![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste
Ik hoop dat dit het juiste subforum is.. Ik heb morgen een examen, de lector heeft één examenvraag prijs gegeven, omdat we deze niet hebben behandeld in de les, namelijk: Vergelijk de taak van een partijvoorzitter met deze van een fractieleider? Na wat opzoekwerk heb ik enkel dit gevonden: Als partijvoorzitter leid je de hele organisatie die de politieke partij is. De fractievoorzitter leidt dat deel dat actief kan deelnemen als volksvertegenwoordiger, als bijvoorbeeld in de Tweede Kamer of de gemeenteraad Kan er mij iemand verder helpen met een duidelijk antwoord? Dank bij voorbaat. Laatst gewijzigd door Maasmekka : 13 maart 2011 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |