![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er aan de hand?
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij zijn ze vergeten denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar allez, mijn analoge klok staat nu op 10:33u maar de digitale klokken van smartphone en iPad staan toch echt op 11:33u.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of ... Het begin van ... Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 september 2025 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Tja, ik heb geen analoge klokken, maar mijn erg oud en dom (want geen internetverbinding) oventje geeft hetzelfde uur weer als mijn slimme toestellen.. hebben ze dan destijds mijn oud oventje geprogrammeerd om precies afgelopen nacht een uur vooruit te lopen..? 't Lijkt me straf.. Nog straffer zou zijn dat enkel gij iets gemerkt hebt van dat verzette uur....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wel.
Ik zou denken dat er wel meer mensen geconfronteerd werden met hetgeen jij nu meemaakt maar ik hoor niemand klagen. As alle digitale klokken plots een uur verschil gaan aangeven... Dat is volgens mij wereldnieuws. Wat zou er dan allemaal in de soep draaien als zoiets onaangekondigd gebeurt? Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de batterij van uw analoge klok veranderen...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2025 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders was Oma al gans het halve jaar nog op de vorige wintertijd, incluis haar analoge klok, en is het een update van Apple die de apple klokken EINDELIJK op het juiste zomeruur zette. In elk geval zijn haar klokken in overeenstemming met de onze.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2025 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet helemaal hetzelfde, maar ook iets vreemd;
sedert enkele weken is er elke nacht om precies 3u iets vreemd aan de hand bij mijn moeder. Ze heeft zo'n wekker met projector. De uren en minuten schijnen in rode letters op haar plafond. Maar: de laatste tijd stopt dat tussen 3.00u en 3.u'15. Haar wekker blijft de tijd juist aangeven maar wordt niet op haar plafond geprojecteerd vanaf precies 3 u 's nachts. Raar toch!? Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 28 september 2025 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) er woont een spook in het huis van uw ma, misschien werd iemand vermoord om 3 uur 's nachts. 2) de internet box doet een reset om 3 uur en die geconnecteerde wekker is in paniek. 3) er is een nachtfunctie in die wekker, die slecht is geregeld. Je hebt veel toestellen die een nachtfunctie hebben, ttz, die de lichtjes dimmen tussen 2 uren, als die in uw slaapkamer staan, om geen lastige lichtbron te zijn als ge slaapt.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die post hier immers om 11:38 schrijvende dat ze 11:33 gezien had op haar uurwerk dat voodoo toestanden onderging. Misschien is Oma door een soort van wormgat gevlogen, waar een uur verschil in zat, maar haar analoge wekker kon de zwaartekrachtvelden niet aan...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2025 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: de forumklok loopt juist nu maar ik merk geregeld dat die er een uur naast lijkt te zitten.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 28 september 2025 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Het lijkt meer verbreid te zijn dan ik dacht. Gidius zijn energiebevriezende aliens zijn misschien meer aan het werk dan we dachten...