![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...s-Brugge.dhtml
Zo beloond (Belgie) misdadigers en schurken uit alle landen !!!! De omgekeerde wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat verwacht je, dat we hem op een equivalent Somalisch regime zetten? Hij komt uit een land waar je moet vechten om fatsoenlijk te eten en hier schotelen ze hem 3 keer per dag een maal voor, tuurlijk zal die dat geweldig vinden.
Wat ik niet snap is waarom ze hem niet repatriëren?
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer eentje erbij...
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Typisch België...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn collega's zullen nu wel wreed jaloers zijn. Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 maart 2011 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar hoe zou jij je voelen als je heel je leven moest vechten om onderdak, water, voeding etc. en dan plots op een plek terechtkomen waar ze je dat allemaal gratis en voor niks (buiten het feit dat je in het gevang zit) geven, ik zou ook content zijn. ![]() Nogmaals, wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de behandeling van de zaak, ik kan me gewoon een beetje inleven.
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat ie asiel zal krijgen, vrijgesproken of eerst in de gevangenis, het doet er niet toe. Hij blijft hier tot zijn dood. Komaan zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is absoluut nodig na het uitzitten van de 'straf' deze kansarme op te nemen in onze diep menselijke samenleving en uiteraard straks de heimwee te lenigen door hem een uitgebreide gezins- of familiehereniging te gunnen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend, van die arme stakkers die weken onderweg zijn in de laadruimte van een schip waar ze woekerbedragen voor hebben betaald aan mensensmokkelaars worden hier het land uitgezet.
Gasten die Belgen gijzelen worden hier vetgemest en asiel verleend. Waar blijven ze het toch halen. Bedankt Melchior, uiteraard alweer een man waar de Vlaming geen enkele stem aan heeft gegeven. Voor hem is het zelfs geen probleem dat moordende, verkrachtende en mensenhandelende illigalen hier papieren krijgen. Zoiets is toch gewoonweg niet te geloven? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...risaties.dhtml
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 maart 2011 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dien mens dan maar vrij en geef hem een ticketje naar Somalië.
|
![]() |
![]() |