![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na meer dan 320 dagen onderhandelen zou er nu toch een doorbraak in de maak zijn. Het verbaast me ook wat, maar anderzijds is het ook niet mogelijk dat er gedurende al die maanden niets 'bewogen' heeft.
Cruciaal lijkt me dat 1) EDR opnieuw aan zet zou zijn. 2) Anderzijds maakt de N-VA een opening door parallelle sociaal-economische onderhandelingen niet langer uit te sluiten. De Standaard schrijft: Citaat:
Citaat:
Citaat:
We gingen dus van het scenario "nieuwe verkiezingen" over het scenario van een noodregering waarbij men a) N-VA eruit wou gooien b) N-VA er zélf de brui aan zou geven (cf. ultimatum) tot nu - wederom - het scenario N-VA/PS-regering. Vreemd.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|||
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik weet niet of het verstandig is om als man met Elio in bad te gaan. Oppassen Bart !
![]()
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Vrees niet. Bij Bart kan niemand in bad bij.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo is beschikbaar! Een doorbraak van formaat!
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wou zeggen: dat lijkt me toch wreed optimistisch, om in zoiets een doorbraak te zien. Hetgeen men toegevingen noemt, lijken me eer 'loze woorden om zo precies te doen alsof men het laatste woord bij de 'toegevingen' had, in de hoop daarmee het gelijk aan zijn kant te krijgen gelijk een klein kind'.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak er anders een poll van, BWarrior.
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, ernstig nu, doorgaan tot op het bot!
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwarrior en zijn doorbraken. De running gag van het forum.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 april 2011 om 16:42. |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Di Rupo zegt dat N-VA zich niet te bemoeien heeft met welke Franstalige partijen er onderhandelen. Waarom denkt hij zich dan wel te kunnen moeien met de Vlaamse partijen? Is dat niet onredelijk of zie ik dat verkeerd?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo doet dat voor het goed van de Vlamingen. Hij weet dat, want hij behoort tot het superieure ras. En wij spreken een boerentaal, beleven een boerencultuur, zijn nazis en fascisten, en toch zo weinig nederig en heel ondankbaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral zo ene die met haken en ogen aan elkaar gangt zeker?
![]()
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo kan dit afbrengen omdat zijn stem bij de "Vlaamse" partijen meer gewicht in de schaal legt dan die van BDW/de kiezer.
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik zou dit geen doorbraak noemen, eerder dubbelspraak.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gelooft er DS nog?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#18 |
Banneling
|
![]() doorbraak
hihi voor agalev en de anderssocialen wel misschien maar wie let daar op? Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 april 2011 om 18:42. |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() laten we even wachten tot volgende week en zien wat er juist gaat gebeuren. De geruchtenmolen is weer volop bezig, maar wat is er van waar?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Beschikbaar"... om wat te doen? Gewoon de zaken verder te blokkeren met allerlei spelletjes want ze zullen nooit toegeven tenzij op prullen!
De Vlamingen moeten dringend uit een ander vaatje tappen en de franstaligen gewoon voor schut zetten, enige oplossing! Er verandert niets in dit profitariaatslandje? Dan splitsen dat boeltje in een levensvatbaar gedeelte en een deel dat zichzelf heeft buiten spel gezet en een andere melkkoe moet proberen te vinden. La France. Zelfs al moest ons dat Bruxelles kosten, die stad is het niet waard dat we daardoor voor eeuwig moeten laten met onze voeten spelen en uitgebuit worden door de franstaligen! Trouwens, Bruxelles zal niet veel jaren nodig hebben om te weten welke kant ze moeten kiezen om economisch te overleven. Alleen moeten ze al de multiculrommel die ze aangetrokken hebben eerst weer verwijderen, waarom zouden wij moeten opdraaien voor het zootje dat zij ingevoerd hebben om meer stemvee en meer "franstaligen" te hebben tov de Vlamingen? Enne... mochten van de franstalige lastposten af geraken, er staan al duizenden "verrijkers" klaar om verder voor problemen te zorgen! Mooie toekomst hebben die onnozelaars van politiekers voor ons klaargestoomd! |
![]() |