![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet meer mee.
Te oud. Hang-ouderen, die bier zuipen, vechten, en brave toeristen aanvallen, die al een paar keer opgepakt zijn maar toch terug blijven komen. Het leven heeft zijn laatste zekerheid verloren. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...udjes-beu.aspx
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , rookverbod op café, dus ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden deze ouderen dan wèl goed overeenkomen met hangjongeren? En er niet zo over zeuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nu nog wachten op de eerste gang wars waarin Big Jef zijn rivaal Lelijke Maurice neerkogelt met zijn mauser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor dat die beide groepen afspreken ergens naast een autostrade na de één of andere breiwedstrijd... ![]() Maar ja , alles beter dan dat die oudjes in een rustige taverne zaten te keuvelen met een rookstokje in hunne mond ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten het "jongeren" zijn had die stad al drie speelpleinen en een jeugdhuis met 5 betaalde pleintjeswerkers klaar staan ... Nu eens zien wat ze voor deze mensen gaan doen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groot tekort aan hangplekken voor hangouderen - Binnenland 12 feb 2008 ... Nederland kent tussen de 70- en 90-duizend hangouderen, voornamelijk autochtone mannen vanaf 60 jaar die samenkomen op pleinen of in ... http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...gouderen.dhtml Laatst gewijzigd door filosoof : 13 juni 2011 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 juni 2011 om 20:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom net terug van Bredene en heb daar in de verte verste niks van gemerkt. Misschien werkt dat verbod wel ![]() Het meest frappante aan die hele zaak is dat ik het moest vernemen via de media nádat ik terug thuis kwam. Nu ben ik zelf ook niet meer van de jongste en als ik dan bedenk dat het nuttigen van een biertje me daar misschien € 250 had kunnen kosten zonder dat daar ergens een bord te bespeuren viel ( misschien was dat er wel ... maar daar let je normalerwijs niet zo op ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 juni 2011 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je zelf eens opdraaien voor je vader en je oudere broer?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar niet de stoma vervangen hoor. En al zeker niet tijdens den Bingo. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stomaverzorging Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen en als u zich misschien wat beter zou informeren is dat ook niet de bedoeling van de burgemeester en zal het uiteraard niet zo een vaart lopen als het om toevallige passanten gaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |