![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom worden valse aanklachten bij de politie (of het gerecht) niet afgestraft?
En zelfs herhaalde valse aanklachten niet? Waarom moet de politie daar herhaaldelijk haar tijd mee verspelen, zelfs als zezelf weten, uittentreure uit ervaring, dat het weer "van dat" is. Ik denk bv aan valse geluidsoverlastklachten om de buur te pesten of bij en vete maar ook aan al de gevallen van valse beschuldigingen waar ik al mee te maken had Kan je daar zelf tegenklacht voor neerleggen of tegen protesteren? of is het allemaal van zo: ok 't is in orde, ga nu maar braaf naar huis (als je opgeleid was) Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mogen dus gewoon hun werk doen en zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan men daar bij hun oversten klacht voor indienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, de staat wil de politie te vriend houden, die worden zelfs niet gestraft als ze onschuldigen neerschieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's wel extreem (vertrokken) wat je daar stelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van iedere interventie wordt een PV opgesteld, ook al wordt er bemiddeld. Wie beroep doet op politie kan klacht indienen indien dit niet gebeurt. En kan door een eenvoudige procedure vragen op de hoogte te worden gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() op valse aanklachten zou straf moeten staan zoals op valse getuigenissen
|
![]() |
![]() |