![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Japan is al vollop alles aan het censureren volgens De Morgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...en-chaos.dhtml Als ze dit doen, is er meer aan de hand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een massahysterie voorkomen is nooit uitgesloten lijkt me, moest ik daar zitten zou ik maken dat ik daar weg was. Eender wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maken dat je weg bent uit een door een aardbeving en tsunami verwoeste omgeving. Niet zo dom nee.
Helaas zijn de Japanners wel zo dom, en kan je er de donder op zeggen dat er al mensen aan't herbouwen zijn. Die denken "we hebben Hiroshima en Nagasaki bestaan nog steeds, hoeveel erger kan dit nu worden?" De Leu- euh Morgen, de Belgische Pravda, wat een informatiebron. Zou je niet beter zoeken naar bloggers uit die omgeving?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 maart 2011 om 05:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat viel mij ook op, ...
Die Tsunami is gepasseerd, en ja die Jappaners hebben uiteraard verdriet, ... maar heb je er al een op zijn krent zien zitten jammeren en zagen achter internationale hulp,... No way, die zijn daar bezig met opruimen, ... zelf bejaarde mensen starten met hun probleem aan te pakken,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zonder water, gas en elektriciteit kan je inderdaad maar beter even ergens anders gaan logeren. De berichten van de Morgen zijn zever, gezien het gebied rond de kerncentrales al geëvacueerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je sterft toch ooit, today is as good as any other day...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten ze de moraal teneerslaan en hysterie uitlokken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag is wie de gecensureerde informatie niet mag krijgen:
- de rest van de eigen bevolking - het buitenland Volgens mij eerder de laatste. Het lijkt me absoluut niet abnormaal dat je compleet verweesd en in paniek rondloopt als alles waar je leefde gewoon wordt weggevaagd en heelder dorpen waar mogelijk geliefden aanwezig waren gewoon compleet zijn weggespoeld. Dat terwijl allerlei comforten niet werken en het deel mensen dat zich snel weet te organiseren of nog 'intact' is (als in: niet gewond en geen geliefden verloren of in staat om meteen terug te vechten) vlucht de stad uit, begint te hamsteren (vooral benzine, om weg te komen natuurlijk), sluit zich op, ... Als je dan aankomt bij een lege winkel en een tankstation waar geen druppel brandstof meer te verkrijgen is en men ook nog eens aankondigt dat de elektriciteit zal onderbroken worden (waardoor je geen informatie meer krijgt!) weet je het wel... Tegelijkertijd hoor je dat de kerncentrales het begeven zijn waardoor er een nog veel grotere potentiële dreiging hangt dan degene waaraan je net ontsnapt bent. Je zou voor minder radeloos en huilend door de straten zwerven denk ik dan. Maar dat is niet echt iets waar een westers land mee te koop loopt. Dit werd overigens door verscheidene informatiebronnen gemeld. Ik begrijp eerlijk gezegd zelfs niet hoe men er in slaagt zich zo snel te organiseren. Wie zijn de mensen die de groepen aansturen om direct de ravage te inventariseren en te helpen waar nodig? Wie zijn de mensen die zich laten aansturen en dit inderdaad doen. En waar moet je beginnen? ![]() Volgens mij wordt er overigens vooral informatie gecensureerd over de toestand van de kernreactoren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 maart 2011 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Dit hoort toch HELEMAAL niet in forum Binnenland...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En over de kerncentrales: Binnen 4 maand komt het uit dat de toestand véél erger is dan voorgesteld werd en neemt de helft van de regereing (premier incluis) ontslag na een mea culpa. Opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |