Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2004, 09:50   #1
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Overgenomen...

,,Politieke kinderpraat.'' Zo bestempelt Bart De Wever, de ondervoorzitter van de N-VA, de Vlaams-nationale strategie van het Vlaams Blok. ,,Machtsgeilheid en postjespakkerij.'' Met die woorden veroordeelt Filip Dewinter (Vlaams Blok) de beslissing van de N-VA om met CD&V een kartel te vormen. Tussen de twee Antwerpenaren komt het nooit meer goed. De Wever: ,,Toch doen progressievelingen hun best om me als kryptoblokker te brandmerken.''

,,Als ik u was, zou ik een kalmeringsmiddeltje nemen.'' Na anderhalf uur discussie is Bart De Wever de denksjablonen van Filip Dewinter beu. ,,Dat is een goeie, maar inhoudelijk heb ik van u nog niet veel gehoord'', bijt de Vlaams-Blokkopman terug. De Wever:,,Misschien bent u wat doof aan de linkerkant. Aan de rechterkant hoeft u niet te luisteren. Daar zit niemand meer.''

Het Vlaams Blok lijkt gefrustreerd omdat de N-VA weigert samen te werken.

De Wever: ,,Wij hebben geen zin om met het Blok te praten. Neem nu het tienpuntenplan waarmee het Blok zogezegd een minderheidskabinet wil steunen. Alsof een meerderheid bereid zal zijn om zich door het Blok te laten gijzelen. Ik ontken niet dat de gemiddelde N-VA'er met die breekpunten geen probleem heeft. Maar hoe geloofwaardig is die inhoudelijke versobering van het Blok?''

,,Onze ideologische onderbouw verschilt bovendien. Het onderscheid tussen civiel en etnisch nationalisme mag dan voor een buitenstaander vrij flou zijn, voor mij gaat het over een niet te nemen hindernis. Inhoudelijk werkt het Blok zogezegd aan een versobering, maar zijn stijl en manier van optreden zijn onveranderd gebleven. De heer Dewinter bevalt me absoluut niet. Ik wil me niet associëren met politici die in het parlement praten over Ali Baba's of vliegende maki's.''

,,Na het racismeproces heeft het Blok een historische kans gemist. U had een aantal mensen naar de achtergrond kunnen verwijzen, u had een bocht kunnen maken. Nee, integendeel. U kroop in de loopgraven en bleef het recht opeisen om dat soort onzin uit te kramen. De kliklijn voor illegalen heeft bewezen dat hardliners bij het Blok de dienst uitmaken.''

,,Vlaanderen betekent voor mij democratie, efficiënt bestuur en culturele verheffing, hoe pathetisch dat laatste ook klinkt. Het gaat niet over een soort schild waarmee Dewinter zich tegen alles wat vreemd is, wil beveiligen. Tussen ons gaapt een kloof van hier tot Tokyo.''

Dewinter: ,,Ik hou niet van deze discussie.''

De Wever: ,,Ik ook niet, maar blijkbaar interesseert het de mensen.''

Misschien is de afwezigheid van een Vlaams front de verantwoordelijkheid van het Blok? Misschien moet uw partij zich leren te gedragen?

Dewinter: ,,Dat kan ik me echt niet voorstellen.''

De Wever: ,,Ik wel, wij proberen een politieke strategie te bewandelen die gericht is op resultaat, u staat wat aan de zijlijn te schreeuwen. En ik betwijfel of u echt het veld op wilt.
,,Electoraal hebt u het niet slecht gedaan, chapeau daarvoor. Tegelijkertijd hebt u de zaak waarvoor u opkomt, onnoemelijk veel schade berokkend. Ik ben lesgever. Ik durf nauwelijks te vertellen waarmee 18-jarigen het Vlaams-nationalisme associëren. U draagt daarvoor een verpletterende verantwoordelijkheid, die u altijd afwentelt op de media, de politieke tegenstanders of het establishment. Ik neem het u kwalijk dat u onze symboliek hebt vergiftigd.''

Dewinter: ,,Meneer De Wever, laten we de verhoudingen even respecteren: u haalde vier komma zoveel procent, wij achttien.''

De Wever: ,,En hebt u daarom gelijk? Weet u, ik gun u elke kiezer, door de deur van het antivreemdelingenstandpunt heeft uw partij allerlei volk binnengetrokken dat u ten koste van alles in het Vlaamse discours meeneemt. Maar al die kiezers worden in een vergeetput geduwd. Ondertussen voert u in Brussel een eentalige campagne in het Frans.''

Dewinter: ,,Niet waar.''

De Wever:,,Wel waar. Wil ik ook eens citeren uit de folder van Johan Demol? (leest voor uit een folder die Dewinter heeft meegebracht) 'Op televisie praten steeds meer moslimmannen met baarden en moslimvrouwen met een sluier.' Baarden! Als die mannen hun baard afscheren, mogen ze dan wel op televisie? Allez kom, jongens.'' (er ontspint zich een schreeuwerige discussie over de Brusselse campagne)

Meneer Dewinter, een regeringsdeelname interesseert u toch geen zier? U wilt gewoon in de oppositie zitten. Een tripartite is voor het Vlaams Blok een natte droom.

Dewinter: ,,Het zal u verbazen, wij zijn wel geïnteresseerd. Maar een democratie is gebaat bij een sterke oppositie, die alert wijst op de beloften die niet worden nagekomen. Ondertussen hebben we tien breekpunten opgesteld. Dat is uniek. CD&V heeft er maar één: de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Dat lijkt ons wat pover.''

De Wever: ,,U vindt alles pover. Ondertussen zit u in de mist.''

Dewinter: ,,Dat heeft nog geen dag in het parlement gezeten en dat klinkt al als een minister. Geduld Bart, alles op zijn tijd.''

De Wever: ,,Moet u uzelf eens horen. Enkele jaren geleden wilde het Vlaams Blok pas toetreden tot een Vlaamse regering als Vlaanderen onafhankelijk was. Nu komt u af met een schamel tienpuntenplan. Vertel mij eens: waar zit het echte Blok? Blijkbaar is er niet veel ruggengraat meer.''

Dewinter: ,,Dat klinkt haast cynisch.''

De Wever: ,,Zo was het ook bedoeld. Ik herken de symptomen: uw partij bestaat twintig jaar, u zit twintig jaar in de oppositie, echte blokkers moeten wijken voor wat 'onafhankelijken'. Het begint te kriebelen.''

,,U hebt de Volksunie altijd verweten dat ze als partner in een Vlaamse regering impliciet ook een deel van de federale regering was. Terecht, zo werkt het in België nu eenmaal. En nu wil het Blok net hetzelfde doen? Heel eigenaardig.''

Dewinter: ,,Toch niet. In Vlaanderen bezitten alleen de Vlaamse regering en het Vlaams Parlement de nodige legitimiteit. Dat parlement moet zijn macht gebruiken om de Vlaamse onafhankelijkheid dichterbij te brengen, te beginnen met de splitsing van de sociale zekerheid.''

De Wever: ,,Dat kan al niet, dat is een federale bevoegdheid.''

Dewinter: ,,Maar zwijg nu toch. Het Vlaams front moet het Belgische blabla-model doorbreken. We moeten elk samenwerkingsakkoord met de Franstaligen weigeren, het overlegcomité boycotten, enzovoort.''

De Wever: ,,Ik recapituleer even: u wilt in de Vlaamse regering stappen met een afgezwakt Vlaams-nationalistisch eisenpakket dat de federale regering -- waar u zelf niet inzit -- moet realiseren: dat is politieke kinderpraat om uw Vlaams-nationale kiezers te bedriegen.
Om dat uit te voeren, is trouwens een meerderheid nodig in Vlaanderen en in Wallonië. Dat is een hindernisje waar u gemakshalve even aan voorbijgaat. De N-VA heeft tenminste een contract om in dit dossier vooruit te gaan.''

Dewinter: ,,Een contract dat is afgesloten tussen een olifant en een muis. Let maar op dat u niet verpletterd wordt.''

Volgt de N-VA als CD&V eventueel de federale regering kraakt?

De Wever: ,,Dat zijn allemaal luchtkastelen. Laten we eerst de verkiezingen afwachten. De peilingen zetten ons op een wolk, vervolgens verplichten journalisten ons om op allerlei hypothesen te antwoorden. Misschien moeten we doen zoals SP.A en leren zwijgen.''

,,Bij een klinkende nederlaag bestaat het kartel op 14 juni niet meer. Dan maak ik me hopeloos belachelijk als ik nu antwoord. Winnen we de verkiezingen, dan blijft het de vraag hoe het federaal verder moet. Blijft paars zitten? Komt er een nieuwe regering? Zelf zie ik niet snel een nieuwe federale regering aantreden zonder verkiezingen.''

,,Het kartel geldt alleen voor de Vlaamse en Europese verkiezingen. Maar bij een stevige overwinning is het wenselijk dat het kartel een federaal vervolg krijgt. Als we paars in Vlaanderen breken, dan is het voor de efficiënte uitvoering van ons contract goed dat we ook federaal verantwoordelijkheid kunnen nemen.''

Dewinter: ,,Met alle respect, dat contract bevat geen breekpunten. Daarover gaat het bij een regeringsvorming.''

De Wever: ,,U zegt het, u hebt nog nooit in uw leven onderhandeld.''

Dewinter: ,,Ik draai al een stuk langer mee.''

De Wever: ,,Dat ontken ik niet. Maar politiek gezien bent u nog steeds maagd. En op uw veertigste nog steeds maagd zijn, is redelijk zielig. Ik zou zelfs zeggen: pathetisch.''

Dewinter: ,,U hebt een marriage de raison afgesloten. U hebt niet eens een huwelijkscontract, tenzij het vooruitzicht op vier gekozenen.''

De Wever: ,,Maar jongen toch, wat wilt u nu eigenlijk? Dat ik een met bloed ondertekende verbintenis voorleg? U wilt alleen het volle pond binnenhalen. Dan zeg ik: zo werkt het niet. Zo werkt het alleen voor u, u haalt daar steeds meer kiezers mee. Hopelijk zullen wij een mooi pakket binnenslepen. Wat u zult binnenslepen, weten we nu al: niets. Ik sta op het podium. U steekt Statler en Waldorf, de knorpotten uit The Muppet Show , naar de kroon.''

Dewinter: ,,Die vergelijking zou ik eerder voor Dehaene en Chabert voorbehouden, in plaats van Filip Dewinter en, ik zeg maar iemand, Marie-Rose Morel (die onlangs overstapte van de N-VA naar het Blok) .''

De Wever: ,,Hehe, het heeft lang geduurd voor u haar naam liet vallen.''

Had de overstap van Marie-Rose Morel geen hoog Johan Van Hecke-gehalte? Overlopen in een wolk van hypocrisie, leugens en bedrog?

Dewinter: ,,Het gaat hier niet om overlopers...''

De Wever: ,,Toch wel.''

Dewinter: ,,Laat me uitspreken. Het gaat om een groep mensen die zich spontaan hebben aangeboden.''

De Wever: ,,Gaat u nu beweren dat u niet bij Morel langs bent geweest om haar spontaan een mandaat aan te bieden? U hebt spontaan alle leden van de N-VA aangeschreven. U hebt er tien binnengepakt, niet eens de fine fleur . Proficiat.''

Dewinter: ,,Zo zou ik nooit over ex-partijgenoten spreken.''

De Wever: ,,O, wil ik eens vertellen wat Geert Van Cleemput heeft mogen horen? (Van Cleemput, het voormalige hoofd van de studiedienst van het Blok, werd door de partij ontslagen en uitgespuwd) Het Blok is een sectaire partij. In de sekte krijgt iedereen warmte, als je er eenmaal buiten staat, word je behandeld als een stuk vuil.''

Dewinter: ,,Maar Matthias Storme, toch een eminent lid van de N-VA, zegt dat het na onze veroordeling een morele plicht is om op het Blok te stemmen.''

De Wever: ,,Nu noemt u al een fraaiere bloem. Helaas is hij niet te koop.''

Dewinter: ,,Dat hebben we gemerkt. Morel komt als onafhankelijke, om de samenwerking tussen Vlaams-nationalisten te bevorderen.''

Morel is een onversneden Vlaams-Blokker.

Dewinter: ,,Helemaal niet. In Doe de stemtest kwam Morel uit bij de N-VA. De conclusie van de hooggeleerde professor Kris Deschouwer was duidelijk: de N-VA staat dichter bij het Blok dan bij CD&V. Wie ben ik om aan zijn wijze woorden te twijfelen?''

De Wever: (wordt nu echt boos) ,,Sedert wanneer is een pseudo-wetenschappelijk spelletjesprogramma, met vragen over het gebruik van een containerpark, het ultieme bewijs dat N-VA en het Vlaams Blok veel gemeen hebben? Genetisch lopen de chimpansee en de mens voor 90 procent gelijk, toch zijn we niet hetzelfde dier.''

,,Dit is echt niet ernstig. In Vlaanderen bestaat er een objectief bondgenootschap tussen het Blok en sommige progressievelingen, die de winst van het Blok boven het succes van ons kartel verkiezen. Dat er steeds meer kiezers in de Blok-vergeetput verdwijnen, zal hun een zorg zijn. Als paars maar blijft regeren.''

,,Van mij proberen ze allang een kryptoblokker te maken. Wel, dat beeld past mij niet. Ik kan met gewezen Vlaams-Blokkers die vandaag in de N-VA staan, een soort Afscheidsgroep oprichten om hen op het Internet aan nestbevuiling te laten doen tegen het Blok. Maar ik heb het politiek fatsoen om dat niet te doen. U doet dat wel met gewezen N-VA'ers in de zogeheten Welkomstgroep.
Dat is het verschil tussen u en mij. Het stoort me niet dat mensen van partij veranderen. Als het tenminste eerlijk gebeurt. Als Morel me op de man af had ingelicht, zou ik hebben geantwoord: á la bonne heure . Maar ze liet zich inschrijven in een strategie om ons zoveel mogelijk te beschadigen. Dat vind ik laag. Het heeft me ook persoonlijk geraakt. Zij was een vriendin. Ik zeg wel: was.'' Dewinter: ,,Ik kan het toch niet helpen dat sommige N-VA'ers het niet eens zijn met een samenwerking met de erfvijand.''

De Wever:,,Al maanden schreeuwt uw partij dat de N-VA leegloopt. Boven tafel reikt u ons de hand, onder tafel probeert u ons te torpederen. Ik ben dat kotsbeu. Laat ons met rust. U bent een stel stalkers. In uw folders gaat het voortdurend over de N-VA, ik loop niet met het Blok op mijn neus.''

Dewinter: ,,Wij zijn toch geen vijanden?''

De Wever: ,,Wablieft? Lees uw eigen webstek. U valt zelfs mijn beroepseer aan door het woord academicus tussen aanhalingstekens te zetten.
Wat een spagaat! U wilt meebesturen, maar u haalt ondertussen de grootste smerigheden uit. U koestert een partijcultuur vol oorlogssemantiek en racisme.
Onze gekleurde kandidaat in Brussel noemen uw aanhangers Linda 'oe-oe' of Linda 'apennootje' Mbungu-Dinkueno. U teert op beledigingen.''

Het Blok hekelt postjespakkerij. Met Jürgen Verstrepen hebt u een mooi specimen binnengehaald. Hij is bij alle partijen gaan bedelen.

Dewinter: ,,Bewijs dat eerst.''

De Wever: ,,Hij zegt het zelf.''

Dewinter: ,,Die interesse strekt hem toch tot eer? Mogen wij geen valabele kandidaten benaderen?''

De Wever: ,,Ah, u hebt alle topmensen van de N-VA ook benaderd. Zijn wij dan toch valabel?''

Dewinter: ,,We hebben Verstrepen een inhoudelijk voorstel gedaan. We zijn brothers in arms in onze strijd voor het behoud van de vrije meningsuiting.''

Misschien is hij het watje onder de verslaggevers. Even wat druk en hij gaat uithuilen bij het Blok. We mogen niet eens zijn standpunten kennen.

Dewinter: ,,Hij laat zich niet in de val lokken.''

De SP.A verwijt Bart De Wever arrogantie. U zou Kathleen Van Brempt onheuse dingen hebben toegesist.

De Wever: ,,Dat is een kwalijk verhaal. Tijdens onze trip naar Rotterdam (De Wever en Hendrik Bogaert volgde de SP.A in een auto met caravan) kwam Kathleen ons groeten. Het was een lacherig gesprek. 'Straks zitten we misschien samen in de regering', zei ze. 'We zullen wel zien wat we met u doen', antwoordde ik al lachend. Nu moet ik in Humo lezen dat ik haar iets onheus zou hebben toegesist. Blijkbaar wordt iedereen zenuwachtig.''

Dewinter: ,,De machtsgeilheid speelt weer op.''

De Wever: ,,Gaat u weer beginnen? U doet niet anders dan op alles te schieten. Wordt u dat nooit beu?''

Dewinter: ,,Wat is de samenwerking met Dehaene anders? Een politieke has-been , bovendien.''

De Wever: ,,Een politieke has-been ? Hij is verdorie de populairste politicus van Vlaanderen. Ik wil weleens zien waar u over twintig jaar staat.''

Dewinter: ,,Ik hoop dat ik dan niet meer in de politiek zit.''

De Wever: ,,Reken er dan op dat Cassatie uw veroordeling bevestigt. Dan is het meteen afgelopen. Grapje, Filip. Grapje.''
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 10:44   #2
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Moest het nog niet duidelijk zjn, er is wel degelijk een verschil (tussen het Blok en NV-A)!!!
Oud 29 mei 2004, 11:06   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

tss.. dikke maatjes die twee

De Winter met de broek op de hielen

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 11:27   #4
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Goed zo Bart De Wever! Duidelijker kan niet.

N-VA <---------------------------------------------------(diep water)---------------------------------------------> Vlaams Blok
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 11:43   #5
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

N-VA <---------------------------------------------------(diep water)---------------------------------------------> Vlaams Blok
Dat gaan de belgicisten nooit begrijpen, dat is veel te moeilijk uitgelegd, Zeno!
Oud 29 mei 2004, 11:46   #6
Bibendum
Vreemdeling

Bibendum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Dat gaan de belgicisten nooit begrijpen, dat is veel te moeilijk uitgelegd, Zeno!
Omdat het niet echt klopt

=>

[size=1]N-VA[/size]<----------------- diep water ---------------> [size=7]VLAAMS BLOK[/size]
Bibendum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 12:09   #7
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibendum
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Omdat het niet echt klopt

=>

[size=1]N-VA[/size]<----------------- diep water ---------------> [size=7]VLAAMS BLOK[/size]
Zo gaan de belgicisten het gewoon niet kunnen lezen.
Oud 29 mei 2004, 12:17   #8
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Amaai, chapeau voor Bart De Wever. Het is zelden dat ik een andere politieker zo grondig met Filip Dewinter de vloer zie aanvegen. 8)
Oud 29 mei 2004, 12:35   #9
blabla
Vreemdeling

Standaard

is het niet eerder omgekeerd??
blabla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 12:38   #10
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Amaai, chapeau voor Bart De Wever. Het is zelden dat ik een andere politieker zo grondig met Filip Dewinter de vloer zie aanvegen. 8)

waar N-VA'ers nog voor kunnen dienen se!

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 12:42   #11
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Mijn keuze voor de 13° is definitief gemaakt, wie twijfelt geef ik de raad het artikel nog eens aandachtig te herlezen. Spijtig genoeg kan ik voor De Wever zelf niet stemmen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 12:43   #12
psychodad
Partijlid

psychodad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabla

Euhm heb je het gelezen ???
Dewinter is Dewever's bitch geworden..
psychodad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 12:44   #13
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Bart De Wever: "Ik wil me niet associëren met politici die in het parlement praten over Ali Baba's of vliegende maki's.''

Het Blok zit dan wel te lullen over pas je aan dan mag je blijven, dat is dan de 'officiele' versie, maar wat ze echt denken, daarvoor moet je inderdaad eerst een paar meetings bijwonen. Het Blok is een racistische partij die alle allochtonen er weer uit wil, of ze nu 'aangepast' zijn of niet.
Oud 29 mei 2004, 12:54   #14
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Het komt niet meer goed tussen De Wever en Dewinter...

Is het (de verstandhouding) dan ooit goed geweest tussen die twee? Kan iemand mij dan vertellen wanneer ?
Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 13:23   #15
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Bart De Wever: "Ik wil me niet associëren met politici die in het parlement praten over Ali Baba's of vliegende maki's.''

Het Blok zit dan wel te lullen over pas je aan dan mag je blijven, dat is dan de 'officiele' versie, maar wat ze echt denken, daarvoor moet je inderdaad eerst een paar meetings bijwonen. Het Blok is een racistische partij die alle allochtonen er weer uit wil, of ze nu 'aangepast' zijn of niet.
De officiele versie van de VLD is ook dat ze de kleine zelfstandige willen helpen , de officiele versie van de SPa is dat ze de kleine man willen helpen.
Stemmen doe je op een programma , als je elke roddel in acht moet nemen , als je elke al dan niet verwerpellijke mens die op een partij stemt ook in acht moet nemen , dan stem je beter niet.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 13:25   #16
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Mijn keuze voor de 13° is definitief gemaakt, wie twijfelt geef ik de raad het artikel nog eens aandachtig te herlezen. Spijtig genoeg kan ik voor De Wever zelf niet stemmen.
ik wel, en ik zal dan ook hem stemmen
De Wever slaat weer nagels met koppen, zoals gewoonlijk
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 13:26   #17
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wel en mijn stem heeft hij!

Citaat:
Eerst lezen, dan spreken!
Oud 29 mei 2004, 13:28   #18
Tantist

Standaard

Citaat:
Slaap gerust verder he!
Oud 29 mei 2004, 14:06   #19
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

De haat en afgunst bij de NiVeAnen loopt de spuigaten uit. Tijdens de opnames van het VRT-programma 'Doe de Stemtest' komt Marie-Rose Morel plots Geertje Bourgeois tegen. Marie-Rose wil de man goeiedag zeggen en een hand geven en Bourgeois doet alsof hij haar niet meer kent! Schone manieren hebben ze wel, daar bij de Ware, Echte, Zuivere Nationalisten van de NiVeA!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 14:08   #20
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge stemt voor het Vlaams Blok?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be