![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Baarmoederhalskanker:
Is een massale, dure, door de overheid georganiseerde vaccinatiecampagne verantwoord terwijl vaccins de laatste jaren steeds meer in opspraak komen? Hoe groot is het probleem? In 2005 zijn er in België 235 vrouwen aan baarmoederhalskanker overleden, dit in vergelijking met 3 150 vrouwen (dus 13 maal zo veel) die jaarlijks aan kanker van de dikke darm overlijden (en ongeveer evenveel mannen!) en 2 400 vrouwen (10 maal zo veel) die per jaar aan borstkanker overlijden. In de VS zijn al 11 doden genoteerd onder 5 miljoen gevaccineerden lezen we verder. Het Vaccin is nagenoeg niet getest door onafhankelijke organisaties en er zijn geen lange termijn studies. Toch mailt Belga vandaag het heugelijke nieuws rond dat vaccins terugbetaald zullen worden. Als je de beslissing van de overheid om deze vaccins terug te betalen vergelijkt met de al jaren aanslepende vraag om voor de STEVIA suikerplant een erkenning te krijgen voor gebruik als voedsel, is de snelheid van beslissen wel een schril contrast. Stevia is een natuurlijke zoetstof die het ontstaan van suikerziekte zou kunnen terugdringen, die op veel plaatsen in de wereld gebruikt wordt. Suikerziekte is een ware epidemie waar 25% van de bevolking mee te maken krijgt in zijn leven. Er wordt vanzelfsprekend in beide gevallen verdient aan de insulinie en aan het vaccin. Het is duidelijk wat er aan de hand is. De vraag is hoe is het mogelijk dat de overheid niet kan weerstaan aan de lobbiisten? Het wordt tijd dat de media en onze volksvertegenwoordigers vragen beginnen stellen over deze wanpraktijken. In beide gevallen is de beslissing in het voordeel van de FARMACEUTISCHE INDUSTRIE en in het nadeel van onze gezondheid hoe vreemd het ook klinkt..... Hieruit blijkt dat onze overheden eerder de belangen verdedigen van de industrie dan van onschuldige burgers die te goeder trouw zijn; Wat me het meeste kwaad maakt is al die onschuldige jonge meisjes die als handelswaar zullen worden gebruikt. http://www.indymedia.be/node/25668 Meer informatie: http://www.nvkp.nl/ http://www.fonteine.com/vaccinaties.html http://www.ode.nl/article.php?aID=4082 http://www.odemagazine.nl/article.php?aID=289 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil geen paniek zaaien, maar ik vind dat HPV er anders niet zo fijntjs uitziet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik Citeer Johan Sanctorum:
Door aan angst-management te doen kan er veel verdient worden in deze samenleving . Er worden met zorg nieuwe schrikbeelden gecreëerd, die het onbehagen tegenover het systeem afleiden. Deze Politiek is –al van ver vóór september 2001- de kunst om macht te her-legitimeren via het bespelen van fobieën. Het onveiligheidsgevoel is daarvan uiteraard dé kern. Een hele waaier van schrikbeelden en –beeldjes wordt tevoorschijn getoverd door het politieke angstmanagement. Deze gefaseerde campagnestrategie komt overigens zo uit het copybook van Noël Slangen: werk niet met éénmalige boodschappen of evenementen, maar bouw de druk op de publieke opinie op, via verschillende ‘trappen’, die elkaar versterken. Dit zijn beproefde marketing technieken. http://www.visionair-belgie.be/Artikels/terreur.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een ziekte en angstmanagement is nu niet precies de goeie vergelijking. Je kunt wel gelijk hebben als je ziet welke budgetten het aidsonderzoek heeft vrijgekregen in verhouding van het aantal mensen die de ziekte hebben. Maar een ziekte bestaat en is geen uitvinding van de mens. Daarentegen rassenhaat, politiek separtisme is ech wel een cultuurfenomeen of een gedrag van de mens. Angst voor kernenergie, armoede, flitspalen, onbetaalbare ziekte behandeling, communotaire problemen, diefstal, overvallen, zijn daarentegen wel onder uw hoofdstuk te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Beste
En wat dacht je van Sarrs, de wilde bijen, de kippegriep? Passen allemaal in hetzelfde plaatje van de strategie van de spanning. Vroeger was het die oude man op een wolk met een grijze baard die alles zag.... en alles beoordeelde in goed en kwaad.... But he Loves you!!!!! Heb je de zeitgeistmovie gezien? Nog los van het feit dat er vele lichaamsvreemde bestandelen in vaccins zitten zoals kwik en andere chemicalien die meer en meer verdacht worden van een relatie met een aantal chronische ziekten als Alzheimer en zelfs de wiegendood. "In de afgelopen 50 jaar is het aantal gevallen van chronische ziekten in het Westen sterk toegenomen. In dezelfde periode nam het het vaccineren van baby’s en jonge kinderen tegen infectieziekten een vlucht. Hebben de twee ontwikkelingen iets met elkaar te maken? Een groeiend aantal wetenschappers denkt van wel. Een moeder ging op onderzoek. " ODE link boven. Toch minstens redenen om heeeel voorzichtig te zijn. Waarom zijn ze dat met de Stevia dan wel en met dit chemische goedje dat ze je inspuiten op je 10 de jaar niet? IN beide gevallen zie ik een link naar de verdienste die eruit voortvloeien voor big farma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Nu het gaat in deze draad niet echt over deze strategie van de angst maar over de risicos en de benefits van vaccinaties.
Ik citeer een verontruste ouder uit een van de linken: "het zou geweldig zijn als er onderzoek wordt gedaan vanuit een open en brede kijk naar de werking en gevolgen (ook op lange termijn) van vaccineren, naar de werkelijke effectiviteit, naar mogelijk andere oorzaken van het verdwijnen van gevaarlijke ziektes (betere hygiene, gezonder voedingspatroon, welvaart). De zelfingenomen houding van de medische wereld waarin gesteld wordt dat vaccineren altijd beter is en de wijze waarop ouders die daarover twijfelen als 'onverantwoordelijk' op hun geweten worden aangesproken is niet meer van deze tijd. Als verantwoordelijke ouder wil ik verantwoorde keuzes maken en daarvoor heb ik de juiste informatie nodig. En dus een eerlijk overzicht van risico's en voordelen en mogelijke alternatieven." Is er eigenlijk wel eens onderzoek gedaan naar de nadelen van vaccinaties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkele opmerkingen:
- Het Humaan Papilloma virus komt ontzettend veel voor. Er zijn heel veel verschillende types van. Bij sommige mensen veroorzaakt het niets, bij anderen wratten, bij nog anderen (een kleine groep) kanker. De kans om ooit met dit virus te maken te krijgen als vrouw is heel erg groot, maar de kans om daardoor kanker te krijgen is dus relatief minder groot maar wel bestaande. HPV is in bijna drie kwart van de gevallen de veroorzaker van baarmoederhalskanker. - Het vaccin is waarschijnlijk enkel effectief bij mensen die nog geen seksueel contact hebben gehad. Van een grote campagne kan dus moeilijk sprake zijn. Ik bedoel: het marktsegment is niet echt ontzettend groot. Ik vind het wel jammer dat er gediscrimineerd word op leeftijd (enkel voor meisjes tussen 12 en 16? wordt het terugbetaald) en dus op het gemiddelde gedrag van de populatie, maar bon. - Dit vaccin is nog maar pas ontdekt. Dus uiteraard zijn de gevolgen op lange termijn onbekend. Bovendien zijn ze uitgetest bij een gezonde en niet al te grote steekproef uit de populatie, zodat dit bij andere personen (de gehele populatie) wel eens andere nevenwerkingen kan hebben dan bij deze groep. Maar, dit is een risico van ieder medicijn en eigenlijk zelfs van ieder nieuw voedseltype of toestel dat op de markt komt. - Er zijn twee grote bedrijven die het vaccin produceren. Beide vaccins zijn tegen een ander type virus... De overheid laat echter maar één type vaccin terugbetalen. En uiteraard zijn hier grote bedragen mee gemoeid. - Er zijn ook al relatief veel vrouwen overleden/invalide door rechtstreekse of lange termijn gevolgen van het gebruik van de anticonceptiepil. Toch wordt ze nog in grote mate gebruikt. - De reden waarom dit vaccin bestaat en wordt gesponsord door de overheid en niet één voor bv. darmkanker of borstkanker is simpelweg dat dit vaccin bestaat en k�*n bestaan, omdat deze kanker in 75% vd gevallen wordt veroorzaakt door een virus. Als een groot deel van de kankers verklaard wordt door bv erfelijke factoren is het nogal moeilijk / onzinnig (een vaccin dat uw genoom aanvalt lijkt mij wel een aantal nadelen te hebben ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 januari 2008 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Je redenering zou kloppen als ze de Stevia plant die al honderden jaren wordt gebruikt in vele landen zoals Brazilie en Thailand, dan ook al hadden toegelaten.
De zoon van een vriendin van me heeft suikerziekte Type 2, op 18 jaar kreeg hij het verdikt levenslang insuline spuiten. Hij is nu genezen na 2 jaar met een speciaal dieet waaronder Stevia. De dokters staan voor een raadsel. Ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Mijn redenering heeft vooral betrekking op medicijnen en vaccins, niet op het gebruik van voedingsmiddelen of planten.
Maar blijkbaar is er minder (betrouwbaar en valide) wetenschappelijk onderzoek naar stevia of kan de plant op d één of andere manier schadelijk gebruikt worden(?). De budgetten die met deze plant gemoeid zijn en het daaruitvolgende lobbywerk is minder groed. Als je veranderingen wil in een samenleving, dan is dat lobbywerk of het informeren van de beleidsmakers meestal wel nodig, omdat zij simpelweg niet op de hoogte zijn van alles. (Als het klopt wat jij zegt en zijn genezing is idd aan die plant te wijten, zal de farmaceutische industrie ook niet blij zijn met zo'n plant... De farmacie is erg kapitaalkrachtig. Maar ik geloof niet zo in complottheorieën, ik denk dat vooral het eerste problematisch is.) Hennep wordt bijvoobeeld ook niet aanvaard, terwijl heel veel patiëntengroepen met chronische ziekten/pijnklachten positieve effecten van cannabis ondervinden. Hennep een interessant alternatief is om papier en zelfs stof mee te vervaardigen, en het ontzettend goed is voor de bodem... Tja...
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, vroeger vond ik ook altijd jammer dat de 'overheid' iets verbood'. De commerce dooddoen, en die goeie oude producten verbieden waar duizenden mensen nooit problemen mee gehad hebben... Maar feitelijk bereik je gewoon een andere kwaliteitsbalans, en daarover gaat het. Bvb de COXHibs worden uit de markt getrokken en waren eigenlijk voor enkele firma's hun blockbuster... Dus gruwelijk omzetsverlies, maar toch haalt de rede het op de commerce. Dus de sector werkt weldegelijk met een vorm van ethiek dat nog vreemd is in de meeste andere sectoren. Nu de Belgische overheid heeft zo'n een procesje ivm de chinese kruiden volledig in zijn nek gedraaid gekregen en sedertdien hanteerd onze overheidsdienst wel een andere norm... Dus laten we zeggen had het plantje 10 jaar eerder hier zijn hype beleefd, had het vermoedlijk genoeg bewijzen kunnen verzamelen... Omgekeerd heb je natuurlijk nu het probleem, diegene die gaat bewijzen dat de stevia een plantje is die veilig is op lange termijn, zal bvb een onderzoek van 25.000euro moeten financieren, en geen systeem hebben om zijn 25.000euro te recupereren. Nu ivm die vaccins, die kwik dat is zever dat zit daar niet in, de problemen op lange termijn dat is ook zever, het gaat over antilichamen en dus geen schijntje kans op nevenwerkingen. Het enige probleem die je kunt hebben, bij aidspatienten werkt het te weinig, Het ander probleem bij vaccinaties moet je in theorie een beetje wachten op allergische reacties (geen dokter die het doet voor zijn honorarium maar enfin dat is een andere discussie) Maar voor de rest zijn die dingen safe. Je kunt stellen dat er minder griep is in de wereld, dat kinkhoest zo goed als verdwenen is in Europa, dat de hexavalente vaccin ons kindjes beschermt tegen een 6tal kinderziekten die ze allemaal niet meer moeten doorspartelen etc. Dus de tradeoff is weldegelijk positief... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
THC is een pijnstiller die zwakker uitvalt dan Codeine, en gezien de nevenwerking nauwelijks een meerwaarde betekent versus codeine. Laten we zeggen dat is nu wel degelijk goed onderzocht. Dat van hennep als vezel bruikbaar zelfs in de autoindustrie, is weldegelijk een trend, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Er is geen vaccin tegen dikke darm kanker..... Ik zie uw Dokter Mengele vergelijking dan ook niet in om vaccins tegen baarmoederhalskanker niet terug te betalen.
Als het erin slaagt ook maar 1 geval tegen te gaan, is het al de moeite waard.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk met zo'n redeneringen heb ik moeite. Feitelijk bestaat het 'ongelimiteerde budget' niet. We zitten de mensen hypocriet allerlei voorwaarden en attesten op te zadelen om vanalles goedkeuringen te bekomen, en dan gaat de Dr zomaar ongelimiteerd budgetten opsouperen in naam we gaan hier 1 mensje redden per 3Miljoen euro uitgaven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Jullie hebben duidelijk geen enkel onderzoek gedaan noch de linken die ik hierboven heb gepost bekeken. Zonder de feiten te kennen die recent op tafel zijn gekomen in de discussie over vaccins is het moeikijk om met jullie te praten.
Stevia is een zoetstof zonder risico voor suikerziekte. Jullie begrijpen mij verkeerd de jongen die ik ken is genezen door een dieet niet door de Stevia. De stevia is absoluut niet gevaarlijk en word al honderden jaren in Brazilie gebruikt en op vele andere plaatsen. Ik zou zeggen lees u eens in de vaccins als het je iets zegt. Hier een stukje gecopieerd "Volgens de Australische arts Viera Scheibner - in Canada door een medische tuchtraad benoemd tot getuige deskundige op het gebied van vaccins - zijn deze 'onschuldige prikjes' de belangrijkste oorzaak van wiegendood. Haar conclusies worden bevestigd door het feit dat het cijfer voor zuigelingensterfte als een komeet omlaag dook toen Japan de minimumleeftijd voor inentingen verhoogde tot twee jaar. Mondiaal werd Japen het land met het laagste percentage zuigelingensterfte. Scheibner laat in haar boek Vaccination, 100 years of orthodox research shows that vaccins represent a medical assault on the immune system geen spaan heel van welke vaccinatiecampagne dan ook. Ze laat met behulp van bergen bewijsmateriaal zien dat vaccinaties het immuunsysteem niet versterken, maar juist verzwakken. In 60.000 pagina's medische literatuur vond Scheibner duizenden pagina's die tot in detail de ernstige en soms onherstelbare schade van inentingen beschrijven. Een kleine greep uit het assortiment: Astma, allergieën, suikerziekte, hyperactiviteit, achterstand in groei en mentale ontwikkeling, bloedafwijkingen, leukemie, epilepsie, verlammingen, kanker, ontstekingen in de hersenen, wiegedood en Aids. Het idee dat er artsen zijn die niet van deze feiten op de hoogte zijn, vindt Scheibner griezelig. Dat een aantal van hen het wèl is, vindt ze doodeng." Een getuigenis. "Wat mijn zoon in 1980 overkwam, is de afgelopen 22 jaar door duizenden andere ouders gemeld bij het Amerikaanse National Vaccine Information Center (NVIC). Zij vertellen allemaal hoe hun gezonde, vrolijke kind na een inenting ziek werd en geestelijk en lichamelijk achteruit ging. En of dat kind nu genas, een hersenbeschadiging opliep of zwaar gehandicapt raakte – zoals de kinderen die bijna twee miljard euro smartegeld kregen op basis van de speciale wet uit 1986 over ongevallen als gevolg van vaccinaties – er was een patroon zichtbaar geworden. De ingrijpende gezondheidsproblemen na vaccinatie in talrijke gezinnen droegen bij aan een groeiend onbehagen over de veiligheid van vaccins." Ook bij de europese commisie regent het meldingen van deze aard. Het doet me denken aan softenon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Vraag maar eens aan uw arts wat er nu eigenlijk in een vaccinatie zit, of het nu de griepprik is of een andere vaccin. Grote kans dat uw arts daar geen antwoord op heeft, dat is op zijn minst al zorgwekkend. Als je mensen vraagt wat er in een vaccin zit, dan is er een deel die geen idee heeft en een deel die denkt dat er een levend virus in zit. Het oorspronkelijk idee achter een vaccinatie is het immuun systeem te stimuleren tot het aanmaken van een antistof, door een kleine hoeveelheid van het virus te injecteren. Nu klinkt dit idee op zich heel aannemelijk, maar er worden een aantal belangrijke zaken over het hoofd gezien.
In een griepprik zitten nl de volgende gifstoffen: Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof; Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties. DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231 Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat, Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof. Hepatitis B SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231 Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal. Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel). MMR (mazelen, bof, rode hond) Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556 Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine. Mediums: M&M kippen-embryo. Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen) Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen: Waterpokken, VARIVAX: Merck Hepatitis A, VAQTA: Merck Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio, IMOVAX: Connaught Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux Rode Hond, MERUVAX: Merck Als we naar de ingredienten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan. Thimerosal (kwik) Allereerst thimerosal, een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo'n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven. Een ander zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin? Als reden wordt opgegeven dat het er is om bacterie groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor TIEN toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme. Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen. Er zijn alternatieve voor Thimerosal, maar vaccinaties zonder Thimerosal zijn nog steeds zeer beperkt beschikbaar. Formaldehyde Nog zo'n bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van Formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van Formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is. Ethyleen glycol Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen? Aluminium Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer. Human diploid cells, gemaakt van menselijke foetus weefsel Golfoorlog experimentele vaccinaties De vaccinaties die de Amerikaanse militaire hebben gekregen voordat de golfoorlog uitbrak in 1991. Het betrof experimentele vaccinaties tegen chemische en bacteriologische wapens. De gevolgen bleken ingrijpend, vele werden direct ziek, andere pas maanden later. Van de 650.000 ingezette militaire die deze vaccinatie ondergingen, raakte er 250.000 totaal arbeidsongeschikt. Nog eens 200.000 militaire raakte deels arbeidsongeschikt, wat het totaal brengt op zo'n 450.000 militaire, oftewel tweederde van alle gevaccineerde mannen en vrouwen. Een duidelijk en vreselijk voorbeeld hoe gevaarlijk vaccinaties kunnen zijn. Er is een vrouw, ex militair die hiervoor op de barricaden staat. Weet effe niet waar de link is. Zelfs de uitvinder van het Vaccin, Louis Pasteur is terug gekomen op zijn ontdekking op het einde van zijn leven, en verklaarde dat het terrein/lichaam alles is en dat een immuunsysteem aansterken niet via vaccins gaat omdat het de kans op oefening van het imuumsysteem juist verkleind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Babylonia
momenteel vaccineren ze met bvb Infanrix Hex dus 1 vaccin met volgende samenstelling in de hulpstoffen Hib poeder: Watervrij lactose. DTPa-HBV-IPV-suspensie: Natriumchloride (NaCl) — Fenoxyethanol (2,5 mg) — Medium 199 met hoofdzakelijk aminozuren — Mineraalzouten en vitamines bevattend — Water voor injectie. Voor adjuvantia, zie rubriek "Kwalitatieve en kwantitatieve samenstelling". Dus pas uw informatie aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na reconstitutie, 1 dosis (0,5 ml) bevat:
Difterie toxoïd1 niet minder dan 30 IE Tetanus toxoïd1 niet minder dan 40 IE Bordetella pertussis antigenen Pertussis toxoïd11 25 microgram Filamenteus Haemagglutinine1 25 microgram Pertactine1 8 microgram Hepatitis-B oppervlakte-antigeen2,3 10 microgram Poliovirus (geïnactiveerd) type 1 (Mahoney stam) 40 D-antigeen eenheden type 2 (MEF-1 stam) 8 D-antigeen eenheden type 3 (Saukett stam) 32 D-antigeen eenheden Haemophilus type b polysaccharide 10 microgram (polyribosylribitol fosfaat)3 geconjugeerd aan tetanus toxoïd als drager eiwit 20 - 40 microgram 1 geadsorbeerd aan gehydreerd aluminiumhydroxide (Al(OH)3) 0,95 milligram Al3+ 2 geproduceerd in gistcellen (Saccharomyces cerevisiae) middels recombinant DNA techniek 3 geadsorbeerd aan aluminiumfosfaat (AlPO4) 1,45 milligram Al3+ Voor een volledige lijst van hulpstoffen, zie rubriek "Lijst van hulpstoffen". ______________ ivm met uw aluminium story 1.4mg is de hoeveelheid die je bvb elke middag binnenlepelt door met aluminium eetgerief (kookpotten - messen - tetrabrick verpakkingen - colablikjes etc) te eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de wiegedoodpiste vind ik wel interessant.
Geen enkele organisatie heeft al meer geneesmiddelen uit de handel genomen als Kind en Gezin, en precies die organisatie verdeelt zelf de vaccins. Dus een incest in de verdeling van vaccins is natuurlijk geen gezonde basis om in uw eigen voeten te schieten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Ik wou deze graag even hierbij bewaren
De samenstelling van een aantal vaccins. http://www.informedchoice.info/cocktail.html Er is een verschil met aluminium in je eten te hebben via pannen of in je bloedbaan gespoten. Het is inderdaad te weinig bekend hoe slecht dat is, pannen van aluminium dat ben ik met je eens. Reden te meer ongerust te zijn over de samenstelling van een vaccin. Ik gebruik zelf thuis inderdaad geen aluminium kookpotten en blikjes en pakken om die reden al 30 jaar niet. Nu dat belet niet; van leven ga je dood ![]() In oze discussie zal je altijd ergens een detail kunnen vinden dat niet klopt in mijn probleemstelling; Is daarmee heel de stelling minder waar dat door het winstprincipe de farmaceutische bedrijven buiten hun boekje gaan en eerder aan promotie van produkten doen dan zorgen dat mensen gezond worden? Deze labaratoria zullen zichzelf niet overbodig maken of denk je wel? Toch is dat eigenlijk hun taak. Door het winstprincipe loopt dat fout en op grote schaal. Daar gaat de draad hier over. Lijkt me niet zo uit de lucht gegrepen. Bayer en Hoescht en Pfizer hebben een oude geschiedenis die niet overal even zuiver op de graad is.... Veel mensen zien dat gelukkig in. Ik vind het erg dat goedgelovige ouders zo misleid worden en dat kinderen daar het slachtoffer van zijn.. Het is misbruik van macht. |
![]() |
![]() |