![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ik las net in de wachtzaal in de Dag Allemaal dat die coureurs van allez allez zimbabwe allemaal ondertussen gescheiden zijn van hun lief en semi-legaal of compleet illegaal in ons land rondhangen. VTM kleurt je dag. Die mannen hopen allemaal een Vlaamse vrouw te bezwangeren om een verblijfsvergunning te versieren. Het toont duidelijk aan dat ons immigratiebeleid te laks is. Tijd om criteria op te stellen waaraan een kandidaat nieuwe inwoner moet voldoen : ik denk spontaan bijvoorbeeld aan :
Wij zijn veel te braaf in dit land.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan vraag ik me af hoe dom dat die vlaamse vrouwen dan wel niet zijn. Hebben die nu echt niet die door dat die enkel dienen voor toegang tot dit land en als neukmatras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de zwangere Vlaamse griet die in Dag Allemaal stond was 16 en, hoe zal ik het zeggen, niet echt het intellectuele type.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Een andere truuk van die Afrikanen is om van die oude, domme uitgezakte w**ven van bij ons, zeg maar vierde wereldtypes, het hof te maken en te doen geloven dat ze nog knap en aantrekkelijk zijn. Als je zo'n mens met nog één tand ziet en het kapsel van een vogelschrik, samen met zo'n gespierde atletische Afrikaan van dertig jaar jonger, dan weet je ook dat dit niet voor haar looks of intellect is. Louter om een verblijfsvergunning vast te krijgen en hier een uitkering af te troggelen. Vanuit hun standpunt kan je ze niet eens ongelijk geven dat ze dit proberen, ons laks migratiebeleid tezamen met de domme houding van die vrouwen / meisjes van bij ons, leent zich er natuurlijk voor om je kans te wagen.
Ik heb ook al verhalen gehoord van die vrouwen op middelbare leeftijd van bij ons, en vaak niet eens domme of laaggeschoolden, die in groep op n**kvakantie trekken naar Senegal, Gambia of Kenia (naar analogie met oudere mannen die naar het Verre Oosten gaan voor aantrekkelijk 'vlees') en dan eventueel ook een mooie, jonge Afrikaan aan de haak slaan en hem mee naar hier brengen om ermee te trouwen. Eens dat gebeurt laten die mannen hun werderhelft uiteraard zitten om verder te profiteren van hun verworvenheden alhier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get the picture? En dan zitten ze met de kleine en de afrikaan heeft zijn papierkes. En de juffrouw die het allemaal zo leuk voorstelde is in geen velden meer te bespeuren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() En de vrouw moet de man op zijn wenken bedienen en voor de rest haar mond houden. Anders krijgt ze slaag. Zo zijn er helaas genoeg gevallen bekend. De charmante en lieve 'neger' verandert eens hij alles wat hij nodig heeft verkregen heeft in een onuitstaanbare tiran die zijn gezin terroriseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Zelfs voor hen geldt de leerplicht en de meesten gaan uiteraard wel naar school. Niet dat ze daar veel opsteken, maar ze zijn toch aanwezig.
Laatst gewijzigd door freespirit : 25 november 2010 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dat ik ze in geen vijf jaar meer gezien heb, maar ik ken zo'n mevrouw rond de vijftig die een tiental jaar geleden zo'n afrikaanse illegale vriend had. L'amour toujours! Dat het nieuwe vriendje even oud was als de middelste van haar drie zonen mocht geen bezwaar zijn. Ook niet als de buren vroegen of het een vriendje van haar zonen was.
Ze hadden wel problemen om gehuwd te geraken want in Antwerpen geloofden ze niet echt in hun gemeende eeuwigdurende liefde (die van h�*�*r kant zeker en vast wèl aanwezig was). Ze had er toen al vier jaar onderhoud op zitten want natuurlijk woonde hij bij haar in en neen natuurlijk had hij geen werk wegens illegaal. Hier eindigt mijn verslag. Ik heb ze sindsdien niet meer gezien en weet dus niet of het huwelijk ooit doorging en/of het ondertussen nog steeds l'amour toujours is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Diene 'witte' overjaarse zelfverklaarde playboy in het midden zal ook wel niet geholpen hebben om een reëel beeld van relaties te krijgen
Roger de male bimbo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Veel van die regels die jij opstelt vind ik echt wel dikke zever
Ze zouden immigranten gewoon moeten opvolgen en evalueren en als ze na 3 of 5 jaar zich goed integreren (werk, taal kennen..) dan een verblijfsvergunning geven met alle bijkomende voordelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien blijft het aanzuigeffect te groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Een vriendin van me had haar ingeschreven op een online datingsite.
Ze kreeg honderden reacties van het Afrikaanse continent. Natuurlijk werd ze goed het hof gemaakt. Maar uiteindelijk kwamen de ware bedoelingen boven. Een deel vroeg vlakaf geld om hun reis naar België te betalen, het andere deel wou meteen trouwen. |
![]() |
![]() |