![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Jesus zeg , voor mijn eerste keer in een chatsessie van Politics.be en werd al ruim na 5 min al uitgekicked , tof zeg...was nochtans braaf..had mijn vraag iets te vaak gesteld
![]() Iemand hier ook slechte ervaring mee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook. Ik stelde een communautair geladen vraag, en werd er ook afgegooid. Willen de moderators overijverige Thomas eens tot rede brengen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() jaja, geef zo van die jonge mensen wat macht en dat ontspoort he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Neruda, een kick is slechts een waarschuwing, of het de beste manier is om te waarschuwen in het midden gelaten, maar het is wel de meest effectieve.
Een zelfde vraag tot in den treure herhalen is overbodig, als de desbetreffende politica niet antwoordt is dat spijtig en betreurenswaardig, maar door constant diezelfde vraag opnieuw te lanceren maak je het lastig lezen en volgen voor de andere chatters. Maar van Patriot! is het toch wel even anders ![]() Je werd niet gekickt, en uiteindelijk geband, omdat je een communautair geladen vraag stelde maar wel omdat je het nodig vond om steeds opnieuw dezelfde slogans te schreeuwen. De bedoeling van de chatsessies is om een discussie aan te gaan niet op slogans te verspreiden. Overigens ben je eerst gewaarschuwd geweest Patriot! dmv een kick, daarna ben je gewoon herbegonnen met dezelfde slogans te spuien die eigenlijk niets terzake deden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor je het verkeerd interpreteert, ik bedoel het vriendelijk en collegiaal.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn geval had ik mij 5 min voor sluitingstijd aangemeld en had een specifieke beleefde vraag voor onze juf Inge. Je weet hoe een chat gaat , je bent niet altijd 100% zeker dat ze uw vraag bekeken heeft...in ieder geval integenstelling tot wat u beweert heb ik mijn antwoord van Inge wel gekregen en heb haar uiteindelijk bedankt hiervoor ..nog geen 1 min later hebben jullie mij uitgekicked...geen wonder dat hier geen kat chat....hey ? kat chat ..rijmt nog ook ![]() Trouwens voor alle nieuwsgierigen de vraag ik had gesteld : ' Gaat u achter en ministerpost ? J/N ?' ..antwoord Inge ' Vraag mij dit de 14de maar terug ! ' ... ![]() Ik zou zeggen ' niet te streng zijn hé ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |