![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben we dat deuntje in het verleden niet al meer gehoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al verdienden ze wel wereldkampioen te worden in Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, het toont gewoon gezonde ambitie. als ze met deze ploeg er niet voor gaan, met de welke dan wel??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Een betere ploeg? nederland zegt elk WK "als het met deze niet is, met welke dan wel"
Vooral verdedigend zijn ze er op achteruit gegaan, ik zie enkel Matthijsen meekunnen tegen de echte toppers. Middenveld: ca va, al zullen ze het vooral van werkkracht moeten hebben, niet van hun techniek. Aanval: Tsja, normaal staan de Nederlanders er om bekend maar dit keer weet ik het niet. De twee die technisch goed onderzich uit zijn, zijn ook beiden enorm blessuregevoelig. Een beetje Deense verdediger trapt Robben zo naar de zijkant als ie weer maar eens naar binnenkapt. En de rest van de aanval zijn verjaarde goaltjesdieven of talenten die op de bank van een topclub wegrotten. Dus ik weet het niet, al gun ik ze het natuurlijk wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om Zwartengeel van Belgicisme te betichten moeten er wel een paar vijzen serieus los zitten in je binnenkamer.
|
![]() |
![]() |