![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een goei 5 minuten..na 45 km rijden..
Ik was niet alleen, de fabrieksband is ook pas om 06h15 gestart.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Was op tijd. Voor de verandering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() 45min op 25 km
![]()
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() 'k Was nog voor 9u, dus op tijd. 'k Heb er een half uurtje langer over gedaan dan op een gewone maandag-ochtend wat, gezien de omstandigheden, best nog meeviel. (E40 Gent-Brussel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar ik er normaal zo'n 45 minuten over doe, heb ik er nu zo'n 3 uur over gedaan.
Traject Dendermonde - Jette, zo'n 30 km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was op tijd, beetje vroeger vertrokken en een kleine 10 minuten langer gereden dan normaal ... met fiets weliswaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van gemerkt. Oh, ik werk dan ook met de nacht. En moet pas vanavond op.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben met verlof, maar ik moest deze morgen met mijn auto naar de garage. Het ritje van iets meer dan tien kilometer heeft mij een uur en twintig minuten gekost...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moest naar het uz van gent. traject Zele - Gent, daar heb ik dus 3 uur over gedaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() traject van een 15 min nu op 45, 10 minuten te laat voor mijn examen. Filles op plaatsen waar ik ze nog nooit gezien had.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net op tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje te laat wegens overslapen. gelukkig moest ik vandaag maar gewoon van de slaapkamer naar m'n bureau beneden om aan de slag te gaan.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en toch nie geslipt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neeje.
wel tussendoor naar de tandarts geweest, dat was een ander paar mouwen.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gisteravond mijn zoon zijn vriendin naar huis gebracht,in totaal 30 km heen en terug,en 1h40 minuten onderweg geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 23 december 2010 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() 1x die week 5 minuten te laat geweest, en dan nog omdat ik een kleine omweg heb gemaakt naar het toilet.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vandaag.be/binnenland/586...opofferen.html
ziezo...als stiptheid de hoofdprioriteit is,dan zal de NMBS dat eens op orde brengen.... Dat kan inderdaad door die lastige piekuurtreinen er uit te halen.... wat klopt er nu weer niet in het plaatje? Laatst gewijzigd door kelt : 3 februari 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met lates en nachten kom ik nooit te laat, zelfs 20 minuten te vroeg
![]() Met de vroeges is da altijd gelijk ne ninja uit mijn bed springen, en tegen euh... flitssnelheid richting werk. Met wat geluk ben ik dan 1 of 2 minuten te vroeg ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |