![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Garry Hagger heult met racistische partij
Garry Hagger, de zingende onderkin, verzorgde gisteren een optreden op de verkiezingsmeeting van het Vlaams Blok op linkeroever. Nu begrijp ik waarom sommige Blokkers zich bedronken! ![]() ![]() Hagger is vooral bekend van het chanson 'Het allermooiste'. Het is niet voor het eerst dat schimmen uit het Vlaamse schnabbelcircuit collaboreren met het Vlaams Blok. Ook De Strangers, Danny Fabri en Vanessa Chinitor werden al op Blok-partijtjes gespot. ![]() bron : den duisteren duikboot PI |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaat U nu die mensen ook proberen te broodroven zoals Men met de Strangers heeft gedaan? Maar ja, julie zijn democraten, had ik bijna vergeten! |
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Juist: wie is daarbij het ergste ?
De Strangers die zich durfden op te treden op een VB evenement ? of Diegene die de Strangers alleen maar daarom gebroodrooft hebben ? Die broodroof was toen de beste reklame voor het VB.
#6 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allez de correcten willen weer wat bloedoffers zien op hun heilig pc altaar.
Zielig zielig zielig en nog ne keer zielig
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik geef enkel mijn geld aan kwaliteit .
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is schandalig dat dit op deze mannier maatschappelijk mag verkondigd worden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum en toch begint dit links gespuis met zijn gespam mij danig op de zenuwen te werken. Wat een marteling moet dit wel niet zijn voor iemand die hier al jaren meedraait?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Kan men dit individu geen ban aansmeren want dit gedrag verziekt toch wel het hele forum?
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens,mensen met slechts een standpunt in hun povere leven geraken vlug uit de mode. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja sorry, ik ben in het stadium gekomen waar ik alleen nog maar kan lachen met dergelijke meelijwekkende topics en vooral, met de meelijwekkende schrijvers ervan. Jongens toch, de linkse inquisitie op volle toeren ! Zeg, bloxdinges, een paar inquisitietips : - wie heeft het aangedurfd om een tent (voor 4000 man dan nog) te verhuren aan het blok ? Op de brandstapel ermee ! - wie heeft het gedurfd om diezelfde tent mee op te zetten ? Aan het rad en geselen ! - en welke brouwer heeft drank geleverd aan dergelijke ontaarde braspartij ? Verzuipen in zijn eigen vat ! - voor ik het vergeet : wie heeft toestemming gegeven aan het Blok om een tent te zetten ? Stenigen ! Of nee, wacht, dat was waarschijnlijk het stadsbestuur. Tja. Die zullen we maar gerust laten. We kunnen niet iedereen aanpakken.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=7]Ik stel voor dat we een CORDON SANITAIR oprichten tegen Bloxbuster en NIET meer reageren op gelijk welke topic die zeveraar ook maar opent... [/size] [size=6]want dat is toch solidair he of vergis ik mij nu.. ![]()
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Ja ik ben zijn gezeik toch wel grondig beu. Ik ga dan ook elke post van hem die ongefundeerd is en louter tot doel heeft het Blok te 'pakken' bijhouden. Als ik zo een dossiertje heb aangelegd speel ik het door aan het Vlaams Blok zelf die kan kiezen of ze er mee verder gaan. Maar dit is pure laster en eerroof en kan strafrechtelijk veroordeeld worden. Dus u bent bij deze gewaarschuwd.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |