![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Even dacht ik dat dit onder K&K kon, maar het blijkt volgens de klagers een zéér ernstige zaak te zijn.
Wat is er gebeurd? Een moslimse mijnheer uit Mollahbeek zat op het toilet zijn grote boodschap te doen en bestudeerde ondertussen het WC papier (men moet toch iets bestuderen tijdens het persen). Mijnheer de moslim uit Mollahbeek had het WC papier echter ondersteboven vast en bemerkte ineens een mogelijke gelijkenis met de naam van Allah en die van Mohammed tussen de dierenriemtekens! Groot probleem! hij kon toch zijne poep niet afkuisen met het maagd en steenbokteken dat ondersteboven gedraaid en op de zijkant gezien mogelijkerwijze lijkt op de schrijfwijze van Allah en Mohammed? Big big problem. In plaats van gewoon ander WC papier te gebruiken werden hier de grove middelen ingezet: al dat WC papier moet worden verwijderd uit de Carrefourrekken. In Frankrijk gebeurde het al (daar bestuderen moslims ook ondersteboven en op de zijkant gehouden de dierenriemtekens) en België moet volgen. Misschien kunnen ze er nog iets mee doen in Duitsland? Daar wonen hoofdzakelijk Turkse moslims en die spreken geen arabisch. het is dus écht waar: http://www.vandaag.be/binnenland/687...n-gehaald.html Dit is de ontoelaatbare afbeelding: ![]() en zo lezen normale mensen die dierenriemtekens: maagd: ![]() steenbok: ![]() Ik ga reclameren over het feit dat ze ook halalvoer verkopen, dan haalt Carrefour die ook ineens uit de rekken in heel Belgie. Toch? Komt nog bij dat moslims hun poep helemaal niet met WC papier mogen afkuisen, maar met DRIE (geen twee) keitjes (en met de linkerhand natuurlijk). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 mei 2011 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manman...en met dat soort religieuze zotten zou serieus in discussie moeten gegaan worden?
Probeer daar eens 'n normale, tolerante en vreedzame samenleving mee op te bouwen, mee s�*men te leven. In alles en nog wat worden 'beledigingen' gezien!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik veronderstel hoe sommigen zouden reageren zou men wc-papier produceren met het logo van het vb, de foto van Filip Dewinter, en een opmerking "afkuisen eerst" erop (goed idee: proberen waard). De vb'ers zouden de producenten letterlijk beginnen te terroriseren. Moslims hebben gewoon de nodige maatregellen kunnen ondernemen om het artikel gewoon uit de rekken te halen.
![]() Waar toch !? Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Da's al een aantal jaar geleden,
wij hebben toen een palletje wc-papier gratis op de kop getikt. t'werd allemaal vernietigd wat een serieuze verspilling was!
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het waren DIERENRIEMTEKENS. Als ik méén dat ik van halal-voer maagkrampen krijg, halen ze dat dan ook uit de rekken in heel Belgie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() maar geen nood, binnenkort krijg je vast geen varkensvlees, salami of andere verwerkingen van varkensvlees meer bij Carrefour (de kaas zal al helemaal halal zijn).
De reden? Carrefour heeft zijn ziel aan de duivel verkocht . Ze hebben namelijk winkels in Jordanië, Koeweit, Oman, Qatar, Saoedi-Arabië, Irak,Algerije, Egypte, Marokko en Tunesië en nog wat andere losse moslim landen. Deze moslim landen klagen wel als het hun niet zint. Als vanaf nu de Europese kafir net zo moeilijk gaat doen als een moslim, dan heeft Carrefour straks hier geen bestaansrecht meer. Maar ook dat zal niet gebeuren |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus goed dat moslims ervoor hebben gezorgd dat men daarmee al die mensen niet beledigt. Dat is eigenlijk een positieve bijdrage in onze samenleving door die moslims. --- Trouwens, Het logo van Allah bestaat niet. Ik denk dat Allah voor moslims bijna even belangrijk is als Filip Dewinter voor zombies. Daarom zeg ik dat. Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan we nu al rekening moeten houden met half analfabeten die ménen in de stand van een boom de naam van hun godheid te ontwaren? het logo van Allah is toch dit tekeningske? ![]() hoeveel moeite moet je doen om dat te verwarren met het maagd teken? ![]() ik heb geen klachten gehoord van maagden en steenbokken, jij wel? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 mei 2011 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon mijn mening gepost over de productie en niet over Allah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Rekening houden? Hoe veel keer heb je zo 'n wc-papier gebruikt en waarom? Waarom is het voor jou zo belangrijk dat er zo'n symbool op een wc-papier staat? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 14:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat krijg je wanneer je Moslims uit dorpen analfabeten leert lezen, ze krijgen dan de indruk het warm water uitgevonden te hebben. Ach ja, beschaving krijg je pas na etteloze generaties.
Laatst gewijzigd door Weyland : 25 mei 2011 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op naar een politiek correcte, lichtgevoelige, waanzinnig verzuurde droomwereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal achterlijk en wie dit nog denkt te kunnen verdedigen heeft een serieus probleem!
Gelukkig zijn de meeste moslims niet zo bekrompen, enkel hier en daar zul je iemand vinden die hiermee akkoord gaat, fanatici dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 mei 2011 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Islam is een verrijking, nietwaar Quasix ?
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Alle consumenten die het er niet mee eens zijn, en dat zullen er vast veel zijn, zouden gewoon hun inkopen niet meer bij de winkels van Carrefour moeten doen, en eventueel een klacht neerleggen zowel het lokale filiaal als op hun website.
Dat laatste kan hier: http://www.hypercarrefour.be/WriteUs...=2&CheckCode=6
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien omdat we de keuze willen hebben om ons gat af te vegen met wc-papier waarop dierenbeelden staan afgebeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u niets anders te doen op het toilet dan u boos te maken omdat er een tekentje op het papier staat dat u aan uw Allah doet denken. Allah heeft toch alles gemaakt dus ook uw str... Voor hem is dat dus zeker niet vreemd! Mij kan het niet schelen dat mijn dierenriemteken op het toiletpapier zou staan. Geen normaal mens voelt zich door zoiets beledigd. Maar ja, er zijn nu eenmaal van die xxx die achter de grootste onnozeliteiten beledigingen gaan zoeken. Hoe is het mogelijk zo dom te zijn!
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dat ze de smoel van de winter eens op dat papier zetten.
![]() |
![]() |
![]() |