Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2011, 23:40   #1
Sus Iratus
Banneling

Standaard ANTIFA toont weer eens hun ware totalitaire antidemocrtische gelaat

Zoals de titel reeds zegt: zelfbenoemd antifascistische crapuul bedient zich van zeer fascistische methodes om andersdenkenden het leven zuur te maken. Het gaat hier verdorie om christenen die vanwege islamitische onderdrukking zijn moeten vluchten en die aandacht voor hun lotgenoten in islamitische landen willen vragen.

Citaat:
De links-extremistische organisatie ANTIFA plant doelbewust tegenacties tijdens de demonstratie in Frankfurt, waarbij op 12 maart 2011 christenen in ballingschap het in praktijk brengen van meer mensenrechten op het gebied van de vrijheid van godsdienst in islamitische landen eisen.

De Antifa verspreidt geruchten die iedere waarheid ontberen. In een oproep van de Antifa wordt gezegd, citaat: »De racisten van ’Pax Europa’ willen met de rechtse ’mensenrechtenorganisatie’ IGFM en de Vrije Kiezers Frankfurt tegen de islam demonstreren. De demonstratie vindt plaats onder het motto: ’Godsdienstvrijheid is geen eenrichtingverkeer’ Ook het racistische netwerk ’Politically Incorrect’ en de NPD roepen tot de demonstratie op. Let op aankondigingen voor tegenacties«, einde citaat.

Hier wordt geprobeerd om de demonstratie voor te stellen met een rechts-populistische en racistische achtergrond. In naam van de organisatoren en de ondersteuners van de demonstratie wijzen wij deze absurde uitspraken van de Antifa categorisch af. Het is spijtig om te zien dat de Antifa, die zichzelf immers antifascistisch noemt, zo’n nieuwe vorm van barbaars fascisme ondersteunt en oproept tot acties tegen een door christenen in ballingschap geïnitieerde bijeenkomst. Tijdens de demonstratie zal zelfs een referent van het Soennitische geloof – Kamal Sido, van de Vereniging voor bedreigde volkeren, een toespraak houden – waar is hier dus sprake van rechtse ideeën en een racistische tendens?

Daarom noemen wij het motto van dit schrijven: »Wat Hitler destijds met de Joden heeft gedaan, proberen nu de linkse extremisten met de christenen in ballingschap!«

Daarmee bedoelen wij, dat de Antifa nu aan een lastercampagne tegen de christenen in ballingschap doet, zoals Hitler dat destijds met de Joden heeft gedaan. Daarom roep ik alle mensen, en vooral de aanhangers van de Antifa, ertoe op niet mee te doen aan de tegenacties, omdat het nu eenmaal geen anti-islamdemonstratie is. We maken de mensen attent op misstanden, die in de media helaas nergens worden benoemd.

rest artikel, met de nodige links en verwijzingen
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:43   #2
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

De grootste tegenstanders van Antifa zijn immigranten in Westerse steden.

Geniet hier van het pak slaag dat onze witte rijkeluiskinderen kregen van trotse nieuwe Zweden:

http://www.youtube.com/watch?v=igKv8z1jmYg
Malmo/Rosengard - Antifa gets attacked by Muslim Immigrants (16.000 hits)

http://www.youtube.com/watch?v=duTmKdk-P3Y
Muslims and 'antifa' square off in Sweden

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 februari 2011 om 23:46.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:52   #3
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Het zijn de vrienden van sharia4belgium
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:54   #4
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De grootste tegenstanders van Antifa zijn immigranten in Westerse steden.

Geniet hier van het pak slaag dat onze witte rijkeluiskinderen kregen van trotse nieuwe Zweden:

http://www.youtube.com/watch?v=igKv8z1jmYg
Malmo/Rosengard - Antifa gets attacked by Muslim Immigrants (16.000 hits)

http://www.youtube.com/watch?v=duTmKdk-P3Y
Muslims and 'antifa' square off in Sweden
Die immigranten zien in die filmpjes de AFA als indringers in 'hun' veroverd territorium.
Nu ja, die immigranten winden er geen doekjes om wat de extreemlinkse zeloten & nuttige idioten te wachten staat. Evenwel blijven veel van die masochistische AFA-imbecielen een plaat voor hun kop houden.
Oud 21 februari 2011, 00:05   #5
Mecheleir
Partijlid

Mecheleir's schermafbeelding

Standaard

Antifa in Duitsland is sowieso al lang de weg kwijt. Die lopen rond met Amerikaanse en Israëlische vlaggen en betogen tegen het 'fascistische' Iran...

En dan zwijg ik nog over hun haat tegenover alles wat Duits is.

Mecheleir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 00:08   #6
Mecheleir
Partijlid

Standaard

Ze hebben trouwens zelfs geen respect voor de doden. Zoals bv. in Stolberg waar 2j terug een jonge Duitser is neergestoken...omdat hij Duits was! Antifa nam het op voor de moordenaar en wanneer Nationalisten minuut stilte hielden om deze jonge Duitser te gedenken werd dit door antifa verstoord... Heb respect voor veel politieke tegenstanders maar door zulke daden plaatsen ze zichzelf echt wel 'buiten categorie'...
Oud 21 februari 2011, 00:08   #7
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die immigranten zien in die filmpjes de AFA als indringers in 'hun' veroverd territorium.
Nu ja, die immigranten winden er geen doekjes om wat de extreemlinkse zeloten & nuttige idioten te wachten staat. Evenwel blijven veel van die masochistische AFA-imbecielen een plaat voor hun kop houden.
De meeste AFA mensen zijn geen imbecielen. Het zijn de witte kinderen van de gegoede burgerij, die een paar jaar 'actie' voor het 'goede doel' een nuttige opmaat en aanbeveling vinden voor een latere welbetaalde maatschappelijke carriere.

Het verlengstuk van de gevestigde orde dus.

Die kun je niet hard genoeg slaan.

+1 voor de nieuwe Zweden.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 00:09   #8
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mecheleir Bekijk bericht
Antifa in Duitsland is sowieso al lang de weg kwijt. Die lopen rond met Amerikaanse en Israëlische vlaggen en betogen tegen het 'fascistische' Iran.
Dat viel me ook op bij de beelden van EDL demonstraties. Heel wat Israël vlaggen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 00:24   #9
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste AFA mensen zijn geen imbecielen. Het zijn de witte kinderen van de gegoede burgerij, die een paar jaar 'actie' voor het 'goede doel' een nuttige opmaat en aanbeveling vinden voor een latere welbetaalde maatschappelijke carriere.

Een ietwat merkwaardige analyse op het eerste gezicht, maar de achtergrond van de leden en sympathisanten van de Rote Arme Fraktion destijds indachtig, is er wel wat voor te zeggen. Zelfs voor die +1.

Één opmerking nog: ikzelf placht vroeger met enige regelmaat het AFA-rovershol Vrankrijk in Amsterdam te frequenteren, en die gedrogeerde beroepsboeroepers daar waren nu niet bepaald mensa-leden, integendeel.
Oud 21 februari 2011, 01:23   #10
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat viel me ook op bij de beelden van EDL demonstraties. Heel wat Israël vlaggen.
De EDL is net als de Nederlandse tak gefinancierd door israël en/of door zionistische lobbygroepen. De EDL was op sterven na dood en plots, vanuit het niets duikt daar plots een zeer actieve groep op met blijkbaar ruime financiële middelen. Dat is nogal verdacht. Ik ken één van de bestuursleden van de belgicistische BDL en die zegt dat ze ongeveer een half jaar geleden twee pro-israël nieuwkomers die het zaakje een "boost" wilden geven aan de deur hebben gezet.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 01:36   #11
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
De EDL is net als de Nederlandse tak gefinancierd door israël en/of door zionistische lobbygroepen. De EDL was op sterven na dood en plots, vanuit het niets duikt daar plots een zeer actieve groep op met blijkbaar ruime financiële middelen. Dat is nogal verdacht. Ik ken één van de bestuursleden van de belgicistische BDL en die zegt dat ze ongeveer een half jaar geleden twee pro-israël nieuwkomers die het zaakje een "boost" wilden geven aan de deur hebben gezet.
Belgian Defence League? God beware ons...

Wat dat Antifa-crapule betreft, ik kan me niet voorstellen dat die erg populair zijn in Duitsland.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 08:51   #12
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

2
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 13:01   #13
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Juist, ik zit hier champagne te zuipen en kaviaar te eten, hmm, leve de burgerij.

Fantastisch zo'n gratuite uitspraken.
Oud 21 februari 2011, 13:08   #14
An Arkos
Minister

Standaard

Citaat:
Antifa in Duitsland is sowieso al lang de weg kwijt. Die lopen rond met Amerikaanse en Israëlische vlaggen en betogen tegen het 'fascistische' Iran...

En dan zwijg ik nog over hun haat tegenover alles wat Duits is.

Debiele anti-deutschers die ook door antifa gehaat worden

Citaat:
Forza St pauli!
Oud 21 februari 2011, 13:16   #15
Mecheleir
Partijlid

Standaard

Die anti-Deutsche staan nochtans samen met jullie te betogen… Als je ze haat, waarom gedoog je hen dan? Op ELKE demo die ik loop in Duitsland zie ik die vlaggen terugkomen en de artikels en foto’s komen van op indymedia Duitsland…

Ps

es gibt nur Borussia Mönchengladbach
Oud 21 februari 2011, 13:24   #16
An Arkos
Minister

Standaard

Citaat:
Die anti-Deutsche staan nochtans samen met jullie te betogen… Als je ze haat, waarom gedoog je hen dan? Op ELKE demo die ik loop in Duitsland zie ik die vlaggen terugkomen en de artikels en foto’s komen van op indymedia Duitsland…
Met ons?
Ik ben nog maar één keer op een duitse antifa betoging geweest, waar ik één mini Israël vlaggetje zag. Dat vlaggetje is ook snel in de vuilbak verdwenen.
Oud 21 februari 2011, 14:23   #17
Mecheleir
Partijlid

Standaard

De foto’s blijken toch een andere realiteit weer te geven…

En u zegt zelf nog maar 1x op een demo in Duitsland te zijn geweest, ik zit er maandelijks en ben er reeds meermaals spreker en ordner geweest. Weet dus wel waarover ik spreek
Oud 21 februari 2011, 15:49   #18
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

anti-deutsch zijn debielen, als ik ooit loop op een antifa betoging en ik zie een israelische vlag spreek ik die zeker aan. jullie willen de anti-fascisten afschilderen als zionisten, amerikanofielen e.d. wat niet klopt. gelukkig maar.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 17:38   #19
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Welneen, zogenaamde anti-facisten zoals antifa zijn gewoon anti-semitische en anti-democratische knokploegen in de oude SA-traditie.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 17:45   #20
StevO
Burger

StevO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Een ietwat merkwaardige analyse op het eerste gezicht, maar de achtergrond van de leden en sympathisanten van de Rote Arme Fraktion destijds indachtig, is er wel wat voor te zeggen. Zelfs voor die +1.

Één opmerking nog: ikzelf placht vroeger met enige regelmaat het AFA-rovershol Vrankrijk in Amsterdam te frequenteren, en die gedrogeerde beroepsboeroepers daar waren nu niet bepaald mensa-leden, integendeel.
Ik heb een collega gehad die daar veel kwam/komt, maar was ook een absolute loser ook.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be