niets in volledig inox, want dat krijg je praktisch niet proper. Miele, zoals hierboven vermeld is duur, alsook degelijk, onze was- en droogmachine zijn Miele's. Maar voor keukenapparaten zou ik toch eerder voor een ander merk kiezen zoals bijvoorbeeld bij ons.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 24 februari 2011 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() inductiekookplaten van ATAG zijn wel echt brol heb ik me laten vertellen.....maar dat zoek je niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liebherr voor koelkast of diepvriezer veruit de beste, ook wel zeeeeer duur.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() AEG vaatwas, supercontent van, zeer stil. Miele is dat prijsverschil gewoon niet waard ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 24 februari 2011 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Miele, Bosch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Verbruik (water en elektriciteit / wasbeurt). - Levensduur - Geluid - Capaciteit - ...
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier enkele keuken en ... toestellen.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miele is weliswaar heel goed, (we hadden in de familie nen dealer... ![]() maar ook heel duur,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat je dan na 10 jaar vervangt door een toestel dat een betere technologie heeft dan uw Miele die het dan nog 10 jaar moet uitzingen om op een lagere TCO uit te komen... Dan moet ge al veel water en energie besparen om dat er ook op 10 jaar uit te krijgen. Maar ik ga wel akkoord dat als je echt veel wasbeurten moet gaan draaien, voor een groot gezin bvb, of iemand die hem beroepsmatig vaak vuil maakt, of een gezin met veel kleine kinderen, ... die gaan dat er dan op die manier wel uithalen, omdat het toestel op zich gewoon veel degelijker is. ze zijn echt oersterk he. al hebben ze natuurlijk ook al eens onderhoud vandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je haalt dus alle toestellen eruit en plaatst er Inbev-bierbakken. Dat is de goedkoopste oplossing! 1 pint = 1 boterham. Met een pint heb je dus voedsel en vocht naar binnen. Meer heb je niet nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle hop, voor wat het waard is:
De vaatwas is een Phillips, ondertussen een jaar of tien, draait ALLE dagen en naast een leiding die gescheurd was, en hersteld met een stukje aquariumleiding, nog geen problemen. De gangsters hadden wel dat buisje in het pomphuis ingegoten, dat vroeg dus om wat improvisatie of een kompleet nieuw stuk. De wasmachines, een miele (condensator eens ontploft, draait nu zonder) +/- 15 jaar, geen problemen verder Eentje van den Eldi, 20 jaar, al enige keren op de operatietafel gelegen, veiligheid defect, pomp defect...maar met wat handigheid altijd zelf te herstellen. Een droogkast van Miele, no prob, 15 jaar Een droogkast van Castor(?) 35 jaar, deurschakelaar en het micro-v riempje vervangen. Met koelkasten en diepvriezers van diverse merken geen problemen. Microgolf, van de eerste Phillips is de trafo defect en dat kost bijna evenveel als een nieuwe. Nr 2 is weer een Phillips.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |