![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-geweld.dhtml
![]() Fouad 'Abu Imran' Belkacem moet zich op 17 juni voor de correctionele rechtbank verantwoorden voor:
Concreet gaat het over opmerkelijke uitspraken over:
Dominique Reyniers van het Antwerpse parket: Citaat:
==================================== Eindelijk zal deze extremist voor de rechtbank verschijnen. Gooi hem en dat hele clubje van extremisten het land uit. De vraag is of deze man niet zegt wat het merendeel van de moslims stilletjes denken. Fundamentalisme is namelijk geen uitzondering, maar een fundament van de islam. We mogen blij zijn dat Meneer Dewinter zijn nek uitsteekt en zich burgerlijke partij stelt. Van de rest, en al zeker de N-VA, moeten we zoiets niet verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ook hulde aan FDW. Waar blijft de rest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() eerst eventjes bij ons het gevang in dan laatste dag zijn staatsburgerschap ontnemen en naar marokko zenden waar ze deze goede moslim voor eens ook willen opvangen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik stem pas terug op Filipke als hem zijn zero tolerantie voor eigen gebruik eens anders aanpakt Dat kost U stemmen Filip, niet te doen!
Verder steun ik hem wel in zijn rechtszaak, maar zie maar dat ge niet opgeblazen wordt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat nog leuk worden!
Want natuurlijk erkent deze man de Belgische rechtspraak niet, enkel het gezag van Allah! Maar staar je niet blind op hem, hij is totaal onbelangrijk en wie echt gevaarlijk is zijn de mensen die hem naar voren schoven en zelf uit de media blijven. Bovendien rust er ook verantwoordelijkheid bij het beleid die iedereen die van dit soort toestanden gewag maakte monddood maakte uit electoraal belang bij hun allochtoon kiesvee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik heb mee gevochten voor een wetgeving die discriminatie tegen holebi's en transgenders strafbaar maakt. ik ben geen rechter en moet dus niet beslissen over de vraag of de uitspraken van abu imran inderdaad discriminerend zijn. ik ben wel blij dat er en inderdaad een rechter zich over deze zaak gaat buigen. of een fundamentalist nu leonard heet of abu imran, wanneer hij discriminerende uitspraken doet, dan moet dat aan het strafrecht getoetst worden. net daar bestaan rechtbanken voor. vrede, redwasp
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik zeg dat iemand die ook maar een schijn van discriminerende taal hanteert voor de rechter moet komen. ik ben blij dat dit ook gebeurt. op basis van wat ik weet heeft hij dingen gezegd die inderdaad niet toegelaten zijn. maar ik ben ook blij dat ik in een rechtstaat woon waar ik het oordelen aan een rechtbank wordt overgelaten. volgens mij is dit een duidelijk standpunt: het ziet er naar uit dat hij zich schuldig maakte aan iets wat (terecht) strafbaar is. ik vind dat de rechter daar moet over oordelen. overigens vind ik het vreemd dat dewinter hier op dekar springt, terwijl zijn partij nog steeds ijvert voor het afschaffen van de wetgeving die discriminatie tegenover holebi's en transgenders verbiedt. veel mandatarissen van zijn partij (dewinter zelf incluis) hebben in een recent verleden zelf heel homofobe uitspraken gedaan. ook hier lijkt het denken van dewinter sterk op dat van de meeste wahabieten die ik tot nu toe ontmoette. vrede, redwasp
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
maar deze draad ging over de homofobie van extreem rechtse fundamentalisten binnen de islam. dat is een probleem dat minstens even erg is. misschien kunnen we het daar blijven over hebben. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Terecht dat die aap voor de rechtbank moet komen. Dat hij het eens uitlegt waarom de islam zo superieur is. Voor de rest mag hij zeggen wat hij wil.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Fouad 'Abu Imran' Belkacem.
Alleszins, het is nu wel duidelijk dat vrijemeningsuiting in Belgie niet bestaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Meningen" zegt hij, hij heeft het niet over oproepen tot geweld.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als moslim mag u niet oordelen over uw broeder ookal doet deze uit naam van uw geloof discriminerende uitspraken, en dat is dan ook wat u hier doet, geen standpunt innemen maar beweren dat " een rechter maar moet oordelen" mag u nog zelf denken of hoe zit dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat alle moslims dood moeten is ook "een mening", nochtans zie ik dit als oproep tot geweld, zeggen dat homo's dood moeten is dit dus ook,maar de dubbele moraal die blijkbaar door hier aanwezige islamgeleerden gehanteerd wordt verbiedt een duidelijk standpunt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft dus totaal niets te maken met vrijheid van mening, discriminatie waar uw broeder zich schuldig aan maakt is strafbaar, maar u heeft een punt, het is een arme donder die zich laat misbruiken omdat hij gek is op aandacht!
Laatst gewijzigd door alice : 14 mei 2011 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
denk dat dit een van de puntjes is waar we (gelukkig) ongeveer hetzelfde over denken. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
mijn mening over extreem rechts mag duidelijk blijken over alles wat ik er tot nu toe over schreef. mij maakt het dan niet veel uit of het om extreem rechtse moslims, christenen of vrijzinnigen gaat. mijn mening over homofobie is minstens even duidelijk. (oproepen tot) discriminatie) is een misdaad. misdadigers (verdachten, ik ben overtuigd voorstander van het vermoeden van onschuld) moeten door een rechter geoordeeld worden. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe lang moet iemand in de gevangenis zitten voor u wil toegeven dat meningen strafbaar zijn hier?
![]() |
![]() |