![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Of Leterme het nu 819 keer gedaan heeft of niet zal me vierkant worst wezen. OAT MOA DEUGT GEDOAN E. Natuurlijk zit er een addertje in zijn christelijke broek. Zijn we al vergeten dat Leterme met spitsbroeder Van Rompuy naar de paus trok om ons vaderland aan te prijzen en te verkopen aan de wereld als een uitsluitend katholiek land? Een volk heeft de leiders die het verdient, maar zo publiekelijk de kaloot gaan uithangen en ondertussen prive iets anders laten uithangen ... het stoot me tegen de borsten.
Enfin, zoals minister van staat Eyskens zijn lijfspreuk: "de grootste christelijke deugd is de schijnheiligheid". Christelijk gezien is hij er met een biechtje vanaf, politiek gezien wacht hem een broedermooord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is zoals de Crem's uitspattingske in New York.. men bedekt zoiets met "de mantel der liefde". Of dacht u dat in een maatschappij waar 3 op de 5 huwelijken spaak loopt de kiezeers van een of andere partij heiliger zijn dan de Paus ?
Het is reeds in het romeinse rijk dat men constant klaagde over het verval der zeden.. het is eerder de hypocrisie van de "kerken" ...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leterme is verworden tot een platte opportunistische ergo anti-Vlaamse kwal...
Zeggen dat ik ooit (heel even slechts maar toch) in die man heb geloofd zoals ik vandaag in BDW geloof... ![]() Evenwel: het is schandalig dat men de man wil vloeren met dat soort Ché, Story en Goedele gezeik. Dat men hem met de argumenten vloert die relevant zijn hé...dat hij zijn gans departement neukt zal mij worst wezen...en het zijn zeker de niet katholieken niet die iemand anders' geloof moeten gaan toepassen of evalueren hé...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 juni 2011 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is dat altijd geweest, anders had hij nooit de Vlaamse Minister-President geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
A propos...geldt dat ook voor "de eerste burger van Vlaanderen"? ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, breek me de bek niet open over die parvenu.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Leterme heeft toch onlangs verklaard dat de rek er uit is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ![]() ![]()