![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 1. hij brengt zijn volk ik de juiste sfeer :
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130419_018 2. laat de uitgelezen casus belli aanrukken : http://www.standaard.be/artikel/deta...30419_00546853 overduidelijk een NL-VL één-tweetje om de Nederlanden te herenigen! ... Belgen, weest voorbereidt ! en kom achteraf niet klagen dat Anna het u niet voorspeld heeft ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Frieten van de frituur zijn ook vaak vet, slap en smakeloos. Wat is daar zo aanstootgevend aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is al verwijderd van JouwBuis
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar kan ik hier in VLaanderen ergens Nederlandse friet proeven ?
P.S. die hebben daar dus constant WAW-momenten ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 19 april 2013 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En anders: die smiley met middelvinger, he
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin van onze jaartelling? Of toch 19e of 20e eeuw?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 april 2013 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, je kan natuurlijk ook doen alsof je een zandkonijn bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjeuh! Ik was de smiley vergeten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pilsprins op jacht naar de brouwerijen hier? 't Zou wel eens kunnen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ow, sorry, ik had de intonatie niet goed verstaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bedoel je Willem-Alexander I ?
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pilser
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond uw post zelfs 'binnenland of Europa' waardig Ana List.
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat er velen zijn die van het gegeven 'Belgische opstand of Belgische omwenteling, is de burgerlijke revolutie in 1830 tegen koning Willem I' weet hebben, laat staan er ergens ten velde op dat grote duistere Internet iets over nagelezen te hebben. Met enige graagte geef ik de link dan ook even mee ... 1830 waar is da feestjeuuuhhh! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Weg met Oranje! Gedenk van Oldenbarnevelt!
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wileem heeft 1000 miljard op de zn rekening voor hij kon. wordt , het minste wat hij kan doen is geen geld meer vragen voor hun paleizen
Shell is het 2e oliebedrijf ter wereld |
![]() |
![]() |