![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Kathleen Van Brempt (sp.a) - 31 mei tot 6 juni "Antwerpse politica. Naast gemeenteraadslid is zij momenteel staatssecretaris voor Arbeidsorganisatie en Welzijn op het werk. Politieke babe en stemmenkanon op de lijsten van sp.a-spirit. Voorheen ook Europarlementslid. Neemt zij haar functie op na |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() onlangs op tv in recht van antwoord waren er 2 vrouwen die hun beklag deden over het bewerken van borsten door een plastisch chirurg .
de 2 vrouwen gingen zelfs op een onmenselijke manier tekeer tegen deze brave dokter , heb jij enig begrip voor de prestaties van deze dokter
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Trouwens.....begrip voor de prestaties van die dokter en zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Dien pielewuiter heeft iets met borsten volgens mij. Ik kom hier overal die vraag tegen.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en ik heb geluk mijn favoriete seizoen breekt aan hoe warmer het zonnetje , hoe nipper de vrouwen ![]()