![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() In NL las ik in het gratis openbaar vervoer krantje van afgelopen woensdag 16 juni 2004 weer eens een link(S)-moralistisch artikeltje waarin de publieke opinie in NL wordt voorgespiegeld hoe onfatsoenlijk de traditionele Vlaams Blok kiezer zou zijn.
Artikel: Meer kiezers uit centrum voor Vlaams Blok Het Vlaams Blok heeft zijn winst zondag in Vlaanderen vooral behaald bij kiezers met minder rechtse opvattingen. Het zijn veel meer fatsoenlijke rechtse Vlamingen dan de proteststemmers die voorheen al op het Blok stemden, concludeert politiek onderzoeker prof. Stefaan Walgrave van de Universiteit Antwerpen. De nieuwe aanhang blijft de partij van Filip Dewinter trouw, verwacht hij. De stemmers waren voorheen lang trouw aan andere partijen en blijven nu allicht lange tijd bij het Blok, zei Walgrave gisteren. Commentaar: We begrijpen deze "proffessor" maar al te goed; de "protest"stemmers van voorheen zijn natuurlijk geen fatsoenlijke mensen, ´t zijn eigenlijk onmensen!! Maar bovenal is deze uiting bedoeld als een splijtzwam, om te suggeren dat er vooral een groeiende linkervleugel bij het Blok zou bestaan. Mijn stellige indruk is nog altijd dat daar geen sprake van is. Het Blok heeft een solide programma, een massief karakter en structuur alsook een massieve organisatie, waarop invloeden van buiten weinig grip op kunnen krijgen. Daarmee geef ik al aan dat ik erg ontdaan ben met de jongste berichten die er neerkomen zouden komen het Blok gezwicht zou zijn voor de door de massamedia gesuggereerde linkervleugel. Het Blok zou het standpunt (die tevens ook een belangrijke drijfveer voor veel nieuwe kiezers is om vast en zeker voor het Blok te stemmen) te weten: de begeleide terugkeer van het overgrote deel der vreedelingen, opgeven, om daarmee acceptabel te worden voor link(S)!!! Dat betekent naar mijns inziens zoveel water bij de wijn doen, dat er geen wijn meer overblijft!! Hopelijk blijft het bij een onzalig plannetje, of een door de media verkeerd uitgelegde persverklaring. Anders kan ik net zo goed mijn lidkaart wel verscheuren, pfffffff...een partij waardoor ik altijd nog het lichtpuntje in de duisternis om mij heen zag............!!! Het Blok zou hiermee één van haar poten onder haar politieke stoel wegzagen!! Krijgen die link(S)e opiniemakers EN leiders alsnog hun zin, ´k moet er niet aan denken!! Ik kan deze jongste en zeer negatieve berichtgeving over deze toegevingen niet anders uitleggen dan dat het Blok nu ook hiermee de aanwezigheid van de vreemdelingen (dus ook het multi-cul turele samenlevingsconcept) gaat bestendigen, waarborgen en zelfs verdedigen. Dat is volstrekt onacceptabel, en niet voor mij alleen, zeker weten. Het Blok moet blijven wat het was, te weten een echt BLOK, en GEEN ZEEF!! |
![]() |
![]() |