![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het hele artikel. http://www.hbvl.be/limburg/kinrooi/l...=all#rcomments Wat vinden jullie hiervan? Moet deze man gestraft worden of ... Het is wel een zeer eenzijdig verhaal, in het art. staat de staf maar niet waarom de leeraar deze maatregel trof.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nogal veel bewondering voor mensen die in het beroepsonderwijs hun best doen om die gasten (m/v) wat bij te leren.
Die gasten, in die leeftijd net, zijn niet de gemakkelijkste om ze wat bijgeleerd te krijgen. Die praktijkleraar had dat beter niet gedaan natuurlijk, maar ze zullen wel het bloed van onder zijn nagels geplaagd hebben ... Laar de directeur hem eens de levieten lezen, ondersteun hem wat bij de moeilijkste gevallen ... en klaar is kees. O ja, wie denkt dat hij het beter kan daar in die scholen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ALSTUBLIEF zeg! Als die leerling het zo uithing dat hij in de kast moest, dan zal hij het wel erg bont gemaakt hebben.
Wij hadden ook leerlingen die al eens "in de kast" moesten blijven. Was vijf minuutjes en werden terug rustig. In het vervolg GSM ook afpakken. Toch wel weer zéér convenient dat de achternaam (Mevrouw HOUBEN) van de mama werd vrijgegeven. Cruciale informatie natuurlijk, anders dachten we dat het over een Mohammedje zou gegaan zijn. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2011 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Straffen?
Op basis van deze feiten? Neen, eerst het hele verhaal horen, net als bij die mens die door de flitsende flikken in elkaar geklopt werd. Niet te vlug conclusies trekken.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou bij mij niet goed komen als ik zo'n sms krijg van mijn kinderen.
Die leraar zou er nogal uitzien nadat ik hem wat muilperen geef en hem in die kast klop. Ik zou weer eens een paar maand in voorarrest zitten. Hopelijk wordt die man op staande voet ontslagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jongens jongens toch... gaat daar mee naar den oorlog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge ooit al 'baby-sit' gespeeld op zo iemand ? Ooit al tien minuten in dezelfde kamer met zo iemand geweest ? Hebt ge ooit al 'het geluk gehad' om in de clinch te gaan met een zwaar puberende maar overigens braaf ventje dat er toch wel zal uitgroeien ? Een zoon/dochter gehad die begon om te gaan met apen die drugs pakken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, dan mogen kinderen opgesloten worden in de kast. Kindermishandeling mag want de ouders moeten ze maar beter opvoeden...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet de eerste keer.
Je moet in Belgie niet veroordeeld zijn door een rechter om een jaartje of meer in voorarrest te zitten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat 'het mag', maar ik pleit toch voor zeeeer veel begrip voor onderwijzenden/opvoedenden enz. die de moeilijkste der moeilijkste pedagogische taken op zich willen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het zogenaamde voorarrest dat in de VN rapporten aangeklaagd wordt omdat het Belgische gerecht het voorarrest misbruikt als straf.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 mei 2011 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sissy's ja dat zijn het, gaat m later als m op zijn werk iets voorheeft ook moeke bellen misschien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Omdat normaal gesproken niet alleen de minder intelligente leerlingen op vakscholen terecht komen, maar ook de lastpakken en onhandelbaren. Kortom, leerlingen die minder snel voor rede vatbaar zullen zijn en daarom op andere manieren duidelijk moet worden gemaakt dat ze bepaalde regels hebben overtreden.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Misschien omdat men op dat niveau nog steeds het spreekwoord: "wie niet horen wil moet voelen" moet toepassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje in een kast moeten zitten ...
een goede training, voor als hij ooit met een slechte timing geconfronteerd wordt als hij in het verkeerde bed terecht gekomen zou geraken.
![]() |
![]() |