![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() U kent het wel. Er zijn altijd wel van die kleine zaken en gebeurtenissen in en rond het huis waar men zich van tijd tot tijd mateloos aan kan ergeren.
Zoals op zondagmorgen er achter komen dat u én geen koffie meer in huis heeft én bovendien uw peuken op zijn. Of dat de dubbele velletjes van de keukenrol ten eerste niet goed aan elkaar bevestigd zijn en ten tweede ook nog eens verspringend op de rol terecht zijn gekomen zodat een velletje netjes langs de perforatiekant afscheuren absoluut onmogelijk is geworden. Om het over verkeerd opgehangen wc-papier nog maar niet te hebben. Of huisgenoten die de deuren van de keukenkastjes niet dicht doen. Of dat de aardlekschakelaar op tilt slaat net terwijl u uw alltime bejeweled highscore aan het verpulveren bent. Of dat u een enorme hap uit een vers gecremeerde diepvriespizza neemt enkel om erachter te komen dat het pizzadeeg van binnen helemaal beschimmeld is. Of dat uw tv gevoelig is voor de afstandsbediening van uw buurman waardoor u telkens weer die goal mist omdat de buurman het nodig vindt om te gaan zappen. Enfin, vul zelf maar aan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat het uw buurman is ? Ergens in een roman van Paul Mennes loopt er een figuur rond die net deze hobby beoefent.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er worden toch ook een groot deel lucratieve jobs gecreëerd voor de koningskinderen die toch in effect prinsen en princessen zijn. Dat lijkt me toch iets uit een sprookjesboek?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ontopic : momenteel nog steeds geen verwarming ( het efficiënte volgende week, volgende week, volgende week en ik bel u wel dat zo eigen is aan de vrije markt ... ) ook al geen warm water vandaag (blijkbaar gebeurt dit wel meer in dit gebouw) ik voel me een rus in de ussr dankzij de 'vrije markt' hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Wonen er hier veel mensen op een appartement?
Tot een jaarenhalf geleden woonde ik in een alleenstaand huis op den boerenbuiten, en het blijft me opvallen hoeveel je van je buren hoort op een appartement. Vinden jullie dat ook?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bij vrienden op bezoek ben, die in een appartement wonen, dan zeggen ze al dat ik te veel lawaai maak. 's Nachts douchen, dat mag blijkbaar ook niet, wat wel handig is als je wisselende shiften hebt.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 februari 2011 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En tja... echte rokers maken ook wel eens inschattingsfoutjes waardoor het kwantum dat voor de zondag bedoeld was reeds op zaterdagavond tijdens een nietgepland bezoekje aan de plaatselijke horeca in rook is opgegaan. Het enige wat dan nog rest, is graven in asbakken in de, veelal ijdele, hoop een peuk te vinden die men nog enigzins kan recyclen. Een bijzonder onsmakelijke aangelegenheid die onvermijdelijk tot enorme hoest- en rochelbuien leidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() U bent gedoctoreerd in de Criminologie?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Met 4 mannen in huis kan ik wel een paar ergernissen opnoemen.
- wcbril die ze vergeten omlaag te doen - lege wcrolletjes die ze laten zitten op de houder (in het beste geval hangt er nog net een half velletje aan vast ![]() - flessen frisdrank of cola die ze ,op een slokje na,leeg terug in de frigo leggen - schoenen en sokken onder de salontafel laten rondslingeren - de badkamer kletsnat achterlaten na het douchen - het dopje niet terug op de tandpastatube draaien en de lavabo + de spiegel vol tandpasta achterlaten - Liever de vuilnisbak laten uitpuilen van het afval dan een nieuwe vuilniszak te plaatsen. en zo kan ik nog wel ff verdergaan. ![]()
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Bamboe splinters duren langer.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik draai het dopje van de tandpasta nooit op de tube. WC papier, daar ben ik streng op. Ik zorg altijd dat er genoeg papier is. Ik heb zo eens zonder gestaan en dan moet ge creatief zijn ze ![]() Legen flessen, of flessen met kletskes worden zo eens eens per week uit de frigo gezwierd, om plaats te maken voor nieuwe flessen en bier. Ik droog me altijd af in de badkamer. In een douch heb ik te weinig plaats. Ik herken mezelf perfect in deze beschrijving. ![]() Om nog maar te zwijgen over de botinnen op het salontafeltje ![]() En die vrouwen dan, die maken er een sport van om mijn sleutels op ander plaatsen te leggen. De sleutels hangen door de week permanent aan mijn musketon, zodat ik daar nooit achter moet zoeken. Altijd liggen die wel ergens in een of ander kast. Zo hebben ze eens mijn chronologische geordende papierstapel per categorie gerangschikt. Ik vond niets meer terug. Ze verplichten u de wagen te kuisen en maken onderscheidt tussen mannenjobkes en vrouwenjobkes ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 20 februari 2011 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dan maar verontwaardigt zijn als er op gewezen word dat vrouwen dat normaal niet doen.
![]() |