![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Omdat de uit hun dorpen naar de bossen verdreven bewoners toch niets te verliezen hebben en in wettige zelfverdediging handelen. Ze heeft daar drie weken met de Maoïsten doorgebracht http://www.guardian.co.uk/books/2011...bilised-danger Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2011 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met "the right to resist annihilation" ? Of doet ge gewoon wat aan titelpropaganda? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat moet ik daar op antwoorden ik ben niet betrokken ikzelf gebruik mijn recht op zelfverdediging soms wel en soms niet, heb ik al vastgesteld daarbij zijn nog geen doden gevallen kijk, ik vind, dat ze een punt heeft wat had je gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je een manipulatieve poging deed Maoïsme aan geweld te linken. Ik vroeg het me af.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Daarnaast, ik vind het een interview van de hoogste standaard
alle lof voor Stephen Moss Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2011 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. De hoofdredacteur van Asia times online in Pakistan, ook een niet corporatistisch mediakanaal, waarvan ik de journalisten bewonder om hun eerlijke journalistiek, werd vermoord. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gebruiken gewoonweg geweld. Niets te manipuleren daar. Het ging me om Arundhata Die schrijft boeken, en goeie dat is geen bos-guerillera |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() [quote].
hij zal beter zijn dan ik en ook beter betaald worden en meer aandacht krijgen dan ik Citaat:
Citaat:
250 dit jaar en geen daders die van Politkovskaya hebben ze nu wel te pakken 't schijnt Dit zijn het soort mensen die ik eindeloos bewonder Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2011 om 02:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je Roy daarvoor gebruikt wel. Laten we het maar bij de inhoud van dat artikel houden. Men kweekt daar precies Maoïsten in Indië. Dorpen uitmoorden, dan krijg je zo'n reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pers zou de verhalen van vermoorde journalisten systematisch moeten brengen. Dat is te veel gevraagd blijkbaar. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens haar is daar een verzwegen oorlog aan de gang en zwijgen de media die opzettelijk dood waardoor Stephen uit zijn sloffen schiet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het me levendig voorstellen. Ik heb nog de repressie in Centraal America gezien vroeger. Dat werd ook doodgezwegen...ook uitgemoorde dorpen van arme boeren omdat ze zogezegd 'communistisch' zouden zijn.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik zei al, de teller staat dit jaar op 250
de pers kan die niet allemaal belichten en volgen er is geen omerta-samenzwering, Moss had gelijk Roy daarin te weerspreken |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwam toch in zekere mate naar buiten als het plaatselijk toegedekt wordt, ja dan niet maar goed, de tijden van goeie communist dooie communist hebben we inderdaad gehad Zelfs misschien Pablo Neruda |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
250?? heb je daar een link van wat dat lijkt me overdreven eigenlijk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2011 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De betrouwbaarste statistiek...die wat de journalisten zelf bijhouden: de international federation of journalists (hoofdkwartier in Brussel)
http://www.ifj.org/en/splash |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zoek de link 250 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoek hier eens
http://www.ifj.org/assets/docs/177/1...b1-b93699a.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Journalisten en persvrijheid 251 vermoorde journalisten, geen daders De dertien gevaarlijkste landen voor journalisten 1 juni 2011 ( MO* ) — Het voorbije decennium werden meer dan 251 journalisten vermoord omwille van hun beroep. De daders bleven telkens ongestraft. In hun recentste rapport viseert het Comité voor de Bescherming van Journalisten (CPJ) de dertien gevaarlijkste landen voor journalisten onder de titel ‘Wegkomen met moord’. In het Straffeloosheidsrapport spant Irak de kroon met 92 onopgeloste moorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |