Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2004, 09:06   #1
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Open Brief aan Guy,

Beste,

Als ik zo uw open brief las, werd ik misselijk van u overdreven taal ik ben al naar de 5 de zin gestopt met lezen.

Één ding kan ik wel inkomen dat 7 op 10 een huisje heeft, maar dat is de tactiek van de staat. Om zo achteraf te kunnen nemen wat ze willen .

Ik had normaal al 2 huizen gehad, was het niet dat ik een homejacking heb meegemaakt waarbij mijn Mercedes geschoept werd en een dot geld, ook daarvoor zijn we al eens bestolen geweest, en één poging inbraak dat me wel veel geld heeft gekost voor reparatie en later om beveiliging.

Mensen worden gemiddeld 78 jaar, de meeste zijn dan al hun eigendom kwijtgespeeld door hun verzorging denk maar aan het rusthuis dat een bom geld kost.
Er bestaat ook iets van geluk hebben.
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2004, 09:25   #2
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Open Brief aan Guy,

Beste,

Als ik zo uw open brief las, werd ik misselijk van u overdreven taal ik ben al naar de 5 de zin gestopt met lezen.

Één ding kan ik wel inkomen dat 7 op 10 een huisje heeft, maar dat is de tactiek van de staat. Om zo achteraf te kunnen nemen wat ze willen .

Ik had normaal al 2 huizen gehad, was het niet dat ik een homejacking heb meegemaakt waarbij mijn Mercedes geschoept werd en een dot geld, ook daarvoor zijn we al eens bestolen geweest, en één poging inbraak dat me wel veel geld heeft gekost voor reparatie en later om beveiliging.

Mensen worden gemiddeld 78 jaar, de meeste zijn dan al hun eigendom kwijtgespeeld door hun verzorging denk maar aan het rusthuis dat een bom geld kost.
Er bestaat ook iets van geluk hebben.
ja maar wat wil je nu? ben je niet op de verkeerde aan het schoppen nu? of is het verhofstadt die je gehomejackt heeft?
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be