![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En je insinueert inderdaad dat er bepaalde reacties gaan volgen. Die reacties hebben ook gelijk. Het is niet omdat justitie mank loopt dat men GTA moet beginnen te spelen en te misbruiken op de kap van de gewone burger. Veiligheid vereist inzet van iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onze vriend Andev, u allen bekend als 1 van de talrijke hysterische antimoslimmers van dit forum, heeft dus vandaag een e-mail ontvangen.
Let op, het is niet zomaar een e-mail maar een heuse kettingmail! Je kent het wel, opeens zie je dat een vriend van een vriend van iemand die in dezelfde fabriek werkt als jij een mail heeft verstuurd met daarin de meest gore nonsens, met als gevolg dat je je een beetje vies voelt. Je vraagt je af hoe het in godsnaam mogelijk is dat je niet inzag wat voor een randdebiel die kerel is. Wel, onze vriend andev is die randdebiel. Euh, ik bedoel dat hij het type is dat je zo´n kettingmail stuurt. En het is niet zomaar een kettingmail, nee hoor! Geen buitenaardse reptielen die ons in slaven veranderen, geen onthullingen over vliegtuigen die al dan niet tegen torens smakken, niets van dit alles. Enkel het beste kleinburgerlijk gezever is goed genoeg voor Andev. Dus sidder en beeft Vlamingen en vergeet vooral niet rood aan te lopen en te schuimbekken, want dat is waar het om draait.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "kettingbrief" of noem het zoals je wil krijgen blijkbaar heel wat mensen onder ogen en ze kunnen er meteen het hunne bij denken, ook al past dat niet het kraam van lieden zoals jij! En dat het misschien niet "supervers" is kan zijn, maar de mensen linken dat dan aan de bijna dagelijkse gevalletjes van "laat het gespuis maar lopen want we weten er geen blijf mee" die in de media terug te vinden zijn! Hoe harder het bepaalde lieden zoals die van jou soort stoort, hoe duidelijker dat ze daarmee doorhebben dat meer en meer mensen een bepaald aspekt van de multicul als een steeds groeiende kanker in onze maatschappij gaan herkennen! Doei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verhaal van de - op gevaar van hun eigen leven - gekliste rovers die op heterdaad werden betrapt maar sneller vrijgelaten werden dan dat de agenten konden bekomen van de schrik, stond in alle kranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom betalen wij in godsnaam nog belastingen?
Om verrijkers te onderhouden en rechters te betalen die vertikken hun werk te doen? Om een land in stand te houden dat niet eens een deftige regering kan vormen? Wie nog graag een inwoner van dit land is moet wel psychisch gestoord zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet het gerecht gaat in de fout maar de politiek. Als de regering weigert extra plaatsen te voorzien voor dergelijk krapuul, moet de rechter deze dan maar in zijn eigen kelder opsluiten? Nogmaals, een rechter bepaalt enkel de straf, de strafuitvoering is zijn bevoegdheid niet. En het is net bij de strafuitvoering dat het fout loopt.
Denk er dan nog bij dat die apen van Amnesty en de Verenigde Naties hier staan te reclameren vanaf dat we ze met meerderen in 1 cel gooien. De rechten van criminelen primeren boven de algemene veiligheid; liever een zware crimineel terug loslaten op de maatschappij dan hem in een cel te gooien die te klein is, want dan worden zijn rechten geschonden. Dat daarmee de veiligheid van de doorsnee burger in het gedrang komt is slechts een detail.
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen kunnen hun werk niet naar behoren uitvoeren. ![]() En hoor eens hoe ze overal steen en been gaan klagen? Daarbij, ik sprak in mijn bericht ook over dit land in het algemeen. Ik leg niet enkel de schuld bij de rechters.
Laatst gewijzigd door Demper : 14 maart 2011 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja! Dat is het jongens, zo gaat ie goed.
Laat al die frustraties er maar eens lekker uit.
Liber Leviathan Laatst gewijzigd door Specksnyder : 14 maart 2011 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleen verschieten de meeste hun kruit op de verkeerde. Een rechter moet er niet op toezien of de straffen die hij oplegt wel daadwerkelijk worden uitgevoerd, laat staan dat hij er iets over te zeggen heeft. Als alle gevangenissen en jeugdinstellingen overvol zitten en de regering (die we eigenlijk niet hebben) het belangrijker vindt om flitspalen te zetten (want die brengen op) ipv gevangenissen bij te bouwen (want die kosten geld)... In feite zijn er twee soorten straffen: - straffen waar de overheid geld uithaalt (zoals verkeerboetes) - straffen waar de overheid geld aan uitgeeft (zoals gevangenisstraffen, internering). Het is duidelijk dat de staat deze eerste categorie dan ook prioritair vindt aangezien burgers op de bon zwaaien vrij lucratief is en men liefst op elk kruispunt een flitspaal wil zien staan (in naam van de "verkeersveiligheid"). Ge moogt dan misschien wel overvallen, verkracht en afgemot worden, ge zult tenminste niet overreden worden...
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 14 maart 2011 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen kettingbrief. Maar een verslaggeving over een zeer onthutsend feit wat tot voor een week geleden in de media stond. Dat u zich totaal niet op de hoogte houdt van de actualiteit, verklaart waarom u het linkse standpunt zeer genegen bent natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |