Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2011, 10:26   #1
pegasus6869
Banneling

Standaard Belgie land van beloning voor misdadigers

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...s-Brugge.dhtml

Zo beloond (Belgie) misdadigers en schurken uit alle landen !!!!
De omgekeerde wereld.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 10:32   #2
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Wat verwacht je, dat we hem op een equivalent Somalisch regime zetten? Hij komt uit een land waar je moet vechten om fatsoenlijk te eten en hier schotelen ze hem 3 keer per dag een maal voor, tuurlijk zal die dat geweldig vinden.

Wat ik niet snap is waarom ze hem niet repatriëren?
Oud 21 maart 2011, 10:38   #3
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Weer eentje erbij...
Oud 21 maart 2011, 11:02   #4
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Typisch België...
Oud 21 maart 2011, 11:09   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Weer eentje erbij...
En weer maar eens, Wat voor eentje!!!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 13:46   #6
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Wat verwacht je, dat we hem op een equivalent Somalisch regime zetten? Hij komt uit een land waar je moet vechten om fatsoenlijk te eten en hier schotelen ze hem 3 keer per dag een maal voor, tuurlijk zal die dat geweldig vinden.

Wat ik niet snap is waarom ze hem niet repatriëren?
Na een maandje hier verbleven te hebben (in luxe) dat al een zeer groot verschil is met "zijn" klootjesland zal hij niet geaarzeld hebben om nu reeds supersnel asiel aan te vragen.We hebben nog "chanse" dat het maar ééntje is,want mochten het er een stuk of 10 geweest zijn van die exemplaren..............!!!!!!!(voor een mens te DODEN is normaal voor die schurk onthoud dit maar) en die komt dan in onze samenleving straks ?????
zijn collega's zullen nu wel wreed jaloers zijn.

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 maart 2011 om 13:48.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2011, 23:45   #7
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Na een maandje hier verbleven te hebben (in luxe) dat al een zeer groot verschil is met "zijn" klootjesland zal hij niet geaarzeld hebben om nu reeds supersnel asiel aan te vragen.We hebben nog "chanse" dat het maar ééntje is,want mochten het er een stuk of 10 geweest zijn van die exemplaren..............!!!!!!!(voor een mens te DODEN is normaal voor die schurk onthoud dit maar) en die komt dan in onze samenleving straks ?????
zijn collega's zullen nu wel wreed jaloers zijn.
Hey, niet kwaad doen op mij, het is niet alsof ik die kerel steun.

Maar hoe zou jij je voelen als je heel je leven moest vechten om onderdak, water, voeding etc. en dan plots op een plek terechtkomen waar ze je dat allemaal gratis en voor niks (buiten het feit dat je in het gevang zit) geven, ik zou ook content zijn.

Nogmaals, wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de behandeling van de zaak, ik kan me gewoon een beetje inleven.
Oud 23 maart 2011, 01:55   #8
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Hey, niet kwaad doen op mij, het is niet alsof ik die kerel steun.

Maar hoe zou jij je voelen als je heel je leven moest vechten om onderdak, water, voeding etc. en dan plots op een plek terechtkomen waar ze je dat allemaal gratis en voor niks (buiten het feit dat je in het gevang zit) geven, ik zou ook content zijn.

Nogmaals, wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de behandeling van de zaak, ik kan me gewoon een beetje inleven.
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat ie asiel zal krijgen, vrijgesproken of eerst in de gevangenis, het doet er niet toe.
Hij blijft hier tot zijn dood.
Komaan zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2011, 02:10   #9
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het is absoluut nodig na het uitzitten van de 'straf' deze kansarme op te nemen in onze diep menselijke samenleving en uiteraard straks de heimwee te lenigen door hem een uitgebreide gezins- of familiehereniging te gunnen.
Oud 23 maart 2011, 09:23   #10
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Schitterend, van die arme stakkers die weken onderweg zijn in de laadruimte van een schip waar ze woekerbedragen voor hebben betaald aan mensensmokkelaars worden hier het land uitgezet.

Gasten die Belgen gijzelen worden hier vetgemest en asiel verleend. Waar blijven ze het toch halen.

Bedankt Melchior, uiteraard alweer een man waar de Vlaming geen enkele stem aan heeft gegeven. Voor hem is het zelfs geen probleem dat moordende, verkrachtende en mensenhandelende illigalen hier papieren krijgen. Zoiets is toch gewoonweg niet te geloven?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...risaties.dhtml
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 23 maart 2011 om 09:38.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2011, 02:49   #11
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Schitterend, van die arme stakkers die weken onderweg zijn in de laadruimte van een schip waar ze woekerbedragen voor hebben betaald aan mensensmokkelaars worden hier het land uitgezet.

Gasten die Belgen gijzelen worden hier vetgemest en asiel verleend. Waar blijven ze het toch halen.

Bedankt Melchior, uiteraard alweer een man waar de Vlaming geen enkele stem aan heeft gegeven. Voor hem is het zelfs geen probleem dat moordende, verkrachtende en mensenhandelende illigalen hier papieren krijgen. Zoiets is toch gewoonweg niet te geloven?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...risaties.dhtml
Eigenlijk is dit gewoonweg waanzinnig!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2011, 02:52   #12
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Laat dien mens dan maar vrij en geef hem een ticketje naar Somalië.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be