![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één manier om de illegale immigratie te stoppen: een onmiddellijke zeeblokkade.
Wijze woorden en gelijk heeft zij van de voorzitster van de Fratelli d´Italia, Giorgia Meloni. De voorzitster schreef naar het schijnt op FB het volgende: Citaat:
BRON2 p.s. "Vluchtelingencrisis" kost de Duitse deelstaat Hessen miljarden "Honderden" illegale grensoverschrijdingen: Letland kondigt de noodtoestand af Een volgende migratiegolf zit er aan te komen. Deel van de tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2021 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wir schaffen das ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het ooit zal lukken daar heb ik geen idee van maar zoals men nu bezig is met maar blijven binnen te halen, bootjes blijft ontvangen, gaat het toch ook niet goedkomen of is dat doomdenken?
De veiligheid van onze eigen mensen, jongeren, kinderen hoe ver staat het daar dan mee als men maar blijft ontvangen? WIR SCHAFFEN DAS NICHT MEHR! zou dat de betere optie zijn? Het idiote merkeliaanse, laat de EU maar vollopen, was totaal fout en daar plukken wij met zen allen nu de 'vruchten' van. Welke oplossing zou de beste zijn om het "Paard van Troje" een halt toe te roepen? Is de zeeblokkade zoals de dame het ziet een goede oplossing of zullen er dan andere wegen aangesneden worden om de EU verder te overspoelen? Schot voor de boeg en verplicht laten terugdraaien dat zal dan weer te dramatisch zijn volgens velen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2021 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch moet de oplossing menselijk zijn. Dat kan naar mijn mening alleen met de organisatie van opvang van politieke vluchtelingen in de eigen buurlanden. Op onze kosten. Zelfs al kunnen we zoiets niet flikken voor gans de wereld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hey jongens
wel zorgen dat we aan de goede kant van de geschiedenis staan he
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom op onze kosten? Als ze in Afghanistan onder elkaar willen vechten is dat HUN probleem.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratie was dat de stem van het volk niet? Precies ver te zoeken tegenwoordig die stem van het volk'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw 40 overstekende migranten in Kanaal opgepikt Hebben die mensen die het anders zien dan de Taliban in Afghanistan wel de kracht en de kunde en het materiaal om een strijd te beginnen tegen de Taliban, ik denk het niet. Een artikel de dato 30 OKTOBER 2015 leerde' zelfs al dat: Religieuze utopie, kalifaat en de gewapende strijd tegen McWorld Verschillende 'grootmachten' trekken hun leger terug uit die gebieden en zijn misschien wel van mening dat men daar zelf de 'koe bij de hoorns' moet vatten. Pijnlijk detail is dat de meesten aldaar het op een lopen zetten richting de EU. Stel dat, als je dan gaat doomdenken, je het zou kunnen zien als het 'slim' overspoelen (Paard van Troje actie) van de EU en die verder kapotmaken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2021 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeeblokkade. Laat me niet lachen. Zolang frontex/EU niet laat zien dat het menens is door een paar maand alles en iedereen uit het water te schieten en aan de buiten en binnengrenzen zoals luchthavens manu militari iedereen zonder visa/papieren op te pakken en tegen de muur te zetten blijven de grenzen zo lek als het dak van een bamboehut en blijft de datum vervroegen waarop de Europeanen minderheden in eigen land worden. In België moet dat volgens mij ondertussen al voor het midden van deze eeuw zijn - in minder dan dertig jaar dus. Als men een minderheid in eigen land wordt hoeft men helemaal geen vluchtelingen, geluks- of asielzoekers meer op te nemen. Dat is complete waanzin.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 14 augustus 2021 om 03:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is zoals ik al ergens schreef een aanval op EUropa maar géén mens die het begrijpt op enkele na dan ... p.s. In de landen waar de bootjesvaarders en anderen vandaan komen zijn ze oorlog gewoon, in de EU denk zal dat een héél ander verhaal zijn denk ik. met wat er zit aan te komen. Zie ik het te zwartgallig in of net niet? ![]() Make the EU great again?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 augustus 2021 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ander voorstel: laat de EU het eiland Lampedusa afkopen of pachten van Italië. Daarna de middellandse zee doelmatig laten controleren door Frontex. Alle ronddobberende sujetten worden opgepakt en afgezet op Lampedusa. Er wordt hen duidelijk gemaakt dat ze geen enkele kans hebben de EU binnen te geraken. De enige opties die overblijven: onbepaald verblijf op Lampedusa of terugkeren naar land van oorsprong waarbij Frontex bereid is hen terug te brengen tot in Noord-Afrika.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het gewoon wachten op Godot?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2021 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, wreed kort bochtenwerk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe maar de Pacific.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bootmigranten naar Italië in één jaar tijd verdubbeld ...
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Warmtecamera’s zouden Fort Europa langs Belgische kust versterken’
Jaja, om er nog meer ter hulp te kunnen schieten? Waarom geen soort van 'Coast Guard' (naar model van zie afbeelding) de kustlijn laten controleren? ![]() Eerste hulp bieden maar dan terugsturen naar daar waarvan ze zijn komen aanvaren of klinkt dat te dramatisch? p.s. The Libyan Coast Guard shoots the boat of migrants: the video shot by the Sea Watch
![]() |
![]() |