Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 20:18   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Jesus zeg , voor mijn eerste keer in een chatsessie van Politics.be en werd al ruim na 5 min al uitgekicked , tof zeg...was nochtans braaf..had mijn vraag iets te vaak gesteld
Iemand hier ook slechte ervaring mee ?
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 20:24   #2
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Jesus zeg , voor mijn eerste keer in een chatsessie van Politics.be en werd al ruim na 5 min al uitgekicked , tof zeg...was nochtans braaf..had mijn vraag iets te vaak gesteld

Ik ook. Ik stelde een communautair geladen vraag, en werd er ook afgegooid. Willen de moderators overijverige Thomas eens tot rede brengen?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 20:53   #3
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

jaja, geef zo van die jonge mensen wat macht en dat ontspoort he
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 21:00   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
jaja, geef zo van die jonge mensen wat macht en dat ontspoort he
Blijkbaar
Oud 8 juni 2004, 21:56   #5
Jeroen

Standaard

Neruda, een kick is slechts een waarschuwing, of het de beste manier is om te waarschuwen in het midden gelaten, maar het is wel de meest effectieve.
Een zelfde vraag tot in den treure herhalen is overbodig, als de desbetreffende politica niet antwoordt is dat spijtig en betreurenswaardig, maar door constant diezelfde vraag opnieuw te lanceren maak je het lastig lezen en volgen voor de andere chatters.

Maar van Patriot! is het toch wel even anders
Je werd niet gekickt, en uiteindelijk geband, omdat je een communautair geladen vraag stelde maar wel omdat je het nodig vond om steeds opnieuw dezelfde slogans te schreeuwen. De bedoeling van de chatsessies is om een discussie aan te gaan niet op slogans te verspreiden.
Overigens ben je eerst gewaarschuwd geweest Patriot! dmv een kick, daarna ben je gewoon herbegonnen met dezelfde slogans te spuien die eigenlijk niets terzake deden.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 22:06   #6
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Neruda, een kick is slechts een waarschuwing, of het de beste manier is om te waarschuwen in het midden gelaten, maar het is wel de meest effectieve.
Een zelfde vraag tot in den treure herhalen is overbodig, als de desbetreffende politica niet antwoordt is dat spijtig en betreurenswaardig, maar door constant diezelfde vraag opnieuw te lanceren maak je het lastig lezen en volgen voor de andere chatters.
@ Neruda,

Voor je het verkeerd interpreteert, ik bedoel het vriendelijk en collegiaal....

Je ziet dat je op een ander niet zo veel met jezelfde opgewarmde soep moet afkomen. Je hebt nog geluk dat je op het forum je gangetje kan blijven gaan met je niet aflatende stroom van anti-vs spammings en copy-pastes...
Oud 8 juni 2004, 23:02   #7
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je werd niet gekickt, en uiteindelijk geband, omdat je een communautair geladen vraag stelde maar wel omdat je het nodig vond om steeds opnieuw dezelfde slogans te schreeuwen. De bedoeling van de chatsessies is om een discussie aan te gaan niet op slogans te verspreiden.
Overigens ben je eerst gewaarschuwd geweest Patriot! dmv een kick, daarna ben je gewoon herbegonnen met dezelfde slogans te spuien die eigenlijk niets terzake deden.
die Belgicisten met hun "argumenten", steeds hetzelfde, en nog altijd eheft Patriot er geen snars van begrepen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 09:00   #8
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zou jullie aanraden om zowieso niet te vlug uw conclusies te trekken daar dit jullie onafhankelijkheid in vraag wordt gesteld.Lastig lezen in een chatsessie is niet iets ongewoon.
In mijn geval had ik mij 5 min voor sluitingstijd aangemeld en had een specifieke beleefde vraag voor onze juf Inge.
Je weet hoe een chat gaat , je bent niet altijd 100% zeker dat ze uw vraag bekeken heeft...in ieder geval integenstelling tot wat u beweert heb ik mijn antwoord van Inge wel gekregen en heb haar uiteindelijk bedankt hiervoor ..nog geen 1 min later hebben jullie mij uitgekicked...geen wonder dat hier geen kat chat....hey ? kat chat ..rijmt nog ook

Trouwens voor alle nieuwsgierigen de vraag ik had gesteld : ' Gaat u achter en ministerpost ? J/N ?' ..antwoord Inge ' Vraag mij dit de 14de maar terug ! ' ...

Ik zou zeggen ' niet te streng zijn hé !
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 10:20   #9
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zou jullie aanraden om zowieso niet te vlug uw conclusies te trekken daar dit jullie onafhankelijkheid in vraag wordt gesteld.Lastig lezen in een chatsessie is niet iets ongewoon.
In mijn geval had ik mij 5 min voor sluitingstijd aangemeld en had een specifieke beleefde vraag voor onze juf Inge.
Je weet hoe een chat gaat , je bent niet altijd 100% zeker dat ze uw vraag bekeken heeft...in ieder geval integenstelling tot wat u beweert heb ik mijn antwoord van Inge wel gekregen en heb haar uiteindelijk bedankt hiervoor ..nog geen 1 min later hebben jullie mij uitgekicked...geen wonder dat hier geen kat chat....hey ? kat chat ..rijmt nog ook

Trouwens voor alle nieuwsgierigen de vraag ik had gesteld : ' Gaat u achter en ministerpost ? J/N ?' ..antwoord Inge ' Vraag mij dit de 14de maar terug ! ' ...

Ik zou die inge bannen.
Oud 9 juni 2004, 14:00   #10
Jeroen

Standaard

Citaat:
Voor ons niet, maar voor mensen die zelden of nooit chatten is zoiets heel lastig te volgen, dus in het geval van een chatsessie is dat wel een argument.

Citaat:
Je weet hoe een chat gaat , je bent niet altijd 100% zeker dat ze uw vraag bekeken heeft...
Net daarom dat we vragen om niet steeds dezelfde vraag te stellen, als iedereen zijn vraag constant opnieuw stelt, komt er gewoon meer en meer tekst op en is er dus minder en minder kans dat uw vraag opvalt tussen alle andere vragen.

Citaat:
in ieder geval integenstelling tot wat u beweert heb ik mijn antwoord van Inge wel gekregen en heb haar uiteindelijk bedankt hiervoor
Ik had dat antwoord niet gezien indien u dus toch een antwoord heeft gekregen is er wat dat betreft geen probleem dus.

Citaat:
Wij zijn verre van streng maar om het ordentelijk en leesbaar te houden voor beginnende chatters zijn een aantal afspraken, zoals niet constant dezelfde vraag herhalen, wel onontbeerlijk.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 17:47   #11
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo zie je maar hé, maar goed dat je hier niet zo makelijk gekickt kunt worden é Neruda.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be