![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dadelijk staan er 200 vreemdelingen klaar om aan de luchthaven keet te schoppen. Ik denk dat ze uit de grond gekropen zijn, zo snel zijn ze. Laatst gewijzigd door elsina : 10 mei 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gasten zijn niet gewoon dat er regels gelden voor taxichauffeurs en bedrijven, je moet dat verstaan. Ze hebben het toch zo moeilijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hoe voorspelbaar ...
De Brusselse taxiwereld bestaat hoofdzakelijk uit wat mocro's en die hebben een hekel aan autoriteit en politie met het gekende gevolg.. Onttrekken aan controles door pogingen tot doodslag en dan bij een wettige zelfverdediging de kuddementaliteit weer bovenhalen om het verongelijkt slachtoffertje uit te hangen.. Alweer een smulpartij voor extreem-rechts |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 mei 2011 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een rechtstaat die de naleving van haar wetten laat controleren is voor u een politiestaat ?...anarchistisch gezeik is dat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een volksopstand komt zoals in Egypte kan men moeilijk beweren dat het beleid van de overheid daar voor niets tussen zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk wat ik hier net tegen kom:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=154921 Alleen dwazen leggen de oorzaak van sociale onrust aan één kant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zou jij doen als je eerst omvergereden werd en dan 4 kilometer meegesleurd op de motorkap? Ik zou die kerel recht in zijn kop schieten.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Damn, die agent heeft zijn roeping gemist. Circus Ronaldo zoekt nog volk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het compleet. Uiteindelijk is er wel een moordpoging geweest nietwaar, die agent heeft in pure zelfverdediging gehandeld.
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
..het standaard excuus van dat tuig om zich te kunnen onttrekken aan wettelijke bepalingen..de pliesie zijn allemaal racisten.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 mei 2011 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Poging tot moord..simpel..u vraagt zich blijkbaar niet af waarom iemand bij een controle reageert als een levensbedreigende hondsdolle buffel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je op een motorkap ligt van een rijdende auto kan het wel zijn dat je 2 keer moet proberen om raak te schieten. "Volgens getuigen op de luchthaven ging het om een taxi die geen vergunning had om op de luchthaven te werken en probeerde de politie hem daarom tegen te houden. De man reed toch door en schepte een agent mee op zijn motorkap. De agent werd meegesleurd van aan het luchthavengebouw tot op het viaduct van de A201, net voor de aansluiting met de Brusselse ring. Daar zou hij tweemaal geschoten hebben met zijn vuurwapen. De agent zou niet gewond zijn."
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 11 mei 2011 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog maar weinig dergelijke onzin gelezen. Het is niet omdat het brusselse taxixrapuul lak heeft aan zowat alle regels. Ja dat geldt ook voor de verkeersregels, dat de autochtone Belg plots in opstand gaat komen tegen de authoriteiten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maakt het niet uit dat zo'n wannabe moordenaar nu een eskimo, een rasechte Euburoon of een patagonische vuurlander is. Die agent was in zijn volste recht de maatschappij van zo'n psychopaat te verlossen. En komen jammeren "maar die arme taxichauffeur voelde zich geviseerd" pakt niet bij me. Als die potentieel politieagentmoordenaar in regel had geweest, had ie geen enkele reden om zo moordzuchtig uit te pakken. Gewoon stoppen, papieren laten zien, rustig en wie weet zelfs een vriendschappelijk babbel met ome agent, geen problemen, tot de volgende keer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 mei 2011 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Op wat baseer je je dan? Je hebt het verhaal verkeerd begrepen. Zie mijn vorige post.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 11 mei 2011 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat over "voornamelijk allochtonen". Voornamelijk allochtonen =/= allochtonen. De taxichauffeurs zijn voornamelijk allochtonen, daarom staken er voornamelijk allochtonen. En ze zijn zeker niet slecht bezig. Ze willen voornamelijk weten of de politieagenten recht hebben om te schieten in zulke gevallen. Extra: Videomateriaal; http://flvpd.vtm.be/vtm_od/opgeknipt...510_W_TAXI.mp4 Trouwens, Het thema heeft weeral niks te maken met Integratie en Immigratie; meer - "Binnenland" denk ik. Toch ga ik niet driehoeken (niet-driehoeken is al jammer genoeg "gewoonte" geworden); I&I is toch de prullenbak van het forum. Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |