![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Belachelijker kan het niet meer.
Als de ogen van de bevolking nu nog niet open gaan, versta ik er niets meer van. Luister, ik mag dit in feite niet schrijven. Van een echte goede bron weet ik dat De Wever enkel het burgemeesterschap van Antwerpen wil voor een periode van 6 jaar. Hij kan hierdoor geen regering maken, omdat hij anders maatregelen moet nemen tegen de bevolking om de begroting terug stabiel moet maken. Dit kan enkel door belastingen of inkrimpingen en dit zou zijn verkiezingen als burgemeester kunnen schaden. Eens burgemeester, bye bye voorzitterschap NVA. Deze geslepen vos, weet ook dat kans op slagen van een nieuwe regering praktisch 0 is. Deze geslepen vos weet ook dat bij volgende nationale verkiezingen ze drastisch zullen zakken door de vele belastingen die de Belgen zullen moeten betalen. Hij dult totaal geen tegenspraak en daarom moet Groen en SPA er uit. Daardoor is het oprichten van een Vlaams Front geschikt, met de hoop dat er nu ook een Waals Front zal komen en alles nog meer zal blokkeren. Zelfs Hitler was niet zo geslepen. Hitler had een ideaal De Wever een bankrekening |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat hij een potentiële nieuwe federale regering probeert te dwarsbomen omdat deze door zijn besparingen niet erg geliefd zal zijn bij de bevolking en hierdoor bij een volgende verkiezing de regeringspartijen zou afzwakken. Hierin geef ik je gelijk maar toch niet helemaal omdat de bevolking deze maatregelen pas op termijn zal ondervinden en op dat moment zijn de lokale verkiezingen al wel achter de rug. Anderzijds toen ik gisteren in villa politica de heren Weyts en Bracke van die nietszeggende antwoorden zag geven m.b.t. de finaliteit van dit front heb ik toch ook mijn twijfels omtrent de ware bedoeling ervan. Laatst gewijzigd door speurneus : 17 juni 2011 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als het hem echt menens was, dan zat hij al sinds april of eerder niet meer met Di Rupo rond de tafel. Elke Vlaming die politiek wat volgt weet dat de Walen hem nooit zullen gunnen wat hij met N-VA minimaal vooropstelt. Hopelijk beseffen alle N-VA kiezers die vroeger VB stemden, stilletjesaan dat die zogenaamde "roepers aan de kant die niks bereikt hebben", het juist voorhebben met hun voorstel voor Ordelijke Opdeling van de belgische staat. Er is geen alternatief, behalve het behoud van de huidige traditionele belgische staat.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om op de vraag in de titel te antwoorden: niks, tenzij nog een pintje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, zelfs de story haalt een hoger niveau als ze verhaaltjes verzinnen. Is uw goeie bron uw klein teen? Wees dan in elk geval gerust want die kleine teen zal er niets op tegen hebben dat je dit wereldkundig hebt gemaakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 juni 2011 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |