![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() AZIZ vzw, kort voor Asielzoekers Integratie Zemst, werkt aan de integratie van asielzoekers en de bewustmaking van de lokale bevolking voor vreemdelingenpolitiek. De vzw profileert zich als een vluchtelingenorganisatie die zich afzet tegen haat en racisme.
Meer... Ik vind persoonlijk dat "Integratie is mislukt" een idiote uitdrukking is. Het kan nooit mislukken. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Reclame maken voor een integratiebevorderende actie
Integratiebevordering eigenlijk overbodig noemen in de volgende zin hilarisch die lalaland pubers.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(Het Nieuwsblad > Binnenland > Regio Zemst) Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat dus over een vzw, 0 winst. Jij wordt zeker niet uitgenodigd. Ik ben geen organisator. Ik zal morgen ook niet kunnen gaan, omdat ik werk en daarna twee woningen ga bezichtigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |