![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op nauwelijks 10 jaar is onze populatie met 800.000 nieuwe belgen gestegen tot bijna 11.000.000 inwoners.
In vele wijken en grootsteden geraken de autochtonen in de minderheid of zijn ze "verdwenen". Dit alles gebeurt tegen de wil in vd autochtone bevolking. Mijn vraag : is dit een misdaad tegen de menselijkheid en zo ja, moet dit gegeven opgenomen worden in de mensenrechten? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Iedereen zijn mening maar kunt U die motiveren.
Ik herinner mij de oud voorzitster van Groen-Links in Nederland die haar kindjes weghaalde van een gekleurde school waarbij ze de pers toeriep "Mijn kinderen zijn geen sociaal experiment". Zij was tot kort een groot voorstandster van massale regularisaties maar dat veranderde drastisch nadat ze persoonlijk met de nadelen geconfronteerd werd. |
![]() |