Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 7 juni 2004, 22:21   #1
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Marie Rose Morel, kandidaat op de lijst van het Vlaams blok verklaarde op studio Brussel vanavond; Ik heb zelf nooit de behoefte gehad om het (cannabis) te gebruiken... Maar ik heb er niets tegen dat mensen indien ze het willen, het kunnen gebruiken op de festivals!!!

Eens zien hoe lang het duurt voor ze van de lijst wordt gesmeten!
FDW & kadé zullen er niet met de stoten van mormel kunnen lachen!!!

Of is dit het partijstanpunt van het Blok?
Oud 7 juni 2004, 22:26   #2
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Marie Rose Morel, kandidaat op de lijst van het Vlaams blok verklaarde op studio Brussel vanavond; Ik heb zelf nooit de behoefte gehad om het (cannabis) te gebruiken... Maar ik heb er niets tegen dat mensen indien ze het willen, het kunnen gebruiken op de festivals!!!

Lang. Ze heeft nog een belangrijke rol te vervullen.
Oud 7 juni 2004, 22:27   #3
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als dat mens dat gezegd heeft, moeten ze die maar beter buitenkieperen.

De cannabis van tegenwoordig is vaak 10 keer zo straf als in de "sixties" en is beter te klasseren als "harddrug".

BTW, waar komt die Morel eigenlijk vandaan?
Darwin is offline  
Oud 7 juni 2004, 22:32   #4
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Als dat mens dat gezegd heeft, moeten ze die maar beter buitenkieperen.
Slecht voor de perceptie.

Citaat:
De cannabis van tegenwoordig is vaak 10 keer zo straf als in de "sixties" en is beter te klasseren als "harddrug".
Voor een verslaafde kan elke drug een harddrug zijn.

Citaat:
BTW, waar komt die Morel eigenlijk vandaan?
N-VA.
Oud 7 juni 2004, 23:31   #5
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Ik ben benieuwd wat de andere blokkertjes hier nu op deze topic zullen antwoorden...

Overigens was advocaat van de duivel wel grappig
Haha, Het mormel klampte zich vast aan de vriendschap met Bart Dewever, en hij zei koel op tv dat wat hem betreft er geen enkele band meer tussen hen bevond... Ze steunt samen met haar partij slechts op leugens...
Wat krijgen we nu, een flamingant waarmee ik voor eens 100% mee akkoord ga!
Bovendien kreeg ze nog een ferme steek van L.A. op het einde, en ze had het niet eens door... Ze kreeg een boek van Claus... Medeoprichter van het cordon, hoe cynisch!!!
Ze beaamde trouwens weeral voor het homo-huwelijk te zijn, voor mogelijkheid tot abortus en voor cannabisgebruik op festivals...
Tsss, Als Fdw dat te horen krijgt!!!

PS: Heeft iemand dat huis van Morel gezien, tss, bourgeois zeg, Daens' paleis is er niets tegen... En dat schepsel moet de kleine man vertegenwoordigen, amai!
Oud 7 juni 2004, 23:47   #6
giserke
Banneling

Standaard

vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!

nog eens, remember mijn verhaal over de vete tussen FDW/Dillen, en Annemans/vanhekke.
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:00   #7
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Awel, wat krijgen we nu, het puberale publiek blijft zo laat op (wat zeggen de mama en de papa daarvan?) om naar de zo gehate tegenstanders te kijken? Tja, bij het VB is er tenminste iets om naar te kijken, bij de puisterige LSP-nozems is dat wel anders.

En wat erger is, deze knotsgekke zelf-uitgeroepen "communist" komt hier het gebruik van drugs aanprijzen. Dat is raar, want gisteren nog zei het:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Geplaatst: Zo Jun 06, 2004 23:13
Het blijft een feit dat nationalisme slechts iets emotioneel is, iets onrationeels is en onnuttigs, en dus uit den boze!
[/quote]

En wat is drugs (in casu cannabis)?? Compleet "onnuttig"! Tja, eerlijk en intelligent zijn is blijkbaar niet het sterkste punt van oerdomme linkse relschoppers en provocateurs
Stubaf. is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:00   #8
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!
Nee, er stond OOK aan de top, dat er nieuwe mensen erbijkomen
En ik vond dat die Alloo er lichtjes verwilderd bijzat op het laatste, het ging hem precies niet meer
Oud 8 juni 2004, 00:04   #9
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
En wat erger is, deze knotsgekke zelf-uitgeroepen "communist" komt hier het gebruik van drugs aanprijzen.
Waar?
Oud 8 juni 2004, 00:06   #10
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
En wat erger is, deze knotsgekke zelf-uitgeroepen "communist" komt hier het gebruik van drugs aanprijzen.
Waar?
De ondertoon van zijn bericht niet begrepen? Trouwens, hoeveel van die LSP'ers zitten niet aan cannabis of een andere drug? Het zou in ieder geval verklaren waarom hun geestelijke vermogens zo laag zijn.
Stubaf. is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:07   #11
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Nee, er stond OOK aan de top, dat er nieuwe mensen erbijkomen
En ik vond dat die Alloo er lichtjes verwilderd bijzat op het laatste, het ging hem precies niet meer
Er stond: er moet OOK aan de top vernieuwd worden! Dat is iets volledig anders dan er moeten mensen 'bij' komen aan de top. Want dit beweerde ze nu! Ik denk dat FDW zal zitten koken!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:09   #12
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Even off the topic, maar ik laat mij niet zomaar beledigen...
Citaat:
En wat is drugs (in casu cannabis)?? Compleet "onnuttig"! Tja, eerlijk en intelligent zijn is blijkbaar niet het sterkste punt van oerdomme linkse relschoppers en provocateurs
Het ging, hoewel niet ter zake in deze topic, over nationalisme als een emotioneel gevoel... Wat heeft dat met drugs te maken... Drugs is een genotsmiddel, en heeft niets met emoties te maken, integendeel, als je het beperkt gebruikt, worden uw hersen gestimuleerd...

PS:Overigens, ik heb het al eens gezegd, ok ik ben misschien aan de jonge kant, wat er overigens niet toe doet, ik ben er zeker van dat ik een hoop meer van deze wereld ken dan jij. Maar ik pik geen beledigingen over inteligentieniveau van individuën die een iq hebben dat een derde lager ligt! Begrepen!

Anders, op de topic ging het over het feit Dat M.R. Morel, the coming lady in het blok, niets had tegen cannabisgebruik op festivals, iets waar zelfs de progressievere partijen niet voor zijn!
Oud 8 juni 2004, 00:11   #13
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Waar?
De ondertoon van zijn bericht niet begrepen? Trouwens, hoeveel van die LSP'ers zitten niet aan cannabis of een andere drug? Het zou in ieder geval verklaren waarom hun geestelijke vermogens zo laag zijn.
Nogmaals, hou uw persoonlijke beledigingen voor uzelf... De Fasco's zijn vandaag blijkbaar op hun tenen getrapt...
Overigens zal ik nooit cannabis op festivals goedkeuren, wat Morel wel doet, omdat er op festivals ook min-zestienjarigen rondlopen!

Ik ken trouwens niemand in mijn partij die ervan verdacht wordt te dealen, laat staan opgepakt ervoor
Oud 8 juni 2004, 00:12   #14
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Waar?
En wat verklaart de laagte van jouw geestelijke vermogens?
Oud 8 juni 2004, 00:16   #15
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Even off the topic, maar ik laat mij niet zomaar
Het ging, hoewel niet ter zake in deze topic, over nationalisme als een
Tut tut tut menneke. Ge moet U aan u woorden houden. Of tenminste eerlijk zeggen dat je zoals een pingelende hoer op elke straathoek iets anders komt zeggen, allés zolang het maar anti-VB is. Nu zeg je hier om het even wat en het botst langs alle kanten.

Citaat:
Maar ik pik geen beledigingen over inteligentieniveau van individuën die een iq hebben dat een derde lager ligt! Begrepen!
Proest! Jongens toch, wat voor een hopeloos geval ben jij toch. Beledigen mag dus alleen als jij het bent (cfr. "waarvan het iq een derde lager ligt")? Jongen toch, ge hebt teveel cannabis gerookt

PS: koopt u is een spelling-checker

Citaat:
Anders, op de topic ging het over het feit Dat M.R. Morel, the coming lady in het blok, niets had tegen cannabisgebruik op festivals, iets waar zelfs de progressievere partijen niet voor zijn!
Ja, open daarom maar slaapverwekkende anti-VB-thread nummer 6.000 waarvan er 3 andere threads simultaan op andere fora lopen, verziek het forum nog wat meer ... Maar het is goed om weten dat je aan de kant van Filip Dewinter staat in deze discussie.
Stubaf. is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:26   #16
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Even off the topic, maar ik laat mij niet zomaar
Het ging, hoewel niet ter zake in deze topic, over nationalisme als een
Tut tut tut menneke. Ge moet U aan u woorden houden. Of tenminste eerlijk zeggen dat je zoals een pingelende hoer op elke straathoek iets anders komt zeggen, allés zolang het maar anti-VB is. Nu zeg je hier om het even wat en het botst langs alle kanten.

Citaat:
Maar ik pik geen beledigingen over inteligentieniveau van individuën die een iq hebben dat een derde lager ligt! Begrepen!
Proest! Jongens toch, wat voor een hopeloos geval ben jij toch. Beledigen mag dus alleen als jij het bent (cfr. "waarvan het iq een derde lager ligt")? Jongen toch, ge hebt teveel cannabis gerookt

Citaat:
Ja, open daarom maar slaapverwekkende anti-VB-thread nummer 6.000 waarvan er 3 andere threads simultaan op andere fora lopen, verziek het forum nog wat meer ... Maar het is goed om weten dat je aan de kant van Filip Dewinter staat in deze discussie.
1, ik heb hier op dit forum nog nooit van mening verandert over een bepaald thema... Zo wel, toon die koerswijziging aan voor ge idiotiën begint te spuien...
2, Ik heb u niet beledigt, ik heb alleen misschien zelf onbescheiden gedaan, hoewel veroorloofd na zo'n belediging...
3, Het is ten ander al 3 maand geleden dat ik nog iets gerookt heb!
4, ik sta nooit aan de kant van dewinter... Ik ben niet vopor een verbod op softdrugs, ik wil ze gewoon niet in de buurt van min-zestienjarigen
5, ik vind heel dit spel enorm kinderachtig!
Oud 8 juni 2004, 05:25   #17
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Af en toe toch zegt ze toch ook eens iets zinnigs, ons morelleke forelleke.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:41   #18
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Marie-Rose Morel staat als onafhankelijke op de lijst. Dat is een handige stok-achter-de-deur. Evenwel denk ik niet dat Dewinter dit allemaal maar zal laten betijen. Of misschien toch: als blijkt dat Morel voldoende stemmen aanlevert voor de partij. Maar niet iedereen in de partij zal die strategie toejuichen. Wellicht zal Dewinter zich op de vlakte houden en achter de coulissen eens een hartig woordje praten met Morel, die kennelijk wel érg slecht op de hoogte is van het VB-programma. Ik denk dan ook niet dat ze voor dat programma gekozen heeft...
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 8 juni 2004, 08:43   #19
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ken jij het woord ONAFHANKELIJKE eigenlijk? Ja, dat je bij de communisten altijd op het lijntje moest lopen of anders in de GOELAG belandde, dat weten we.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:35   #20
LaundroMat
Vreemdeling

LaundroMat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol!
LaundroMat is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be