![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is helemaal belachtelijk voor woorden. FF4 en IE9 zijn al een tijdje uit. Is het nu zo moeilijk om regelmatig updates te doen waardoor nieuwe browsers ondersteund worden? Wat helemaal aburd is dat men "onveilige" browsers wel ondersteund. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 11 juni 2011 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor dat een bank zou meedelen dat haar internetbankieren niet zou marcheren met die recente browsers ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net de aangifte ingevuld en opgestuurd (blijkbaar met succes) vanop een windows-7/64 bit OS, met IE 9. Wel de 32 bit versie van IE. De 64 bit versie heeft allerhande problemen -- o.a. flash werkt er niet op -- dus die gebruik ik nooit.
|
![]() |
![]() |