![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik vroeg me af, mijn excuses als dit niet het juiste forum zou zijn ( of de juiste plaats om dit te vragen binnen dat forum ) maar ik had enkele vragen.
Welke banken zijn er actief in België ? Welk is de interessantste bank ? Bestaat er zoiets als een plaats waar je online organogrammen en/of balansen van Belgische banken kan inkijken ? Specifieker over de KBC ? Wie is daar de eigenaar van ? Hoe solvabel is die bank ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Organogrammen en balansen kunnen bekeken worden op de websites van de betreffende banken.
Meestal op het gedeelte van de website dat bestemd is voor aandeelhouders of investeerders in deze bank. Het jaarverslag van Dexia is bv. op onderstaande pagina te vinden https://www.dexia.be/info/nl/iws/hom...ndex.aspx&pan= |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Dit is de informatiepagina van de KBC
https://www.kbc.com/MISC/D9e01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |