![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Zoals de titel reeds zegt: zelfbenoemd antifascistische crapuul bedient zich van zeer fascistische methodes om andersdenkenden het leven zuur te maken. Het gaat hier verdorie om christenen die vanwege islamitische onderdrukking zijn moeten vluchten en die aandacht voor hun lotgenoten in islamitische landen willen vragen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste tegenstanders van Antifa zijn immigranten in Westerse steden.
Geniet hier van het pak slaag dat onze witte rijkeluiskinderen kregen van trotse nieuwe Zweden: http://www.youtube.com/watch?v=igKv8z1jmYg Malmo/Rosengard - Antifa gets attacked by Muslim Immigrants (16.000 hits) http://www.youtube.com/watch?v=duTmKdk-P3Y Muslims and 'antifa' square off in Sweden Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 februari 2011 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Het zijn de vrienden van sharia4belgium
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, die immigranten winden er geen doekjes om wat de extreemlinkse zeloten & nuttige idioten te wachten staat. Evenwel blijven veel van die masochistische AFA-imbecielen een plaat voor hun kop houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Antifa in Duitsland is sowieso al lang de weg kwijt. Die lopen rond met Amerikaanse en Israëlische vlaggen en betogen tegen het 'fascistische' Iran...
En dan zwijg ik nog over hun haat tegenover alles wat Duits is. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ze hebben trouwens zelfs geen respect voor de doden. Zoals bv. in Stolberg waar 2j terug een jonge Duitser is neergestoken...omdat hij Duits was! Antifa nam het op voor de moordenaar en wanneer Nationalisten minuut stilte hielden om deze jonge Duitser te gedenken werd dit door antifa verstoord... Heb respect voor veel politieke tegenstanders maar door zulke daden plaatsen ze zichzelf echt wel 'buiten categorie'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verlengstuk van de gevestigde orde dus. Die kun je niet hard genoeg slaan. +1 voor de nieuwe Zweden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Één opmerking nog: ikzelf placht vroeger met enige regelmaat het AFA-rovershol Vrankrijk in Amsterdam te frequenteren, en die gedrogeerde beroepsboeroepers daar waren nu niet bepaald mensa-leden, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De EDL is net als de Nederlandse tak gefinancierd door israël en/of door zionistische lobbygroepen. De EDL was op sterven na dood en plots, vanuit het niets duikt daar plots een zeer actieve groep op met blijkbaar ruime financiële middelen. Dat is nogal verdacht. Ik ken één van de bestuursleden van de belgicistische BDL en die zegt dat ze ongeveer een half jaar geleden twee pro-israël nieuwkomers die het zaakje een "boost" wilden geven aan de deur hebben gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dat Antifa-crapule betreft, ik kan me niet voorstellen dat die erg populair zijn in Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Fantastisch zo'n gratuite uitspraken.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Forza St pauli! ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Die anti-Deutsche staan nochtans samen met jullie te betogen… Als je ze haat, waarom gedoog je hen dan? Op ELKE demo die ik loop in Duitsland zie ik die vlaggen terugkomen en de artikels en foto’s komen van op indymedia Duitsland…
Ps es gibt nur Borussia Mönchengladbach ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben nog maar één keer op een duitse antifa betoging geweest, waar ik één mini Israël vlaggetje zag. Dat vlaggetje is ook snel in de vuilbak verdwenen.
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() De foto’s blijken toch een andere realiteit weer te geven…
En u zegt zelf nog maar 1x op een demo in Duitsland te zijn geweest, ik zit er maandelijks en ben er reeds meermaals spreker en ordner geweest. Weet dus wel waarover ik spreek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() anti-deutsch zijn debielen, als ik ooit loop op een antifa betoging en ik zie een israelische vlag spreek ik die zeker aan. jullie willen de anti-fascisten afschilderen als zionisten, amerikanofielen e.d. wat niet klopt. gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welneen, zogenaamde anti-facisten zoals antifa zijn gewoon anti-semitische en anti-democratische knokploegen in de oude SA-traditie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |