Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2011, 21:54   #1
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard Messi

In eerste instantie zag ik niet wat Lionel Messi deed bij zijn (eerste) goal in de wedstrijd Barcelona-Arsenal. Pas in de herhaling realiseerde ik me wat er gebeurde. Een wippertje net niet recht omhoog om de keeper te omspelen. Ongelooflijk. Dat was de ultieme beheersing van de bal en de situatie.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 05:12   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
In eerste instantie zag ik niet wat Lionel Messi deed bij zijn (eerste) goal in de wedstrijd Barcelona-Arsenal. Pas in de herhaling realiseerde ik me wat er gebeurde. Een wippertje net niet recht omhoog om de keeper te omspelen. Ongelooflijk. Dat was de ultieme beheersing van de bal en de situatie.
In de herhaling was de fenomenale ingeving en balbeheersing van Messi inderdaad goed te zien.
Barcelona speelde weer voetbal van een andere planeet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2011, 08:14   #3
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
In de herhaling was de fenomenale ingeving en balbeheersing van Messi inderdaad goed te zien.
Barcelona speelde weer voetbal van een andere planeet.
ongelooflijk wat die mannen kunnen en doen. techniek is 1 ding, maar het overzicht dat die hebben, dat is ongelooflijk. Die staan dus echt wel elke keer daar waar de bal komt, wat Arsenal ook deed.

en dat je die ego's dan nog eens voor elkaar kunt doen spelen, amai, dat is pas straf.
Oud 9 maart 2011, 16:32   #4
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ongelooflijk wat die mannen kunnen en doen. techniek is 1 ding, maar het overzicht dat die hebben, dat is ongelooflijk. Die staan dus echt wel elke keer daar waar de bal komt, wat Arsenal ook deed.

en dat je die ego's dan nog eens voor elkaar kunt doen spelen, amai, dat is pas straf.
En als je er op tv naar kijkt zie je dat vanbovenaf en heb je het overzicht waardoor het zo eenvoudig lijkt om te weten dat die pass daar moeten komen. Tot je natuurlijk zelf op een veld staat...

Techniek is 1 ding, overzicht is inderdaad 2, maar je vergeet nog 3 en dat is de snelheid van uitvoering...Bousoufa heeft bijvoorbeeld 1 en 2 ook, maar 3 veel minder waardoor hij nooit een echte topper zal worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be