![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...40307_01014817
"WIJ"moeten dit eens proberen,steel eens als vlaming een onnozel doosken sardienen..."WIJ" zullen er niet zo goedkoop van af komen zoals die buitenlandse brulapen !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recht op zijn raap!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Waarom de ouders niet aanpakken, zij zijn verantwoordelijk. Dus rap retour Roemenië met de hele familie als ongewenst vreemdeling.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij werkt wel voor zijn geld.....
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar hebben ze het lef niet voor hier in België denk ik ... ![]() Integendeel, ze hebben de grenzen voor Roemenen en Bulgaren nog verder opengezet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2014 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Majaaa, de "rechten van het kind"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pure onverbeterlijke gangster in hart en nieren klinkt allicht beter of niet? De verkeerde paplepel ingegoten gekregen dus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2014 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respekt voor de criminele , want zij hebben het voor't zeggen ,
ze zouden hen gevarengeld moeten geven , een trofee voor hun welverdienste , vakantiegeld , regeringsplaatsen , enz .... btw 1: lees bovenstaande sarcastisch !! btw 2: lees onderstaande letterlijk !! Klootzakken zijn al de regerende machten , ze zijn zelf zeikers !! Ze beschermen heel hun zooitje !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |