![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() En men verwacht van een allochtoon dat ze met deze vandalen samen gaan leven ... en men vraagt waarom men elkaar haat...
Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn... Integreren aan zulke waarden en normen? http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110530_130 Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Het heeft niks te maken met allochtoon of autochtoon. Maar met religie.
Just gelijk dat gelovige allochtonen heule eigen afkeren van wetenschap (zo hadden we d'r in't middelbaar een paar, die in de biologieles altijd gingen boycotten omdat we eigenlijk gemaakt zijn van woestijnzand); zo ook blanken (christenen in amerika met hun (on)Intelligent Diezaajn) en de Groene Kerk (een afscheursel van de Linkse? ![]() En nee, ik ben best wel een groene jongen zenne. En ik wil ook niet zomaar GGO's gaan eten. Maar daarom mogen ze wel onderzocht worden; en gaan'ik geen anderman's gerief vandaliseren.
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen hebben ze in Iraq vermoord? Hoeveel vermoorden ze nu nog? Hoveel gaan ze nog vermoorden, verkrachten en vernietigen? En dat hebben de westerse katholieken en nazisten gedaan. Bovendien; moslims, joden, enz werden altijd geprovoceerd geweest door de katholieken. Altijd! Waarom hebben de katholieken nazisten geprovoceerd? Om oorlog te beginnen. Daarom! Vandalen, die vernietigen graag. Het is zo'n mentaliteit. Nu vernietigen ze aardappelvelden, morgen zullen ze auto's in brand steken, overmorgen gaan ze elkaar vernietigen... volgende week zullen ze elkaar beginnen te verkrachten, dan zullen ze moslims beginnen te provoceren... om te vernietigen. Vol haat en vandalisme. Nationalistische propaganda maakt die mensen "ziek". Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Eh? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos, bent u een sympathisant van de nazi's? U lijkt het nogal erg te vinden dat die door de katholieken geprovoceerd werden (al snap ik ook hier niet waar dit op slaat)?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 30 mei 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat dit eigenlijk niet in het verkeerde subforum?
Of waren al die betogers allochtonen?
![]() |
#7 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, ik spreek niet alleen over religieuze oorlogen. Ik spreek voornamelijk over de Westerse "vandalistische"-mentaliteit en over de Christenen/Katholieken die fundamentalisten zijn. Trouwens, mag ik "Christenen" zeggen i.p.v. "Christenen/Katholieken/enz." of moet ik mij bezighouden met separatisme zodat het duidelijker wordt? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 18:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moeten de allochtonen zich aanpassen aan de Westerse "barbarovandalen"? Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allemaal deel van het complot? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon een poging tot provocatie best negeren deze onzin! ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Godwin's law x')
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, uitgebreidere discussie hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=155798
![]() |
#18 | ||
Staatssecretaris
|
![]() "250 actievoerders" is "150 actievoerders" geworden op "Het Nieuwsblad"
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
(Op Het Nieuwsblad stond er ook "250") Maar nu... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 21:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht dat een religie bij elke update door God zelf verfijnt wordt in plaats van terug achteruit te gaan. Wat denkt gij ? Geef eens één voorbeeld van verkrachten of moorden door hun stichter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar mogen jullie die aardappelen natuurlijk verder kweken. Hier praten we over integratie-momenten rond die kwestie. Er zijn nog veel andere vandalen die in de media terecht komen. Ik moet nog lijstjes maken éh!? --- En trouwens, zouden jullie over die kwestie niet praten onder "Binnenland"... zou ik het hier moeilijk kunnen bewijzen dat er 100 actievoerders (synoniem van "vandalen" volgens "Van Daele"), volgens Het Nieuwsblad verdwenen zijn. Meer zelfs; volgens jullie openingspost daar, loopt het aantal van verdwenen jonge vandalen op tot 150 jonge vandalen zelfs. Want je spreekt daar over 300 vandalen (volgens deredactie.be); http://forum.politics.be/showpost.ph...15&postcount=1 Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 mei 2011 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |