![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Back then ...
http://www.youtube.com/watch?v=LZyHLkSd5VU and now ... http://www.een.be/programmas/koppen/deze-week Voor degenen die het niet gezien hebben; ondertussen is ze hervallen en probeert ze met methadon vn haar verslaving af te geraken. Wat is uw mening over verslavingen? Kan de persoon in kwestie er iets aan doen? Is het de fout van de dokters? Is het genetisch bepaald of is het gewoon karakter dat ontbreekt en een teken is van onze moderne levensstijl? Laatst gewijzigd door Blue Sky : 31 maart 2011 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel triest dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() arme meid
![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het is zo triest, zo om van te huilen. Het was een mooi, vrolijk en energiek meisje met mooie en levendige ogen. Nu is het een junkie : afgeleefd en versneld verouderd. Ik heb vaak in mijn eigen omgeving vastgesteld dat een verslaving alles kapot maakt. Niet alleen de verslaafde zelf, maar ook de familie en geliefden. Je zal maar bijvoorbeeld de moeder van een verslaafde zijn, altijd bang dat haar kind plots in de goot zal liggen of sterven. Je bent geen moment meer gerust.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 1 april 2011 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat tegenslag met mensen niet allemaal kan teweeg brengen.
En nooit "met mij of mijn kinderen kan het niet gebeuren". Laatst gewijzigd door giserke : 1 april 2011 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Echt intriest...
Wie de schuldige is zal m.i. niet gemakkelijk via dit forum te bepalen zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat meisje werd gewoon ziek door kanker, die naast de lichamelijke gevolgen zware depressies heeft veroorzaakt. Ze moest morfine gebruiken tijdens haar ziekte voor de pijn. Maar door het gebruik is ze er verslaafd aangeraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar om dat dan schuldige te noemen is ver gezocht, 't was zijn vrouw, en ze had pijn. Maar goed, triest verhaal
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Iemand eigenlijk een idee hoe het nu met haar gaat?
Ik lees her en der dat ze hervallen is, maar dat vind ik niet bevestigd Edit: 't gaat haar goed, volgens het nieuwsblad http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GJT29N179
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 1 april 2011 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn MASSA's mensen die morfine krijgen op een moment in hun leven, en de meesten raken daar gewoon weer vanaf. Waarom de ene wel en de andere niet? Lijkt me zoals met alle verslavingen te zijn, verslaving is multifactorieel bepaald. Ik vind het moedig en prachtig hoe ze blijft doorgaan, ik had me al lang van een brug gesmeten moest ik in eenzelfde situatie zitten. ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 1 april 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Waarom halen mensen er plezier/sensatie uit om andermans vuile was op te hangen? Waar vind ik trouwens in het artikel terug dat ze hervallen is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Niets van gehoord Blue Sky? Op welke minuut is dat? Ik hoor dat ze "craved" uit haar mond. En dan sluit de reportage af met een Nederlandstalige versie van "Some say love, it is a river..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Met dank aan de Amerikanen die zonodig Afghanistan moesten binnenvallen op het moment dat de Taliban de papaverproductie met 3/4de gereduceerd hadden via verbodsmaatregelen en strenge straffen.
En wat doen die NAVO-criminelen daar? Ze brengen een stuk onbenul aan de macht als president, wiens broer de grootste drugdealer van Afghanistan was (is?). Ondertussen zijn er al meerdere verhalen van NAVO-soldaten die opiumvangsten hebben gemeld aan een overste, die daar een "speciale gezant / bevoegde" moet voor contacteren waarna de opium die in beslag werd genomen, gewoon spoorloos verdwijnt. 80% van de Afghaanse opium belandt in Europa om hier een groeiend leger van junkies te "onderhouden". Laatst gewijzigd door -Jo- : 3 april 2011 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Het verband met het verhaal van dit meisje ontgaat me totaal in de bovenstaande posting.
|
![]() |
![]() |