![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Tussen 11.00 uur en 12.00 uur krijgt Verhofstadt er plots 2000 stemmen bij waardoor de stand drastisch veranderd.
10013 stemmers Verhof 42% Leterme 37% Stevaert 22% Om 1.15 uur hebben we het volgende resultaat. 8684 stemmers!!!!!!! Verhofstadt 28% Leterme 43% Stevaert 29% De 1500 valse stemmen voor Verhofstadt zijn er dus uitgehaald. Dit betekent dat VRT ontdekt heeft dat me heeft gepoogd vanuit VLD-hoek de poll te manipuleren. Dat lijkt me wel een nieuwsberichtje waard. Stel u eens voor mocht men vanuit N-VA, CD&V of VLaams blok gepoogd zou hebben deze poll te beïnvloeden. Morgen zou dit gegarandeerd door de VRT en de morgen breed worden uitgesmeerd. Daarom dit voorstel: mail naar de VRT en vraag uitleg over hetgeen is gebeurd. Dan weten ze tenminste dat het niet onopgemerkt is gebleven.
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als u ons het juiste e-mail adres bezorgt waar we dit kunnen aanklagen, dan zullen we dat graag doen.
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die keer met Guy Van Hengel (VLD) is dat ook in het nieuws geweest. Maar toen kwamen alle stemmen vanuit het kabinet van Van Hengel. Misschien is het nu gewoon een fan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Lol!
En mr BUB Patriot zat gisteren nog te klagen dat N-VA de poll zat te manipuleren, zonder bewijs. En nu is er wel degelijk het bewijs dat het de VLD was die dit deed. ![]() Chapeau voor de VRT dat ze dit hebben rechtgezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() mailadres
[email protected] Me dunkt dat het terugvallen van het aantal stemmen van 10013 naar 8684 toch wel een berichtje in de pers waard is. Er is duidelijk gepoogd te manipuleren. groeten, Lore
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() pff "manipulatie" is een rekbaar begrip. Zolang "one man, one vote" geldt, is er niets verkeerd mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() meer dan 8000 stemmen? dat lijkt me ook wel erg merkwaardig.
Op de VRTnieuws.net site waren er bij de polls nooit meer dan 4000 voters op een ganse week! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Toen ik merkte dat de poll gemanipuleerd werd hebk onmiddellijk gemaild naar het emailadres dat hier opgegeven staat....(met vermelding wat het kabinet Vanhengel een tijdje geleden deed...)
een kwartiertje nadien was de score plots weer 'genormaliseerd', er zijn weer enkele kabinetards duchtig aan het 'werk' geweest vermoed ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() zie mijn quote deze namiddag het het werkt:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
let it be, enkel de verkiezingen tellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geef mij 20 mins en ik schrijf je een programma waarmee het zonder problemen kan daarvoor heb je geen kabinet nodig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een andere vld-er deed het hem al voor dacht ik of was het een cd&v-er uit Brussel
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarmee dat Verhofstadt van 42% naar 28% gaat zeker ? De cijfers weerleggen jouw stelling. Als er dus al manipulatie is, komt die dus van de contra-Verhofstadt kant.
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() als ik Verhofstadt was, zou ik ook mijn sympathisanten oproepen om te gaan stemmen; ik zie niet in wat daar mis mee is.
Vergelijk het met een volksraadpleging waar geen opkomstplicht is |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De achtervolgingswaanzin slaat weer toe. Valium en ook librium mag al eens helpen. Als't kan het hele busje tegelijk binnenslikken met een Duvel van't schab erbij. Je hebt van niks last meer daarna
![]()
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1500 stemmen minder om 1.15 uur dan op de middag, het is me een raadsel hoe je daarin een weerlegging kunt zien van de stelling Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar heel dat systeem van die internetpolls trekt gewoon op niets.
Een partij kan via het Internet in notime haar militanten mobiliseren om de uitslag te beïnvloeden. Allez, nu is er ne poll over Bart Somers. Wedden dat hij negatief zal zijn ? En dan mag Bart Somers het vanavond op tv uitleggen waarom. Zo laag is de VRT gezakt. |
![]() |
![]() |