![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Marie Rose Morel, kandidaat op de lijst van het Vlaams blok verklaarde op studio Brussel vanavond; Ik heb zelf nooit de behoefte gehad om het (cannabis) te gebruiken... Maar ik heb er niets tegen dat mensen indien ze het willen, het kunnen gebruiken op de festivals!!!
Eens zien hoe lang het duurt voor ze van de lijst wordt gesmeten! ![]() ![]() ![]() FDW & kadé zullen er niet met de stoten van mormel kunnen lachen!!! Of is dit het partijstanpunt van het Blok? ![]()
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De cannabis van tegenwoordig is vaak 10 keer zo straf als in de "sixties" en is beter te klasseren als "harddrug". BTW, waar komt die Morel eigenlijk vandaan? |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben benieuwd wat de andere blokkertjes hier nu op deze topic zullen antwoorden...
Overigens was advocaat van de duivel wel grappig Haha, Het mormel klampte zich vast aan de vriendschap met Bart Dewever, en hij zei koel op tv dat wat hem betreft er geen enkele band meer tussen hen bevond... Ze steunt samen met haar partij slechts op leugens... Wat krijgen we nu, een flamingant waarmee ik voor eens 100% mee akkoord ga! Bovendien kreeg ze nog een ferme steek van L.A. op het einde, en ze had het niet eens door... Ze kreeg een boek van Claus... Medeoprichter van het cordon, hoe cynisch!!! Ze beaamde trouwens weeral voor het homo-huwelijk te zijn, voor mogelijkheid tot abortus en voor cannabisgebruik op festivals... Tsss, Als Fdw dat te horen krijgt!!! PS: Heeft iemand dat huis van Morel gezien, tss, bourgeois zeg, Daens' paleis is er niets tegen... En dat schepsel moet de kleine man vertegenwoordigen, amai!
#6 |
Banneling
|
![]() vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok! nog eens, remember mijn verhaal over de vete tussen FDW/Dillen, en Annemans/vanhekke. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat erger is, deze knotsgekke zelf-uitgeroepen "communist" komt hier het gebruik van drugs aanprijzen. Dat is raar, want gisteren nog zei het: Citaat:
En wat is drugs (in casu cannabis)?? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ik vond dat die Alloo er lichtjes verwilderd bijzat op het laatste, het ging hem precies niet meer ![]()
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Even off the topic, maar ik laat mij niet zomaar beledigen...
Citaat:
PS:Overigens, ik heb het al eens gezegd, ok ik ben misschien aan de jonge kant, wat er overigens niet toe doet, ik ben er zeker van dat ik een hoop meer van deze wereld ken dan jij. Maar ik pik geen beledigingen over inteligentieniveau van individuën die een iq hebben dat een derde lager ligt! Begrepen! Anders, op de topic ging het over het feit Dat M.R. Morel, the coming lady in het blok, niets had tegen cannabisgebruik op festivals, iets waar zelfs de progressievere partijen niet voor zijn!
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens zal ik nooit cannabis op festivals goedkeuren, wat Morel wel doet, omdat er op festivals ook min-zestienjarigen rondlopen! Ik ken trouwens niemand in mijn partij die ervan verdacht wordt te dealen, laat staan opgepakt ervoor ![]()
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() PS: koopt u is een spelling-checker ![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2, Ik heb u niet beledigt, ik heb alleen misschien zelf onbescheiden gedaan, hoewel veroorloofd na zo'n belediging... ![]() 3, Het is ten ander al 3 maand geleden dat ik nog iets gerookt heb! 4, ik sta nooit aan de kant van dewinter... Ik ben niet vopor een verbod op softdrugs, ik wil ze gewoon niet in de buurt van min-zestienjarigen ![]() 5, ik vind heel dit spel enorm kinderachtig! ![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Marie-Rose Morel staat als onafhankelijke op de lijst. Dat is een handige stok-achter-de-deur. Evenwel denk ik niet dat Dewinter dit allemaal maar zal laten betijen. Of misschien toch: als blijkt dat Morel voldoende stemmen aanlevert voor de partij. Maar niet iedereen in de partij zal die strategie toejuichen. Wellicht zal Dewinter zich op de vlakte houden en achter de coulissen eens een hartig woordje praten met Morel, die kennelijk wel érg slecht op de hoogte is van het VB-programma. Ik denk dan ook niet dat ze voor dat programma gekozen heeft...
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |