![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 5 mei 2011 komt/kwam er een reoprtage over onze Elio op het VRT-nieuws en in Ter Zake: Elio in zijn omgeving, over zijn ouders, zijn geaardheid... Hij krijgt een gratis tribune van zijn rode vriendjes van de VRT. Een georchestreerd charmeoffensief van het PS-kopstuk en de rode VRT om de gebroken potten alsnog een beetje te lijmen, nu de Vlaamse zusterpartij van de PS alle geloofwaardigheid heeft verloren.
Initieel helemaal niets op tegen, maar... Ik zie een soortgelijke reportage met Bart De Wever ook al gemaakt worden door de RTBF of de RTL! NOT. Als ze daar iets over De Wever uitzenden, is het pure beschadiging en demonisering. Voorbeelden ervan zijn legio. Tja, waarschijnlijk het ultieme bewijs van de 'objectieve' (sic) en 'evenwichtige' (sic) berichtgeving in dit paradijs van de democratie.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 5 mei 2011 om 00:16. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
|
![]() Bijzonder sterk als argumentatie! Heb je nog meer van die
![]()
#4 |
Minister-President
|
![]() heb jij nog iets meer te vertellen dan een grijsgedraaide plaat met diepe krassen in?
#5 |
|
![]() Sterk bezig, ventje! Doe zo voort!
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Destijds de reportage die de RTBF maakte over Filip Dewinter werd niet uitgezonden, de man kwam te positief over.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Niet elke opzet slaagt, laat Elio maar veel in beeld komen.
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gooi die tv toch buiten.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het Lieven Verstraete of mevrouw Cools is.... dan is objectiviteit verzekerd... En die gaan steeds tot op het bot... Zeker als het belgicistische Franstalige politici zijn... Ik hoop dat ze Elio beleefder en zachter aanpakken dan dat ze met P(ietje) Magnette doen... Die wordt steeds onderbroken en krijgt altijd ongelooflijk kritische vragen voorgelegd... Laatst gewijzigd door freelancer : 5 mei 2011 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 5 mei 2011 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat duidelijk aantoont dat je eigenlijk niets meer te vertellen hebt. Zwijgen lijkt me dan verstandiger.
#13 |
Minister
|
![]() De VRT...
Die zijn aan het verzuipen in hun eenzijdige propaganda. Ik, en velen met mij zien dit al, zelfs woestijnvis heeft 't gesnapt. De VRT is zichzelf aan het kapot maken, maar ze zijn te blind om het te beseffen.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 5 mei 2011 om 08:11. |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ondertussen hebben ze hier wel, met uw en mijn geld, een generatie lang de democratie kunnen ondermijnen en vervalsen.
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle ernst, ik zie dergelijke soort reportages over BDW zeker gemaakt en gedraaid worden op RTBF, als BDW maar enige amibitie zou tonen om zelf premier te worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 mei 2011 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard, Dewever is dan ook de koning van Vlaanderen en kan dus over alles beslissen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toestand in België is niet zo ernstig dat men een homofiel premier laat worden. In tegenstelling tot IJsland, waar een lesbische in menopauze premier is geworden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan me gaan vastketenen aan het VRT gebouw om dat aan te kaarten, met misschien nog wat achtergebleven hippies die her en der nog wat in het landschap rondslingeren, maar dat brengt geen aarde aan de dijk. Ik kan alleen maar hopen dat het snel ophoudt, de rest is goed om hartritmestoornissen van te krijgen.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 5 mei 2011 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ze mogen weten in hoeveel pedofillie dossiers Di Rupo verdacht werd van sex met kinderen alvorens ze op bevel van een zekere Dehaene allemaal tegelijk geseponeerd werden.
![]() |