![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer zal ik het ooit nog eens mogen meemaken dat de Verenigde Staten zelf gebombardeerd wordt met Tomahawks en ander speeltuig. Ik begin de militaire suprematie van die pro-zionistische schurkenstaat echt beu te worden. Waarom bewapenen de nieuwe opkomende grootmachten zich niet ?
Een van de weinige landen die goed bezig is, is niet toevallig Iran. Hopelijk kan dit land snel aan een kernwapen geraken. Landen met kernwapens laten de anglosaksische schurkenstaten met rust, kijk maar naar Noord-Korea. Ik denk dat Khadaffi het zich flink beklaagd heeft dat hij zijn massavernietigingswapens heeft ontmanteld om vriendjes te worden met het Westen. Een mes in de rug heeft hij gekregen van zijn westerse vriendjes, net als Saddam Hoessein trouwens. Of beter gezegd een koord rond de nek.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() in de geschiedenis van de mensheid is er niet 1 supermacht die niet is gevallen... Ook Amerika en het Europa dat we kennen, zal vroeg of laat op z'n eind komen.
Eens rondwandelen in borgerhout, anderlecht, genk, is alvast een perspectief naar de toekomst, gezien de bevolkingsaangroei-cijfers.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratie kan dan wel een Amerikaanse uitvinding zijn. Ik heb nog liever democratie dan de sharia. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer zal er eens gewoon vrede zijn?
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Er zijn geen realistische mensen die hier in geloven.
Jammer, dat misschien wel, maar iedereen met meer verstand dan een perdolan weet dat wereldvrede een utopie is.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2011 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=uHTzb5w37Bk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Die Amerika-haat is Stockholm-syndroom in reverse en onbegrijpelijk voor mij.
Laatst gewijzigd door dale : 29 maart 2011 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ooit geweest?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() daar ga je spijt van krijgen
zelfs engeland mag niet met militaire schepen in hun 12mijl zone varen of ze worden gekelderd |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=3aEvzuA4f0c http://www.youtube.com/watch?v=5S1YkQs5nXQ http://www.youtube.com/watch?v=RM0uvgHKZe8 Wil je er meer , dan vraag je maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ken jij weinig van de VS en weet jij niet wat er broedt. Echte VS patriotten zijn helemaal niet gelukkig met de gang van zaken ginder. Getuige het opkomen van de milities, de Teaparty enzo. Allemaal tekenen dat het met de VS de verkeerde kant opgaat. De VS is niet meer dat baken van rechtvaardigheid, gelijkheid en hoop wat ze ooit geweest is volgens de wil van Constitutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met charia veronderstel ik dat U op Iran doelt ? Noord Korea namelijk brengt geen enkele godsdienst in praktijk en dus ook geen sharia... Noord Korea is voorlopig communistisch. Alles is voorlopig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als er rechtvaardigheid heerst. Daar is vrede namelijk het resultaat van.
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
2. Om relatief evenwicht te behouden om globaal vlak is er sowieso een grootmacht nodig. Ik weet dat dit geen reglementair argument is, maar liever de USA dan China voorlopig... 3. Buitenlandse inmenging is inderdaad een lelijkere zijde van het land, maar ik vind ht nog steeds een van de meest gastvrije landen die ik ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat argument mag je wel eens toelichten. Om evenwicht te hebben moet je één partij hebben die sterker is dan de rest? Dat lijkt me nu net een definitie van onevenwicht...
|
![]() |
![]() |