![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...tie-halen.aspx
Lijkt me wel nodig, want Noorwegen, Denemarken en Nederland hebben al veel eerder gereageerd (J35)... Ik vraag me wel af met welk afdankertje de het MvD nu weer op de proppen zal komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De f35 is gewoonweg niet betaalbaar voor ons. Het enige wat ze kunnen doen is ofwel een nieuwere versie kopen van de F16, F35's leasen van Nederland (die in de problemen aan het geraken is met hun bestelling en de kost ervan) of gewoonweg géén jachtvliegtuigen meer hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierbij wil ik mijn innig medeleven uitdrukken aan alle naties die reeds grote bedragen gestopt hebben in de ontwikkeling van de F-35,en daarvoor in ruil hoogstens enkele prototypes hebben besnuffeld....Niets wijst er op dat de F-35 een "doorbraak" zal betekenen van dezelfde orde van grootte als de F-16 indertijd....De VS zal er een kollektie nieuwe-generatie toestellen aan overhouden.Misschien vinden de andere partners dat ook bruikbaar...we zullen zien
![]() De voornaamste reclameslogan van de F-35,zijn stealth,kan morgenochtend om 10 uur al ongeldig worden....of misschien volgend jaar.Het is een technisch probleem dat opgelost ZAL worden... Alle andere kwaliteiten(onderandere de ,naar het schijnt,heel indrukwekkende mens-machine interface) zijn inbouwbaar,of reeds aanwezig,in andere toestellen...of zullen dat snel worden... Bovendien kan tegen 2020 het bemande oorlogsvliegtuig nutteloos geworden zijn..... Laatst gewijzigd door kelt : 20 oktober 2011 om 19:06. |
![]() |
![]() |