![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hier een uitspraak uit een intervieuw met Didier Reynders!
Il faudra aussi s’accommoder d’un gouvernement qui ne peut être sanctionné ? A mes yeux, mais je ne sais pas si tout le monde est prêt �* franchir ce pas, on pourrait retirer la démission du gouvernement. Un simple communiqué du palais suffirait. Ik hoop dat er in dit geval echt een opstand ontstaat. Als dat geen dictatuur is, dan weet ik het niet meer. http://www.lalibre.be/actu/elections...e-leterme.html |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar dat blijft democratie.
Démocratie congolaise ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik zie met welke domme lafheid het Vlaamse volk zijn eigen democratische rechten heeft laten afnemen dan ben ik er zeker van dat ook in deze zullen kapituleren.
Als ik zie hoe bijvoorbeeld vrouwen hun moeizaam bevochten rechten overboord gooien (sharia, immigratie muzelratten) ondanks hun numeriek-democratische macht dan zou mij deze kapitulatie hier helemaal niet verwonderen.
#4 | |
|
![]() Wtf?!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm.. Als Leterme zijn ontslag niet gegeven heeft, dan zijn er ook geen verkiezingen geweest. Als er geen verkiezingen geweest zijn, dan waren de laatste federale verkiezingen op 10 juni 2007. En aangezien er grondwettelijk minstens elke 4 jaar verkiezingen moeten zijn, moet Leterme dus zeer binnenkort verkiezingen uitschrijven...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Niets gezien of gehoord
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() tuurlijk zijn er die dit zouden durven.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() oleee
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Pallieterke bedoel je?
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Neen...volgens Txixi in Doorbraak...heb daar nochthans niets van dien aard tegengekomen...
![]()
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat hebben we sinds de laatste "val" of "valletje" van Leterme. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 mei 2011 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden ze het durven? Ja, de moed der wanhoop hé
![]()
#17 |
|
![]() Het doel heiligt blijkbaar de middelen, hoe verwerpelijk die ook zijn. Van lef gesproken!!!!!!
![]()
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wa'st probleem?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ge vergeten te melden zijt dat er een doorbraak is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |