Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2011, 13:44   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Sire, er zijn geen Walen, het zijn allemaal Vlamingen...

Voor wie de afleveringen gezien heeft van onze (publieke) omroep over de talrijke immigranten van Vlaamse werkkrachten naar Wallonië
en waar men duidelijk stelde dat er zoveel waren met (logisch) een Vlaamse naam.

Van... en nog iets, zoals Vandenboeynants, Van Ypersele enz...
Het blijkt Sire, dat er veel in Wallonië zijn gebleven want het zit daar nu meer dan vol met Van.. en nog iets..

Er kan dus geen sprake meer zijn van transfers naar de Walen, nee het zijn allemaal transfers naar Vlaamse broeders en zusters
die zich daar flink hebben vermenigvuldigd.

Wij Vlamingen mogen dus fier zijn dat wij deze harde werkers, waarvan een gedeelte toch wel terug naar Vlaanderen zal gekeert
zijn, samen met diegene die geld naar huis hebben gestuurd wat er zeker aan geholpen heeft om Vlaanderen in de daarop volgende
jaren opnieuw sterk te maken.
Wat nog maar eens het bewijs is dat zoals een volksvertegenwoordigster het in de kamer ( die haar vraag maar niet mocht stellen..)
met veel fierheid nog eens stelde: "L'Union fait la force".
Het is wel spijtig Sire dat u als "Staatshoofd" niet meer hebt gedaan om het Belgische volk te mogelijkheid te geven om zelf een keuze te maken.
Misschien had u ook iets meer kunnen doen tegen de vervreemding van onze gemeenschapsgoederen.
U broer weigerde wel een zeker K.B. te ondertekenen (abortus).
Waarom deed u dat niet Sire?

Wij hadden dat van u wel als bewaarder van de Natie wel verwacht.

Misschien is het Sire nog niet te laat, voor de onherroepelijke scheiding van ons land.
Dat België alleen nog maar zou blijven bestaan in een klein stuk voor politieke profiteurs dat heeft geen zin, dat kost de kinderen van de Natie alleen
maar geld.
Ofwel blijven wij in leven ofwel verdwijnt alles, kosten en hoge pensioenen inbegrepen.
U zal dan Sire meer van uw boot kunnen genieten wat mij verheugd.

Ik hoop dat uwe majesteit mijn vrije meningsuiting niet kwalijk neemt, niet zoals een Blankenbergse burgemeester dit met zijn voltalig schepencollege dit wel kwalijk nam.

Terwijl zij dit bewust gebruikten al rookgordijn.. tegen bepaalde handelingen die niemand in de politieke wereld wou zien..

Justitie die overtuigd was dat deze nog allemaal maagden.. door gebrek aan tussenkomsten van een Gouverneur, gaven zij mij daarvoor een straf van één jaar cel.

U zult wel begrijpen Sire, dat in deze omstandigheden het respect voor de instellingen van "ons land" bij mij zo goed als verdwenen zijn ten opzichte van wat zij onze kinderen vandaag en morgen allemaal aanrichten dit door het "onbehoorlijk bestuur " van bepaalde partijen.

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 7 juni 2011 om 13:50.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be