![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Lees : http://forum.politics.be/showthread.php?t=150995
----------------------- Vandaag, vrijdag 11 Februari 2011 zijn we officieel met onze "Beweging van Belgische ex-moslims" van start gegaan. Doelstelling van onze beweging is om een aanspreekpunt én steunpunt te zijn voor alle Belgische ex-moslims. Zoals bekend voorziet de Islam, volgens alle belangrijke scholen van het islamitisch recht, de doodstraf voor afvalligheid. Daardoor staan afvalligen onder hoge druk, zowel in islamitische als in niet-islamitische landen met een belangrijke aanwezigheid van moslims. Wij vragen van de overheid dat zij de vrijheid van godsdienst garandeert inclusief de vrijheid en veiligheid van moslims om afstand te doen van de Islam. In dit verband vragen wij concreet om een aanspreekpunt bij de Belgische Staatsveiligheid. --------------------- Waar zijn de Artisjokskes nu? De suqar_7loe'kes? Als ex-moslims zelf al vergaan van de schrik er NERGENS een aanspreekpunt vinden. O wat zijn de lieve linkiewinkies toch een leuke ondersteuning, de collabo's! D�*t zijn pas de racisten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() verklaar U nader, ik vind dit om eerlijk te zijn, allesbehalve LOL.
Als anno 2011 mensen in dit land nog moeten vrezen voor hun leven omdat ze die rotideologie achter zich willen laten, dan vind ik dat helemaal niet grappig. Wat zei suikerspin? het zijn FLIKKERS? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rap de draad kapen.
Wat bedoelt ge met aanspreekpunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Doodstraf voor afvalligheid doet mij aan de maffia denken.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinds wanneer worden de ex-moslims gedood in dit land?
Stelletje angsthazen. Wie ligt er nou wakker van dat soortje?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is't nu? vervelend dat zelfs racisten nu voor beginnen pleiten voor de bescherming van ex-moslims hé. Oei! hoe moeten ze d�*t nu gaan plaatsen? Vraag het anders eens aan de "Jan" van de www.ex-moslims.be . Hij zal je vast een gedegen antwoord kunnen geven. Of anders ga je ineens naar uw eigen marokkaanse (nee we zijn geen racist) vrouwelijke evenknie (nee we zijn niet sexistisch). kan je het haar ineens in het arabisch vragen sé. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"We" hebben blijkbaar moeite met het memoriseren van "ons" webadres. Het is www.exmoslims.org. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mailadres voor onze suikerspin: [email protected] Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn auto werd regelmatig gevandaliseerd, zijn gevel beklad, stenen door de ruit, zijn kinderen gepest, getreiterd en soms zelf aangevallen. Sorry hoor, maar dat is ERG, en dat maakt een mens zijn leven kapot. En ja, het zou even erg geweest zijn mocht het omgekeerd zijn (van christendom naar islam).
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam is gewoon een regelrechte agressieve rooforganisatie: afvalligheid wordt gelijkgesteld met desertie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil trouwens helemaal niet voor arabier doorgaan. Iedere kat die er dreigt in te trappen en mij bijgevolg als arabier of moslim aanspreekt wijs ik direct op zijn/haar vergissing. Voor de rest heb jij niks te maken met de redenen waarom ik deze nickname gekozen heb. Overigens ben je nu wel heel erg naar een K&K niveau aan het afglijden, C. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 't is een geheim dus?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ziedewel! ik dus ook.
![]() Vertaling van het Arabisch in het Nederlands Alle mensen zijn vrij geboren en gelijk in waardigheid en rechten. dat is al héél fout, want vrouwkes hebben "andere" rechten! dommie. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 februari 2011 om 14:15. |
![]() |
![]() |