![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 6 september 2010: “"We waren niet zo ver van een groot akkoord" (Geert Bourgeois)
4 oktober 2010: “Dit verhaal is afgelopen. Laat ons dat nu eindelijk gewoon eerlijk toegeven. (...) We moeten het bord volledig afvegen, de teller op 0 zetten en een nieuw verhaal proberen opstarten.” (BDW) 18 oktober 2010: "Fabula acta est" – het verhaal is ten einde. (BDW) 22 oktober 2010: “alle elementen zijn gekend. Zoveel tijd om berekeningen te maken, is er niet nodig. Als je het eens bent over de uitgangspunten, stop ze dan in de computer en de berekeningen lopen er dan zo uit” (Geert Bourgeois) 30 oktober 2010: “Als er op 12 november geen uitzicht is op een politiek akkoord rond de staatshervorming, komen er wellicht nieuwe verkiezingen.” (Siegfried Bracke) 23 november 2010: ' Als Vande Lanotte niet slaagt, dan zal niemand slagen” (BDW) 14 december 2010: “Na zes maanden onderhandelen is het tijd om af te ronden. 'Iedereen moet duidelijkheid geven. Ofwel raken we eruit, ofwel niet. Maar we kunnen niet blijven onderhandelen tot in het oneindige.' (BDW) 3 februari 2011: “Ik ben er niet zo zeker van dat het helemaal vastzit” (BDW) 5 maart 2011: "Ofwel is er binnen twee maanden een akkoord over de staatshervorming, BHV en Brussel, ofwel verlaten wij de onderhandelingstafel." (Jan Jambon) 18 maart 2011: “het eindspel is begonnen” (BDW) 31 maart 2011: “de PS deed nog nooit een ernstig aanbod” (Geert Bourgeois) 15 april 2011: “De tijd is op. Niemand wil negen maanden in een onderhandelingszaal zitten. Ik ben de verwijten, de beledigingen en de onzin van vooral de Vlaamse partijen beu.” (BDW)
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 15 april 2011 om 21:55. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Alle onnozele berichten van BWarrior op een rij: http://forum.politics.be/search.php?searchid=834414 *
*: Mogelijkheid tot <5% zinnige berichten, hier niet gefilterd door het gebrek aan belang. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de man om gauw op te geven, die De Wever, hé ?
En de partij die hij leidt, al evenmin. Gaan we ook een draadje opstarten, waar tussen die verklaringen van het Weverke, de verklaringen van Vlaamse en Waalse politieke andersdenkenden staan ? En eens zien van welk niveau die woorden zijn? (gevaarlijk, nazi, .... Waarom onderhandelt men eigenlijk met ons ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hoe legt u dit dan uit: 6 september 2010: “"We waren niet zo ver van een groot akkoord" (Geert Bourgeois) en dan - meer dan een half jaar later - 31 maart 2011: “de PS deed nog nooit een ernstig aanbod” (Geert Bourgeois)...?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als dit het niveau is dat je aanhaalt om je gelijk te behalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat kan het kleinste kind verstaan.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Deze draad heeft zes reacties en is toch maar vijf keer bekeken.
Dus heeft er iemand gereageerd, die de draad niet bekeken heeft. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* 'Politiek is een keiharde business, waar men ongegeneerd messen in elkaars rug steekt. Ik doe het doodgraag.' (Humo 3582; 28 april 2009) * 'Sinds ik in de politiek zit, word ik alleen maar dommer!' (Humo 3369; 29 maart 2005) * 'Ik ben tegen het cordon sanitaire: een tactische mislukking en een principiële vergissing. Al die tijd kon het Belang groeien, en heeft men hen in splendid isolation behoed voor elke fout. Als men hen er in 1988 had bijgenomen in Antwerpen, was er nu al geen VB meer geweest, vermoed ik.' (Humo 3369; 29 maart 2005) * 'Ik ben door en door cynisch. Dat is het wezen van mijn karakter. Ik doe mijn best om het te verstoppen, maar dat lukt niet.' (Humo 3369; 29 maart 2005) * 'Filip Dewinter staat in Stalingrad en mag nu aan de aftocht beginnen, zonder één resultaat. Sterker: het VB heeft Janssens in een zetel gezet.' (Humo 3451; 24 oktober 2006) * * 'De traditie van het grote ideologische discours is bij ons verloren gegaan, en dat betreur ik. Speeches zoals Nicolas Sarkozy ze tijdens de Franse verkiezingscampagne hield, over het failliet en de historische verantwoordelijkheid van de mei '68-generatie, die hoor je hier nooit meer.' (Humo 3488; 10 juli 2007) * * 'Ik ben er helemaal niet tegen dat het publiek iets weet over het privéleven van politici, zolang dat een beter inzicht verschaft in hun daden.' (Humo 3488; 10 juli 2007) * * 'Voetballiefhebber zijn was vroeger genoeg om enorm in mijn achting te dalen. Ik ben ooit uitgenodigd voor een match van Germinal Beerschot: ik viel bijna in slaap van verveling.' (Humo 3513; 31 december 2007) * * 'Ik ben een fervent Humo-lezer. In mijn scholierentijd werd de Pop Poll-prijs van Lul van het Jaar altijd gewonnen door politici naar wie ik opkeek, genre Ronald Reagan. Sindsdien is Lul van het Jaar worden mijn ambitie.' (Humo 3513; 31 december 2007) * * 'Betreffende mensen die overstappen van één partij naar een andere heb ik altijd een dubbel gevoel. Enerzijds kan het een oprechte stap zijn omdat men zich in de eigen partij niet meer thuis voelt, anderzijds kan het gaan om zuiver opportunisme.' (in Het Logboek op The Wild Site) http://www.humo.be/tws/deze-week/173...-de-wever.html Bart De Wever beledigt joden: http://www.youtube.com/watch?v=b_f5m...ayer_embedded# RTBF journaal 6 november: Bart De Wever - Joodse gemeenschap: http://www.youtube.com/watch?v=0cFbZ...eature=related Het verraad van Bart De Wever: http://www.youtube.com/watch?v=bgW1M...eature=related 7-9-2007 Bart Dewever over foto met Le Pen http://www.youtube.com/watch?v=NXzSF...eature=related Bart De Wever " Mesthoop van stemmen" oudste beroep van de wereld verslag van polspoel en desmet. Filip dewinter vs Bart De Wever. by Gianniboone | 3 years ago | 13,025 views http://www.youtube.com/watch?v=Cxt75DxA_es Bart De Wever : De Walen zijn een kind van dertig jaar Interview 09-11-2007 TerZake (citaat) van Bart De Wever reactie op interventie van het Hof; na 152 dagen overleg, was er een perceptie http://www.youtube.com/watch?v=fuUwEEB9huw cultuurrelativisme deugt niet. "Het cultuurrelativisme deugt niet. Punt. De afwijzing ervan is essentieel als mensen met een andere culturele software zich komen vestigen in onze samenleving"; fraaier nog "respect voor mensen impliceert geen respect voor alle uitingen van hun denken of cultuur". Muyters: "Ik kan tellen en zal blijven tellen" |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zwijgen we nog maar zedig over uw voorspellingen hier.... |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Ook een leuke:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Krijgen we ook zo'n draadje voor alle andere partijen of doet alleen N-VA onnozele uitspraken?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |