![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals ik het niet anders verwacht had eigenlijk... een totaal verkeerde weergave van de feiten aangaande de rellen na het partijfeest.
Die kleine is niet van expres zijn fietsje geduwde, maar per ongeluk in het reeds bezig zijnde tummult aangelopen door iemand van het VB. Laten we de [size=6]feiten [/size]nog even op een rijtje zetten van wat er ECHT gebeurd is ! Ik was er bij en heb het zien onstaan ! [size=6]een 5 tal allotone jongeren is een groepje vb'ers beginnen scanderen voor "voal janetten" en is er naar beginnen spuwen.[/size] en DAT zijn de harde feiten, DAT is de realiteit, en niets anders. !!!
#2 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Het is toch spijtig dat die feiten steeds verdraaid worden.
Als ze vb maar een hak kunnen zetten. Ik ben niet voor deze partij maar je moet de waarheid ook niet verdoezelen dat is pas niet democratisch. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ga dat eens doen in hun land en je wordt gekeelt.. gegarandeerd !
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is niet omdat je er niet op klopt dat je ze dan de andere kaak toekeert. Je kan er ook gewoon niet op slaan en eventueel weglopen. Maar dan ben je een lafaard zeker?
Duidelijk heeft voor een paar mensen de Vlaamse Beweging geen betekenis, dat ook pacifisme een strijddoel is zijn ze vergeten... |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() en hun prooi zijn de allochtonen... schande , peuters molesteren en moslimvrouwen slaan.... het Rob Klop voorbeeld heeft de basis bereikt , hij gaf het voorbeeld en de apostelen volgen ![]() blokwoods ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Als ik de beelden zag op de VRT viel me op dat het politie cordon (what`s in a name) opgesteld stond met de rug naar de vlaams blokkers. Kijk maar eens na. Bizar?
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De officiële Belga-versie (voor de ongelovige Thomassen alhier) ...
Rellen na partijfeest Vlaams Blok in Antwerpen ANTWERPEN 06/06 (BELGA) = Na afloop van het partijfeest van het Vlaams Blok op de Antwerpse Linkeroever zijn zondagavond relletjes uitgebroken nadat een Vlaams Blokker een allochtone peuter omver liep. Daarbij werden drie Vlaams Blokkers opgepakt: twee voor slagen en verwondingen en een voor provoceren. Dat bevestigt de lokale politie van Antwerpen zondag. Het incident met de peuter gebeurde om 18.35 uur, een half uurtje nadat het partijfeest was afgelopen. De moeder van de peuter sprak de sympathisant van het Blok aan die haar kind omver had gelopen. Daarop ontstond een schermutseling, waarbij in een mum van tijd een vijftigtal personen betrokken raakte. De politie kwam massaal ter plaatse om de gemoederen te bedaren. Er werden ook drie honden ingezet. De rust keerde weer nadat een allochtone vrouw en een agent van de cel Diversiteit hadden bemiddeld. Uiteindelijk werd de vermoedelijke dader die de peuter omver had gelopen, opgepakt. Ook een andere Blokker die een vrouw had geslagen, werd meegenomen voor verhoor. Tot slot werd nog een derde man meegenomen die provoceerde. Volgens de politie hadden de Vlaams Blokkers te veel gedronken. (dwm) http://www.belga.be |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ook wel nodig ! nadat de allochtone gemeenschap er oorkonde van kreeg dat een peuter en zijn moeder door dat gespuis aangevallen waren, wilden de allochtonen het blanke superieure ras van flupperke meteen de gelegenheid geven om zich te bewijzen. GE ZIJT IN ANTWERPEN HE (20 % allochtonen, vooral net geen twintigers) WEES GERUST ER IS DAAR EEN DRAMA VOORKOMEN... Maar vroeg of laat zal het voor de allochtone gemeenschap in Antwerpen en andere grootsteden genoeg geweest zijn. Ik ben er trouwens nog steeds over verwonderd dat ze het racisme van het blok zo lang hebben verdragen. Misschien geloofden ze ook dat het louter een kwestie van integreren was en NIET DE HUIDSKLEUR ? Maar het is nu wel genoeg geweest, als ik de meesten van hen zo hoor En gelijk hebben ze ! Hoe fier ik ook als Vlaming ben, ik schaam me soms als ik het Vlaams-zijn geperverteerd hoor worden door blokkers en hoe zij de niet-blanke Vlaming behandelen en hun racisme verkondigen onder mom van de Vlaamse leeuw. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sloppel en tot morgen. ![]()